Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Stel je zou zelfmoord willen plegen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55831)

Pakspul 2 October 2005 11:36

Stel je zou zelfmoord willen plegen

Hoe zou jij het dan aanpakken?

Ik ben er nog niet helemaal uit maar denk dat ik wel een drukke dag krijg, niet zoiets van *wakker worden* naar treinrails gaan en daar verder maffen :')

chica 2 October 2005 11:41

Ik zou niet voor de trein springen.

Ook wil ik liever niet dat een dierbaar iemand mij vindt, maar dat wordt lastig:+

bartje518 2 October 2005 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
Ik zou niet voor de trein springen.

Ook wil ik liever niet dat een dierbaar iemand mij vindt, maar dat wordt lastig:+

Sinds wanneer werkt jou hele familie bij de NS? 8)

MrInsane 2 October 2005 12:02

Ik denk zelf dat "als" ik zelfmoord zou willen plegen dat k mezelf van bv: de Martinitoren zou afgooien gewoon puur omdat ik denk dat je daar de minste pijn bij voelt en je ook nog even het idee hebt dat je kunt vliegen.
Hoe ziek dat dan ook klinkt :p
Maar ik heb altijd al gezegd dat ik nooit zelfmoord zou plegen en daar blijf ik nogal tijd achterstaan. :yes:

Headliner 2 October 2005 12:08

met een stuk touw en een stoel 8)

Headliner 2 October 2005 12:09

of jezelf doodzuipen/roken
heb je er nog plezier aan beleefd ook

Kwak 2 October 2005 13:08

Zelfmoordaanslag tijdens een Ali-B concert

chica 2 October 2005 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Sinds wanneer werkt jou hele familie bij de NS? 8)
:D

Sinds kort. Maar de machinist houdt er een trauma aan over, bedoel ik:p En op andere manieren (touw, polsen) doe je het vaak op een plek waar je familie je vindt.

prinskoekje 2 October 2005 13:34

Ik zou mezelf opsluiten in de garage. Daar de motor laten draaien, welke veel CO uitstoot. Alles goed dicht doen afsluiten en vervolgens in de auto een eindeloos slaapje doen.

Headliner 2 October 2005 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica

Sinds kort. Maar de machinist houdt er een trauma aan over, bedoel ik:p En op andere manieren (touw, polsen) doe je het vaak op een plek waar je familie je vindt.

liever dat ze me dan zien hangen ipv 50 stukjes langs de rails

appelshampoo 2 October 2005 17:28

polsen doorsnijden.

chica 2 October 2005 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
liever dat ze me dan zien hangen ipv 50 stukjes langs de rails
Dat is waar:)

dext0r 2 October 2005 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
polsen doorsnijden.
om het eerst 3x te laten mislukken en in de tussentijd om aandacht te schreeuwen
juist jaaa...

Banaan 2 October 2005 17:50

Kleine haarsnippers in mijn koffie gooien, daar ga ik dan van stikken. :thumbsup:

nevaeh1987 2 October 2005 18:35

van mn laatste geld een pistool kopen en mezelf een kogel door mn hoofd jassen. Lijkt me het minst pijnlijk.

als je zover bent dat je zelfmoord wil plegen maakt het toch niet uit of een dierbare je vind of iemand anders? Alsof je daar dan nog wat om geeft.

thali 2 October 2005 19:54

2 mogelijke opties:
* Midzomernacht afwachten, het vliegtuig nemen naar het hoge noorden en me daar ladderzat drinken terwijl ik midzomernacht vier om vervolgens met opzet van een fjord te sukkelen.

* Het vliegtuig nemen naar Griekenland en daar van een rots springen in de woeste branding zoals in de mythes.

TheSun 2 October 2005 20:00

K'weet eigenlijk niet hoe ik het zou aanpakken.
Aan de ene kant wil ik dan het liefst de korte pijn,dus niet mes in polsen want volgens mij doet dit enorm pijn maar dan liever zoals een voorbeeld hier werd gegeven onder de trein, alhoewel ik da ni zou zien zitten.
Dus zou ik mss kiezen voor iets zachter en met een prikje ofzo.. alleen weet ik niet wie me die zou geven aangezien het om zelfmoord gaat...;)

Ti_Mu84 3 October 2005 06:11

Vrolijk onderwerp!

x-lizz-x 3 October 2005 10:23

overdosis natuurlijk

DarkAngel 3 October 2005 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
om het eerst 3x te laten mislukken en in de tussentijd om aandacht te schreeuwen
juist jaaa...

