![]() |
gegevens topic
naam:
Woonplaats: Leeftijd: lengte: gewicht: Hobby,s : naam van je mobiele telefoon: huisdieren: broers en/of Zussen: vriend(in): naam vriend(in): saaiste forummer: beste forummer: irritantste forummer: domste forummer: vind je jezelf mooi:lelijk http://forum.leerlingen.com/ubb/redface.giff normaal: Sport: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[This message has been edited by MilkyWayz (edited 03-01-2002).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote]Originally posted by Annuh:
Citaat:
|
ik ben mooi
ik hou van voetbal en ik heb een vriendin http://forum.leerlingen.com/ubb/biggrin.gif http://forum.leerlingen.com/ubb/biggrin.gif http://forum.leerlingen.com/ubb/biggrin.gif http://forum.leerlingen.com/ubb/biggrin.gifD: |
Citaat:
|
Citaat:
tof he |
[QUOTE]Originally posted by cartoons:
[B] [QUOTE]Originally posted by Dante Thomas: [b]naam:jeffrey Woonplaats:rotterdam Leeftijd:12 lengte:1.75 gewicht:59 Hobby,s :voetbal,kung fu naam van je mobiele telefoon:geen huisdieren:zie dante thomas broers en/of Zussen:1 broer 14 ,zus,17 vriend(in):ja naam vriend(in):mirte saaiste forummer:geen beste forummer:dante tomas,loeloe irritantste forummer:alanis domste forummer:geen vind je jezelf mooi:lelijk http://forum.leerlingen.com/ubb/redface.giff normaal:normaal Sport: voetbal tof he nou tevree |
naam:James
Woonplaats http://forum.leerlingen.com/ubb/biggrin.gifordrecht Leeftijd:13 lengte:1.65 gewicht:45 kilo Hobby,s :tennis en voetbal naam van je mobiele telefoon:heb ik nog niet huisdieren:1 hond en 2 katten broers en/of Zussen:1 zus van 20 vriend(in):vrijgezel naam vriend(in):vrijgezel saaiste forummer:geen idee beste forummer:geen idee irritantste forummer:geen idee domste forummer:geen idee vind je jezelf mooi:lelijk http://forum.leerlingen.com/ubb/redface.giff normaal:wat is dit voor een vraag normaal. Sport:tennis |
Citaat:
|
naam: Bloempjuh http://forum.leerlingen.com/ubb/wink.gif (Susanne)
Woonplaats: Middelrode Leeftijd: 17 lengte: 1m75 gewicht: 55 kg Hobby,s: Lezen, schrijven, muziek, films, TIJS! naam van je mobiele telefoon: Flip http://forum.leerlingen.com/ubb/smile.gif (haha) nee, Nokia 3210 huisdieren: Maarten, ons konijn broers en/of Zussen: Roel (net 16), Linda (bijna 14) vriend(in): Ja! naam vriend(in): Tijs! saaiste forummer: eehm.. beste forummer: Tyskie (OKEE DAN!) irritantste forummer: de mensen die een ban hebben http://forum.leerlingen.com/ubb/wink.gif domste forummer: Ik? vind je jezelf: normaal Sport: Fiets naar werk, sta en loop de hele dag.. [This message has been edited by bloempjuh (edited 04-01-2002).] |
Puike lijstjes. Vul allemaal nog eens in
|
Verveel je je Arie?
|
Re: gegevens topic
naam: Tine
Woonplaats: Leuven Leeftijd: 16 lengte: 1 m 73 gewicht: 55 kg Hobby,s : tekenen, hobo, gitaar, piano, breakdance en chiro naam van je mobiele telefoon: / huisdieren: een kat broers en/of Zussen: 1 zus, Els vriend(in): vriendloos naam vriend(in): anoniem saaiste forummer: /\ beste forummer:\/ irritantste forummer:/\ domste forummer: \/ vind je jezelf mooi:lelijk ik ben tevrden met mezelf Sport: breakdance |
naam: Bianca
Woonplaats: de Zilk Leeftijd: 17 lengte: 1 m 75 gewicht: 63 kg Hobby,s : Saxofoon spelen, muziek, kinderen en computeren naam van je mobiele telefoon: Sony Ericsson T230 huisdieren: een kat, een konijn, een parkiet en 40 postduiven broers en/of Zussen: 1 zus, Patricia(bijna 25) vriend(in): vrijgezel naam vriend(in): - vind je jezelf mooi/lelijk: Ik ben ook tevreden:p Tuurlijk zijn er kleine dingen.. Maar goed:+ Sport: Geen, ik schaats af en toe:Y) Vooruit dan maar:+ |
Citaat:
|
naam: Karima
