![]() |
Gestressed ramadan op me lege maag
Die sjit is aan :+
|
ik zou naar noord scandinavie verhuizen tijdens de ramadan hoor:p
|
*pakt er nog maar 'ns een broodje bij*
|
Oja Banaan, jij doet ook mee :+. Waarom ook alweer?
|
Citaat:
|
2 meisjes uit mijn klas ook, dus wij zijn allemaal solidair en eten geen chocola in hun bijzijn :)
|
Citaat:
|
Ik ga naar de psycho-rank. :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
Vriendin van me ook.. Ze vertelde net dat ze zich helemaal volgevreten had en een paar 'stokken' weggepaft had:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
van hoelaat tot hoelaat mag je eingelijk wel eten? enzo? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je mag blij zijn dat het niet zo lang licht is :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe mee aan de ramadan sinds gisteren middag...
niet omdat ik het wil.. maar omdat het niet kan/mag.... gisteren me verstandskiezen laten trekken... mag 24 uur niet roken een week niks hards eten.. (eten lukt me zowiso niet :S) dus toch klein btje ramadan voor mij :P als nederlander :P |
Ik heb echt honger op dit moment :|
Wat ik wel lief vind, is dat veel mensen in mijn omgeving er echt rekening mee houden. Mijn vriend en een paar vriendinnen vasten zelfs een paar dagen mee:p. Maar wat mij betreft zit er iemand onder mijn neus een overheerlijke pizza te eten hoor. Ik blijf sterk:Y) |
Ik ga echt dood, kom net van school en moet nu weer werken. Gister al tot 2 uur fucking snachts gewerkt en sinds 6 uur op. Tis niet meer normaal man.
GIVE ME ETEN |
vasten lijkt me moeilijk.
|
Citaat:
|
bij ons op het werk nemen alle moslims een kwartier eerder (om 19:15) pauze om met z'n allen naar de burger king te gaan :+
|
Ik wil dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ramadan is uit johhh. Tenminste, dat zeggen die gasten, die er aan mee horen te doen, bij mij op school. :+
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.