Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   wat gebeurt er met je als je te veel laxeerpillen inneemt? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55833)

Sanna 2 October 2005 19:37

wat gebeurt er met je als je te veel laxeerpillen inneemt?

ja
ik snap wel dat het slecht voor je darmen enzo is

ik bedoel, als je in 1 keer 3 of 4 pillen tegelijk neemt
val je dan flauw of wat gebeurt er?

thali 2 October 2005 19:40

Ik vermoed dat je dan een soort diarree-effect (geen idee of het juist geschreven is of niet) krijgt waardoor de kans op uitdroging vrij groot is.

Geen idee eigenlijk. Ik moet zeggen dat ik het nog nooit geprobeerd heb.

Sanna 2 October 2005 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Ik vermoed dat je dan een soort diarree-effect (geen idee of het juist geschreven is of niet) krijgt waardoor de kans op uitdroging vrij groot is.

Geen idee eigenlijk. Ik moet zeggen dat ik het nog nooit geprobeerd heb.

maar dat krijg je met 1 toch ook al?
soms. als je voor niks inneemt zeg maar.

thali 2 October 2005 19:58

Om eerlijk te zijn heb ik er geen flauw idee van wat er gebeurt als je één laxeerpil inneemt, laat staan als je er vijf tegelijk inneemt.

Ik heb het nog nooit nodig gehad, dusjah.

Sanna 2 October 2005 20:03

oke, toch bedankt:)

iemand anders?

dext0r 2 October 2005 20:13

ik denk dat je dan op een gegeven moment op de wc zit met het gevoel van ik moet schijten terwijl het dan net is of je bloed aan het pissen bent ..

maar okay, dit weet ik niet zeker :P

maar even serieus, ik denk dat een teveel aan laxeerpillen/middelen je lichaam ernstig kunnen uitdrogen ?
idd zoals thaliaglaja zegt, diarree ? als je niet genoeg drinkt dan kun je idd wel van je stokje gaan

Sanna 2 October 2005 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ik denk dat je dan op een gegeven moment op de wc zit met het gevoel van ik moet schijten terwijl het dan net is of je bloed aan het pissen bent ..

maar okay, dit weet ik niet zeker :P

maar even serieus, ik denk dat een teveel aan laxeerpillen/middelen je lichaam ernstig kunnen uitdrogen ?
idd zoals thaliaglaja zegt, diarree ? als je niet genoeg drinkt dan kun je idd wel van je stokje gaan

ow dat is minder. :|
maar niet als je er maar 2 hebt genomen toch? :)

dext0r 2 October 2005 20:29

ik weet het niet
je merkt het wel, want ik neem aan dat het over jezelf gaat :+
en als je dit doet om af te vallen ben je verkeerd bezig ...

appelshampoo 2 October 2005 20:39

waarom zou je er zoveel in willen nemen?

Sanna 2 October 2005 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
waarom zou je er zoveel in willen nemen?
om af te vallen ja.
en ja ik weet dat dat niet werkt
maar toch heb ik het te vaak gedaan de afgelopen weken gewoon omdat het zo veel beter voelt als er niks meer in je buik zit, ALS ik al wat eet.
maar nu had ik er 2
en meteen daarna had ik spijt
en dacht ik
kut wat zou er nu gebeuren?
maarja
dat merk ik nog wel:|

Nightwolf 2 October 2005 21:42

je kan er vergif op innemen dat je de volgende dag ernstige maagkrampen zal kunnen krijgen als je er 4 of 5 tegelijk inneemt :+

biffyclyro 2 October 2005 21:53

ik heb dat vroeger ook weleens gedaan.
in principe krijg je idd onwijze krampen en diarree en je moet vaak naar de wc, maar je wordt er niet onwijs ziek van ofzo.
ik was ook weleens zo sick dat ik er 4/5 innam, totale onzin want om af te vallen helpt het totaal niet:

het maakt je lichaam leeg waardoor je (even) minder weegt, maar je voedingsstoffen zijn allang opgenomen; het heeft dus geen zin. daarbij went je lichaam vrij snel aan het laxeermiddel, waardoor je na een tijdje als je stopt je weer lekker aankomt omdat je geen laxeermiddel meer inneemt.

dus gewoon niet doen!