Woonplaats: Tilburg Leeftijd: 17 lengte: 1.68 gewicht: +/- 60 kilo Hobby,s : Lezen, dansen, shoppen, muziek, films naam van je mobiele telefoon: noki6510 huisdieren: neeh man, niks voor mij broers en/of Zussen: 11 broers, 9 zussen vriend(in): ja naam vriend(in): Kevin saaiste forummer: - beste forummer: - irritantste forummer: - domste forummer: Banshee vind je jezelf mooi/lelijk/normaal: Ben wel tevreden:) sport: johh, van alles wat :) |
Re: Re: gegevens topic
Citaat:
Hier is weer een WTF-moment :o |
hehehe, die zaagman leeft nog steeds ofzo? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
naam: Jeroen Slob
Woonplaats: Nieuw-Lekkerland Leeftijd: 18 jaar lengte: 189 gewicht: 80-85kg Hobby,s : muziek, sport, gezelligheid naam van je mobiele telefoon: Siemens huisdieren: Kat, Cavia broers en/of Zussen: 2 Broertjes vriend(in): Ja naam vriend(in): Jessica Boudesteijn saaiste forummer: beste forummer: irritantste forummer: domste forummer: voor de forummervragen heb ik de enquete al ingevuld 8) ;) |
Re: Re: Re: gegevens topic
Citaat:
|
Re: Re: Re: gegevens topic
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: gegevens topic
Citaat:
|
naam: Merel
Woonplaats: Harderwijk Leeftijd: 16 lengte: 1. 73 gewicht: weet ik niet, vind ik niet belangrijk :) Hobby,s : sporten, gezellig doen :) naam van je mobiele telefoon: sony ericsson t230 huisdieren: hond, bertus :) broers en/of Zussen: 5broers vriend(in): nope vind je jezelf mooi:lelijk of normaal: normaal Sport: fitness en power yoga __________________ |
Omdat ik me verveel :Z
naam: Laura Woonplaats: Best/Leiden Leeftijd: 18 lengte: 1.70 ongeveer gewicht: geen flauw idee Hobby's : muziek, boeken, schrijven, films naam van je mobiele telefoon: Sjakie huisdieren: mijn huisspin broers en/of Zussen: zusje vriend(in): geen vind je jezelf mooi:lelijk:normaal: geen van alle Sport: vroeger tae kwon do nu beetje skaten maar niet echt iets wat ik twee keer per week doe ofzo. |
Citaat:
|
Niet te enthousiast he ;)
|
:? :loser:
|
Re: Re: Re: Re: gegevens topic
Citaat:
|
naam: Laurens
Woonplaats: Utrecht Leeftijd: 21 lengte: 1.95 gewicht: te zwaar 8| Hobby's: nerd zijn 8| naam van je mobiele telefoon: T630 Laurens huisdieren: lieve hond :love: broers en/of Zussen: 2 broers :love: en de vriendinnen zie ik onderhand wel als zussen :p vriendin: nop 8| naam vriendin: bertha12 8| saaiste forummer: henk 8| beste forummer: jan 8| irritantste forummer: piet 8| domste forummer: henk-jan-piet 8| vind je jezelf mooi:lelijk of normaal: normaal 8| Sport: sport? 8| |
naam: felix
Woonplaats: Capelle aan de ijssel Leeftijd: 18 :'( lengte: 1.87 gewicht: 78 Hobby,s : snowboarden, pc'en pk'en naam van je mobiele telefoon: ikke huisdieren: :'( broers en/of Zussen: broer en zus vriend(in): evelien naam vriend(in): ja saaiste forummer: amf beste forummer: psaajko bunnie irritantste forummer:silverchair domste forummer: Niemand vind je jezelf mooi:lelijk f normaal: ja Sport: ook nog :) |
naam: Joël Oosterom
Woonplaats: Lunteren..!! Leeftijd: 17 lengte: 1.85.. gewicht: 78 Hobby,s : volleybal, formule 1 naam van je mobiele telefoon: Motorola C350 (helaas) huisdieren: Hond (Brutus) stuk of wat konijnen, 2 kippen..:+ broers en/of Zussen: Stefan (23), David (19), Thomas (9) vriend(in): ben vrijgezellig naam vriend(in): Vrijgezellig saaiste forummer: weeknie:{ beste forummer: thiagialaa (ofzoiets) heeft nog wel een diepzinnige topics) irritantste forummer: woudjuh (;)) domste forummer: Niemand (naar aanleiding van je (weet niet hoe ik...topic);) vind je jezelf mooi:lelijk of normaal: mwah, dacht toch wel normaal Sport: Volleybal |
Re: Re: Re: Re: Re: gegevens topic
Citaat:
maar kzat ook wel ff te kijken....:huh: |
Lieverds, was maar een grapje hoor, ik heb heus niet zoveel broers en zussen :p Een beetje een uit de hand gelopen 'grap' geloof ik:+.
