Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Muziek Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Online Gitaarles ?! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55930)

Eagle_Forest 12 October 2005 12:44

Online Gitaarles ?!

Online (elektrische) gitaarles ... Zou het graag eens zien :) Wie kent zo'n sites ? Hebben jullie het ook zo alleens gedaan & wat vind je ervan ?

dext0r 12 October 2005 14:59

ongetwijfeld dat er videofilms over te downloaden zijn enzo., maar realtime online? ik betwijfel me of dat nut gaat hebben

Eagle_Forest 12 October 2005 15:03

Daarom niet realtime :)

dext0r 12 October 2005 15:14

zoek es met een download progje op tutorial guitar video lessons ofzo ... wie weet vind je wat.

Impressions 12 October 2005 16:57

www.ultimate-guitar.com --> Bij lessons staat veel en in het forum ook (vooral bij best threads of hoe het ook heet)

www.mxtabs.net --> Staat soms wat leuks tussen

www.mysongbook.com --> Als je guitar pro 4 hebt (kan je downloaden) kan je hier zo'n beetje elk nummer leren wat je wilt. Zelfs Krezip staat erop 8)

Eagle_Forest 12 October 2005 17:32

Ja heb die sites ook zien staan :) Heb jij het langs de sites geleerd elvenkindje ?

Impressions 13 October 2005 07:34

Aanvankelijk wel, maar ik kreeg er wel tips bij van andere gitaristen die de techniek voordeden. De laatste maanden heb ik ook een leraar en met een leraar ga ik veel sneller vooruit. Ook verbetert hij kleine foutjes in mijn techniek, wat toch wel handig is aangezien ik een muziekcarričre ambitieer 8)

Dus, als ik jou was zou ik een leraar zoeken!

AMF 14 October 2005 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Dus, als ik jou was zou ik een leraar zoeken!
:yes:

(mark, nu geen flauwe grapjes maken over mijn gitaarskunsten ;))

Impressions 15 October 2005 12:22

Luister niet naar Anne, ze stinkt 8)

volumeknopje 16 October 2005 14:22

er zijn ontiegelijk veel van zulke sites (hoewel ze in kwaliteit veel verschillen)
maar ik gebruik ze alleen als aanvulling op de lessen bij mijn leraar.
heel veel gitaristen zijn voorstander van jezelf leren spelen met sites en boeken, maar ik denk, net als elvenkindje, dat je met een leraar veel beter afbent.

TheSun 16 October 2005 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
www.ultimate-guitar.com --> Bij lessons staat veel en in het forum ook (vooral bij best threads of hoe het ook heet)

www.mxtabs.net --> Staat soms wat leuks tussen

www.mysongbook.com --> Als je guitar pro 4 hebt (kan je downloaden) kan je hier zo'n beetje elk nummer leren wat je wilt. Zelfs Krezip staat erop 8)

Ik heb sinds kort Guitar Pro 4, en daarbij heb ik dan ergens bestanden kunnen downloaden waarbij keiveel liedjes van www.ultimate-guitar.com opstaan waardat dan zowel de tab als in noten uitgeschreven staat en je kan meespelen met de melodie.
Ook kleine vorm van les dus. ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:02.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.