![]() |
Wie heeft hier Vodafone?
aanstaande zaterdag tussen 18 en 24 uur hele avond gratis bellen binnen Nederland :thumbsup:
|
ik
en ja, kreeg zo'n smsje en ik had een grotere tractatie verwacht :$ |
ikke ook :+
Alleen weet niet wie ik moet gaan bellen.. aangezien ik rond die tijd met me "belmaatjes" ben :p |
Mijn eerste reactie was: Rond die tijd ben je toch wel met je maten, dus hoef je zowiezo niemand te bellen :z
|
Ik heb ook Vodafone...en ik denk dat het de grootste onzin wordt, want óf je hebt niemand om te bellen omdatb het 'uitgaandag' is, óf je komt er niet doorheen omdat vodafone oververhit raakt!
|
heb geen vodafone ... maar wist wel dat die actie er was :+
|
bel mij bel mij :7
|
Citaat:
|
wel relaaaxt
|
Ik had liever gratis smsen:Y)
Ik bel nooit:'( |
Citaat:
|
Ik kan altijd al gratis bellen, na 19:00u en in het weekend. :D :Y)
|
weekendjes gratis smsen is relax, had ik vorig jaar weleens bij orange
|
Citaat:
maar vind het een traktatie van niks :no: (ff een gegeven peerd in den bek kijken) had liever een zooi graties smsjes gehad :9 maar nu ga ik vrouw maar ff lastig vallen :9 |
Citaat:
Smsen is veel fijner, want dat doe ik tog al lekker veel Ennehm....ik ben benieuwd of we er zaterdag doorheen komen |
ja vodafone heeft ook zo'n klein netwerk a la telfort ofzo...
en miljarden mensen roken een sigaret, als ze allemaal tegelijk een sigaret opsteken is de hemel meteen zwart :{ |
Ikkooook 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja dat is chill :D ik ga iedereen bellen man !!:7
|
Citaat:
ik had ook wat meer verwacht..... en als ik de kans krijg ga ik er ook gebruik van maken ook :P normaal krijgen ze al zoveel van mij... owja... Andy... jou bel ik zker zaterdag!!!! heb je al tijdje niet meer gesproken en we moeten weer ff wat opzetten in utrecht :P hehe groetjes Grolsch!!:P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.