Ik heb 'maar' 4 zussen en 2 broers. |
naam: Roy
Woonplaats: vlakbij Groningen Leeftijd: 18 lengte: 1.80 meter gewicht: 85 kilo (al 8|) Hobby's : ICT, sport, uitgaan, enz naam (merk? ;)) van je mobiele telefoon: Orange SPV C500 huisdieren: twee honden, een kat, ratten, gerbils.. :d broers en/of Zussen: 1 zusje van 16 vriend(in): jep :d naam vriend(in): Mirjam saaiste forummer: - beste forummer: - irritantste forummer: - domste forummer: - vind je jezelf mooi:, lelijk of normaal: normaal :D Sport: Wakeboarden, Fitnix |
Citaat:
|
naam: Amanda
Woonplaats: Den Bosch lengte: 1.73 gewicht: onbelangrijk :p Hobby,s : Handbal, winkelen, computeren, bij Niek zijn naam van je mobiele telefoon: nokia 6600 huisdieren: vissen in de vijver :p broers en/of Zussen: nee vriend(in): ja naam vriend(in): Niek saaiste forummer: - beste forummer: - irritantste forummer: - domste forummer: - vind je jezelf mooi:lelijk f normaal: uhh normaal Sport: Handbal |
Naam: Martijn
Woonplaats: Zwolle Leeftijd: 21 lengte: 1.90 gewicht: 73kg Hobby,s : computers, films, muziek en alles wat met deze 3 te maken heeft? naam van je mobiele telefoon: siemens s55 huisdieren: amber broers en/of Zussen: 1broertje , 6halfbroers, 2 halfzussen :+ vriend(in): ja naam vriend(in): amber saaiste forummer: woudjuh / mrinsane(ofzo) beste forummer: <- irritantste forummer: woudjuh / mrinsane domste forummer: vind je jezelf mooi:lelijk:normaal: mooi :d Sport: nee |
Citaat:
|
naam: Wendy
Woonplaats: Banthum Leeftijd: 14 lengte: 1.77 gewicht: 60 Hobby,s : voetballe.. wielrenne.. msne.. shoppe.. naam van je mobiele telefoon: henk!! huisdieren: katten + honden broers en/of Zussen: 3 broers 3 zussen vriend(in): nee naam vriend(in): is er nie saaiste forummer: jij!! beste forummer: ik!! irritantste forummer: jij!! domste forummer: jij!! vind je jezelf mooi:lelijk 0f normaal: Normaal.. Sport: Voetbal!! Feyenoord über alles!!! |
Naam: Susanne
Woonplaats: Tilburg Leeftijd: 21 Lengte: 1m78 Gewicht: 65 kg Hobby's: Lezen, schrijven, muziek, films, cabaret, literatuur, Tijs. Naam van je mobiele telefoon: Nokia 7210 Huisdieren: - Broers en/of Zussen: Roel (19), Linda (17) Vriend(in): Ja, nog steeds. Naam vriend(in): Tijs. Saaiste forummer: Ik :p Beste forummer: Tyskie Irritantste forummer: - Domste forummer: Koelkast Vind je jezelf: Normaal Sport: Fiets naar school, ren naar trein. |
naam: Jamila Blokzijl
Woonplaats:Enschede Leeftijd:18 lengte:1.75 gewicht: - Hobby's : Zingen, dansen, muziek maken naam van je mobiele telefoon: nokia 2600 huisdieren: 2 golden retrievers en 1 konijn broers en/of Zussen: nope ( magk er een paar lenen k@rima ? :P ) vriend(in): Jaah naam vriend(in): Michael saaiste forummer: - beste forummer: - irritantste forummer: - domste forummer: - vind je jezelf mooi/lelijk/normaal: hangt van mijn bui af. Sport: Ik doe niet aan sport, maar dans wel graag (city-jam) |
Citaat:
|
Naam: Bart
Woonplaats: Heerlen/Tilburg Leeftijd: 21 Lengte: 1m96 Gewicht: 91 kg Hobby's: Stappen, Roda JC, Alemannia Aachen, Formule 1, wielrennen, computeren. Naam van je mobiele telefoon: Samsung E700 Huisdieren: Thuis niks, mijn zus heeft 2 honden, 8 konijnen, een vogel, een vis en 6 kippen Broers en/of Zussen: Inge (23) Vriend(in): Nee Naam vriend(in): - Saaiste forummer: - Beste forummer: Theo Tank, Tyskie Irritantste forummer: Pakspul Domste forummer: - Vind je jezelf: gewoon Sport: zaalvoetbal |
naam: Lieselotte
Woonplaats: Ghent Leeftijd: siebzehn lengte: 3cm te kort gewicht: 56 kg Hobby,s : muziek spelen en beluisteren, speelpleinwerking!!, pogingen doen om mezelf zijn en ik vergeet vast nog dingen naam van je mobiele telefoon: / huisdieren: 2 honden, 2 konijnen, 1 bahama, 8 kippen, 3 eenden, duust vissen, 1 kanarie, duust huismijten, muizen en ratten (hoewel die laatste drie ongewenst zijn) ohja, en 2 broertjes broers en/of Zussen: (zie vorige vraag) Dieter (14) en Maarten (10) vriend(in): / naam vriend(in): / saaiste forummer: thaliaaglaja beste forummer: geen commentaar irritantste forummer: thaliaaglaja domste forummer: thaliaaglaja vind je jezelf mooi:lelijk f normaal: alles kan beter, maar zolang er geen verbetering kan komen, probeer ik tevreden te zijn Sport: struikelen over horden, fietsen, zwemmen en dansen(maar geen ervan in clubverband oid) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.