![]() |
Dierendag!
Hebben jullie huisdieren thuis en zo ja, gaan jullie deze dag vieren? Het konijntje wat extra knuffelen, je slang een muis geven of je hondje een speeltje geven ?:Y)
Ik ga straks even de stad in om een goldenretrieverproof-speeltje te halen :p en voor ons konijntje koop ik een winterpeen |
7 honden momenteel:')
das de keuze van mn ouders dus die mogen dr verder ook voor zorgen dat ze wat krijgen:p |
Het beesie hier is superspeels, dus heb ik zojuist al met r geapporteerd :+
|
haha onze cavia & ons konijn worden wel genoeg verwend :p
|
M`n muisje heeft `n koekje gekregen, maar dat is eigenlijk niks bijzonders :+
|
Konijn extra knuffelen, haha, dat vinden die beesten juist helemaal niet leuk 8)
|
Commerciële zooi :z
|
kwas het vergeten O-)
naja ik bedoel ze krijgen genoeg kluifies/snoepies/eten/speeltjes/aandacht dus waarom zou ik ze dan meer geven op dierendag :) |
Citaat:
|
Het zijn toch ook maar dieren. Waarom zoveel aandacht aan besteden ? t'is waar dat je iedere dag eens een klapke kan doen met je muis, of je cavia. :?
|
Nou ik heb nix speciaals gedaan voor onze dieren met dierendag, maar wel voor me papa want die was jarig op die dag (en nee das geen geintje) :p
Dus die heb ik ff verrast met 2 zakken van zijn lievelingsdrop :p |
en wie doet er dan wat voor de dieren in de bio industire
|
Citaat:
|
toennie nog niet zo chagrijnig was mijn konijn, lag hij heel ontspannen in je armpjes te slapen met de oogjes keidicht :love:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.