als je het goed doet ben je in een keer dood hoor:Y)

ik zou een zelfmoordaanslag doen... voor iemand gaan staan en mijn keel doorsnijden :rolleyes:

dext0r 3 October 2005 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DarkAngel
als je het goed doet ben je in een keer dood hoor:Y)

je bederft de 'grap' :(

3rd boetah 3 October 2005 11:21

Ik zou naar een Anastacia concert gaan, dat wijf neerknallen, alle politie om me heen neer knallen, een vliegtuig kapen en die in een pyramide laten storten ofzo. :z

AmbyPur 3 October 2005 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
je bederft de 'grap' :(
fijn dat je het zelf al tussen aanhalingstekens zet :{

Jamiel 3 October 2005 11:47

op een minst pijnlijke manier en toch van je leven af.

frox 3 October 2005 17:00

ik zou wel doodgeneukt willen worden 8)

Of in de versnipperaar springen die ze gebruiken als het weer tijd is om kerstbomen in te leveren... De kans is groot dat t niet past, maar de kans dat ik het overleef niet :]

eniT 3 October 2005 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Ik denk zelf dat "als" ik zelfmoord zou willen plegen dat k mezelf van bv: de Martinitoren zou afgooien gewoon puur omdat ik denk dat je daar de minste pijn bij voelt en je ook nog even het idee hebt dat je kunt vliegen.
Hoe ziek dat dan ook klinkt :p
Maar ik heb altijd al gezegd dat ik nooit zelfmoord zou plegen en daar blijf ik nogal tijd achterstaan. :yes:

nja, hier kan ik mij wel in vinden...

en ook die van thali! :p

K@rima! 3 October 2005 21:54

ik zou gaan bunjee jumpen van een hele hoge brug in een heel mooi gebied, maar dan met een kapotte elastiek.
Ja, *zucht* dat lijkt me echt super! 8)

CharmedOne 3 October 2005 21:58

- een overdosis depakine
- me polsen doorsnijden..
- me eigen ophangen bij de trap..
- als ik in de auto zit op de snelweg, deur open doen en eruitrollen.. en hopen dat 't lukt..

:rolleyes:

K@rima! 3 October 2005 22:00

ja, dat met die auto is opzich ook wel gaaf zeg! 8-)

CharmedOne 3 October 2005 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
danku :d

Headliner 3 October 2005 22:19

ěk moet daar niet aan denken zeg, rijdt er ineens zo'n vrachtwagen ofzo over je hoofd :no: :x
dan nog liever voor de trein

Tyskie 3 October 2005 22:21

Jullie kijken echt teveel films. :rolleyes:

K@rima! 3 October 2005 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ěk moet daar niet aan denken zeg, rijdt er ineens zo'n vrachtwagen ofzo over je hoofd :no: :x
dan nog liever voor de trein

Dood ga je toch. Of het nu die vrachtwagen of die trein is. Ik vind het juist spannend. Je rolt uit die auto.. je rolt en rolt en rolt.. totdat iets je doodrijdt, hopelijk. Wat zal het zijn?

:')

Headliner 3 October 2005 22:33

of in Vegas al je geld verbrassen en vervolgens ergens in Nevada jezelf uit laten drogen :z

CharmedOne 4 October 2005 09:10

Citaat:

Dood ga je toch. Of het nu die vrachtwagen of die trein is. Ik vind het juist spannend. Je rolt uit die auto.. je rolt en rolt en rolt.. totdat iets je doodrijdt, hopelijk. Wat zal het zijn?

:')

Pakspul 4 October 2005 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Ik zou naar een Anastacia concert gaan, dat wijf neerknallen, alle politie om me heen neer knallen, een vliegtuig kapen en die in een pyramide laten storten ofzo. :z
Ik ben dus niet de enige die eerst extreem wat mensen wil vermoorden voordat ik zelf ga :+

Alpha 4 October 2005 09:50

zou denk ik vna het Provinciehuis afspringen ... hoog genoeg dus ...

Chrizlybeer 4 October 2005 15:48

injectienaald met lucht in mn halsslagader prikken, is snel voorbij en ziet er niet zo ranzig uit voor de mensen die je vinden

Sanne 4 October 2005 15:51

Citaat:

en die rijdende auto dan?

dan het liefst iets waardoor je inslaapt en niet meer wakker wordt. Geen pijn en geen rommel.

MrInsane 5 October 2005 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ti_Mu84
Vrolijk onderwerp!
ckers we houden de sfeer en de hoop op een goeie wereld erin :p

Tyskie 5 October 2005 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
zou denk ik vna het Provinciehuis afspringen ... hoog genoeg dus ...
Tjezus, provinciaal, verbreed anders ff je horizon ofzo!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:21.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.