![]() |
Stel je zou zelfmoord willen plegen
Hoe zou jij het dan aanpakken?
Ik ben er nog niet helemaal uit maar denk dat ik wel een drukke dag krijg, niet zoiets van *wakker worden* naar treinrails gaan en daar verder maffen :') |
Ik zou niet voor de trein springen.
Ook wil ik liever niet dat een dierbaar iemand mij vindt, maar dat wordt lastig:+ |
Citaat:
|
Ik denk zelf dat "als" ik zelfmoord zou willen plegen dat k mezelf van bv: de Martinitoren zou afgooien gewoon puur omdat ik denk dat je daar de minste pijn bij voelt en je ook nog even het idee hebt dat je kunt vliegen.
Hoe ziek dat dan ook klinkt :p Maar ik heb altijd al gezegd dat ik nooit zelfmoord zou plegen en daar blijf ik nogal tijd achterstaan. :yes: |
met een stuk touw en een stoel 8)
|
of jezelf doodzuipen/roken
heb je er nog plezier aan beleefd ook |
Zelfmoordaanslag tijdens een Ali-B concert
|
Citaat:
Sinds kort. Maar de machinist houdt er een trauma aan over, bedoel ik:p En op andere manieren (touw, polsen) doe je het vaak op een plek waar je familie je vindt. |
Ik zou mezelf opsluiten in de garage. Daar de motor laten draaien, welke veel CO uitstoot. Alles goed dicht doen afsluiten en vervolgens in de auto een eindeloos slaapje doen.
|
Citaat:
|
polsen doorsnijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
juist jaaa... |
Kleine haarsnippers in mijn koffie gooien, daar ga ik dan van stikken. :thumbsup:
|
van mn laatste geld een pistool kopen en mezelf een kogel door mn hoofd jassen. Lijkt me het minst pijnlijk.
als je zover bent dat je zelfmoord wil plegen maakt het toch niet uit of een dierbare je vind of iemand anders? Alsof je daar dan nog wat om geeft. |
2 mogelijke opties:
* Midzomernacht afwachten, het vliegtuig nemen naar het hoge noorden en me daar ladderzat drinken terwijl ik midzomernacht vier om vervolgens met opzet van een fjord te sukkelen. * Het vliegtuig nemen naar Griekenland en daar van een rots springen in de woeste branding zoals in de mythes. |
K'weet eigenlijk niet hoe ik het zou aanpakken.
Aan de ene kant wil ik dan het liefst de korte pijn,dus niet mes in polsen want volgens mij doet dit enorm pijn maar dan liever zoals een voorbeeld hier werd gegeven onder de trein, alhoewel ik da ni zou zien zitten. Dus zou ik mss kiezen voor iets zachter en met een prikje ofzo.. alleen weet ik niet wie me die zou geven aangezien het om zelfmoord gaat...;) |
Vrolijk onderwerp!
|
overdosis natuurlijk
|
Citaat:
ik zou een zelfmoordaanslag doen... voor iemand gaan staan en mijn keel doorsnijden :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik zou naar een Anastacia concert gaan, dat wijf neerknallen, alle politie om me heen neer knallen, een vliegtuig kapen en die in een pyramide laten storten ofzo. :z
|
Citaat:
|
op een minst pijnlijke manier en toch van je leven af.
|
ik zou wel doodgeneukt willen worden 8)
Of in de versnipperaar springen die ze gebruiken als het weer tijd is om kerstbomen in te leveren... De kans is groot dat t niet past, maar de kans dat ik het overleef niet :] |
Citaat:
en ook die van thali! :p |
ik zou gaan bunjee jumpen van een hele hoge brug in een heel mooi gebied, maar dan met een kapotte elastiek.
Ja, *zucht* dat lijkt me echt super! 8) |
- een overdosis depakine
- me polsen doorsnijden.. - me eigen ophangen bij de trap.. - als ik in de auto zit op de snelweg, deur open doen en eruitrollen.. en hopen dat 't lukt.. :rolleyes: |
ja, dat met die auto is opzich ook wel gaaf zeg! 8-)
|
Citaat:
|
ěk moet daar niet aan denken zeg, rijdt er ineens zo'n vrachtwagen ofzo over je hoofd :no: :x
dan nog liever voor de trein |
Jullie kijken echt teveel films. :rolleyes:
|
Citaat:
:') |
of in Vegas al je geld verbrassen en vervolgens ergens in Nevada jezelf uit laten drogen :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou denk ik vna het Provinciehuis afspringen ... hoog genoeg dus ...
|
injectienaald met lucht in mn halsslagader prikken, is snel voorbij en ziet er niet zo ranzig uit voor de mensen die je vinden
|
Citaat:
dan het liefst iets waardoor je inslaapt en niet meer wakker wordt. Geen pijn en geen rommel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.