![]() |
*boem*
Ik zat daarnet mooi mijn taak van Godsdienst te maken toen ik plotseling iets hoorde vallen. Ik zag niet direct iets liggen en net op het moment dat ik mijn taak beëindig, dondert de plank met mijn schoolboeken een verdiep in mijn boekenrek naar beneden.
Nu mogen ze zeggen wat ze willen, maar dat is toch echt wel het bewijs dat schoolboeken veel te veel wegen. :{ |
Daarin geef ik je helemaal gelijk!
Had ik ook eens met m'n boekenrek, een hele buiging erin. Maar nu heb ik een kastje op school en daarin staat het meeste, die zijn wel stevig en ik neem alleen de boeken mee naar huis die ik nodig heb, bespaard veel lasten!:) |
Hehe, komt me bekend voor :+. Mijn boekentas is een keer gescheurd (oke, had ook te maken met de kwaliteit) en mijn bureau is in elkaar gestort niet zo lang geleden.
|
chalyken, post nog eens je stapel:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb geen boeken * Hooray * :D
Maar da's wel balen ja :| |
gelukkig is het bij mji zo erg nog niet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het zo erg dat je veel boeken hebt staan waarvan je maar een par bladzijdes of hoofdstukken gebruikt ...
|
Yep mijn rugzak is ook ooit eens gescheurd geweest door een overlast aan shit in de kabas :Y)
|
mijn boekenplank is vorige week ook een stuk verzakken... das niet goehoed
|
Het meeste van mn boeken ligt op school en de rest zijn maar een paar boeken, hooguit voor 4 vakken ofzo.
|
Citaat:
Maar ik weet dat ik (nog) niet mag klagen. |
Citaat:
|
mijn lieve boekjes liggen heeel geordend overal op de grond in mijn kamer.. ook geen last van boekenplanken die inzakken enzow:+ alleen het plafond begin nou een btje door te zakken..O-)
|
mijn boeken staan te pronken in mijn boekenkast <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.