Banaan 2 October 2005 21:54

Bla

Je darmen verschonen zichzelf om de zoveel uur, daarom maakt het geluid als je honger heb. Dat is de kunst, als je honger heb maakt je belly een geluidje, dat zijn je schoonmakende darmen (die dat dun op zulke moment wanneer je maag leeg is) door die kutpille worden several processen verstoord waardoor je dubbele schade oploopt. Zowel je darmen rotten er lekker af na...laten we zeggen een maand en tjah, je gaat poep schijten.

biffyclyro 2 October 2005 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Bla

Je darmen verschonen zichzelf om de zoveel uur, daarom maakt het geluid als je honger heb. Dat is de kunst, als je honger heb maakt je belly een geluidje, dat zijn je schoonmakende darmen (die dat dun op zulke moment wanneer je maag leeg is) door die kutpille worden several processen verstoord waardoor je dubbele schade oploopt. Zowel je darmen rotten er lekker af na...laten we zeggen een maand en tjah, je gaat poep schijten.

dat ook 8)

Banaan 2 October 2005 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
dat ook 8)
He ik en verstand? :'(

(dat 'Bla' was niet op jouw post gebaseerd :p)

Doperwt 2 October 2005 22:10

alweer een 16-jarige die zich te dik vind :s

Sanna 3 October 2005 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ik heb dat vroeger ook weleens gedaan.
in principe krijg je idd onwijze krampen en diarree en je moet vaak naar de wc, maar je wordt er niet onwijs ziek van ofzo.
ik was ook weleens zo sick dat ik er 4/5 innam, totale onzin want om af te vallen helpt het totaal niet:

het maakt je lichaam leeg waardoor je (even) minder weegt, maar je voedingsstoffen zijn allang opgenomen; het heeft dus geen zin. daarbij went je lichaam vrij snel aan het laxeermiddel, waardoor je na een tijdje als je stopt je weer lekker aankomt omdat je geen laxeermiddel meer inneemt.

dus gewoon niet doen!

ik weet dat het geen zin heeft..
ik zal het wel niet meer doen dan.

DarkAngel 3 October 2005 10:49

Ik moest een keer 2 laxeerpillen slikken omdat ik verstopt zat... ik doe dat dus nooit meer he :') Dat deed gewoon pijn :{

biffyclyro 3 October 2005 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
He ik en verstand? :'(

(dat 'Bla' was niet op jouw post gebaseerd :p)

nee stel je voor :o

Melisss 3 October 2005 12:57

Je kan ook gewoon een week nix eten, doe ik ook :thumbsup:

Alleen ik doe het omdat ik nix kan eten door mn keel :loser:

Melisss 3 October 2005 12:57

Als je wilt afvallen moet je gewoon een beetje op je eten letten en veel gaan sporten, heb je ook geen jojo effect ofzo

Sanna 3 October 2005 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door melisss
Als je wilt afvallen moet je gewoon een beetje op je eten letten en veel gaan sporten, heb je ook geen jojo effect ofzo
op mijn eten letten doe ik (te erg misschien)
sporten
doe ik zoveel als kan maar dat is niet erg veel want mijn miniscus zijn beschadigd en dan mag ik niet echt veel doen.

Melisss 3 October 2005 14:03

Ja maar dan kan je wel je buik spieren trainen bijvoorbeeld, krijg je ook een mooier figuur van :)

Sanna 3 October 2005 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door melisss
Ja maar dan kan je wel je buik spieren trainen bijvoorbeeld, krijg je ook een mooier figuur van :)
dat doe ik ook.
elke avond 200 sit-ups
en nog allemaal andere oefeningen voor ik ga slapen.

AmbyPur 3 October 2005 22:23

in het andere topic heb je je gewicht gezet en dat is helemaal normaal, gezien je lengte en je leeftijd sowieso, als ik jou was zou ik dat hele idee van af moeten vallen uit m'n hoofd zetten. helemaal als het op zo'n manier moet :{

MrInsane 4 October 2005 07:29

Als je zoveel laxeerpillen in een keer neemt, schijt je volgens mij je ingewanden er totaal uit :p

biffyclyro 4 October 2005 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Als je zoveel laxeerpillen in een keer neemt, schijt je volgens mij je ingewanden er totaal uit :p
ik moest voor een darmonderzoek een keer 4 liter laxeermiddel drinken, dus niet gaan overdrijven aub 8|
ik heb er wel een trauma aan overgehouden though. :x

Foetsy 4 October 2005 14:29

4 liter laxeermiddel? Ik dacht dat dat in mililiters of centiliters kwam

biffyclyro 4 October 2005 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
4 liter laxeermiddel? Ik dacht dat dat in mililiters of centiliters kwam
was het maar zo'n feest :/
uiteindelijk moest ik zo'n charmant slangetje door m'n neus :( omdat ik van dat spul eerder ging barfen dan schijten :kots:
net plastic :/

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:41.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.