![]() |
Bon Jovi - Have a nice day
1 Bijlage(en)
Ik ben een beetje teleurgesteld door Bon Jovi...:no:
Dat nieuwe nummer van hem, have a nice day. Echt een heel coowl nummer.:thumbsup: Maar ik vind het echt een beetje zielig van um dat ie zo nodig de clip van The Black Eyed Peas moet na-apen. Echt heel ziek. Ik keek hier naar de clip van where is the love en ik kwam tot de conclusie (slimme ik, ;) ) dat ie gewoon alles heeft zitten nadoen. Echt heel flauw. Dus daarom ben ik dus teleurgesteld in Bon Jovi :yes: En daar wou ik dus ff over klagen. greetz, Marijn p.s. Zeg maar wat jij vind howr:) |
ik vind bon jovi echt muziek om te huilen.
en terecht dat dit dus in klaagcorner staat. topics over bon jovi zouden muziekforum vervuilen :z |
Wow, en wat denk je dat Bon Jovi de enige is ? :?
Vind het liedje Have a Nice Day 10x beter dan van Where is the love. Black Eyed Peas is zoo commerciel ! In de voorbije maanden is er gewoon te veel Black Eyed geweest op de radio, tv & internet ... vond het gewoon ongelooflijk belachelijk ! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het inderdaad wel met je eens dat The Black Eyed Peas zo commercieel is jah. Das bij Bon dan wel weer een stuk beter. |
Citaat:
\ |
Ja hoor ! De tekst is veel inhoudenlijker van Have a Nice day dan die van Where is the love ... vind ik :) Die tekst kan ik zelfs maken of zo'n newbie als 50 Cent !
|
Citaat:
|
Ik vond het ook al zo'n belachelijke clip :{..
|
Vind de clip veel wijzer toch hoor van Jovi !
|
Ik vind BON JOVI dus echt helemaal TOP:thumbsup:
En wat maakt het uit dat ie the Black Eyed Peas na heeft gedaan??? Die lui beginnen nog ma net in de grote wereld en hij zit er al jaren in I LOVE BON JOVI_0_ Kus Lies |
:') Bon jovi is super onorgineel. Dit nummer lijkt zo veel op hun andere nr. Ze zingen nu 'Have a nice day' ipv dat ene wat ze eerst zongen. Echt te triest, als er iemand commercieel is..
|
teleurgesteld door Bon Jovi :D
je zou verwachten dat iemand die tegenwoordig niks daadwerkelijk nieuws meer kan verzinnen je niet meer zou kunnen verrassen/teleurstellen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar. |
(alhoewel You Give Love a Bad Name natuurlijk ultracool is 8-))
|
Ik vind Black Eyed Peas een stuk minder slecht dan Jon Gay Jovi (is tenminste nog dansbaar).
|
bon jovi :')
proest :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
echt
ze zouden alarmlichten moeten laten afgaan voor t geval bon jovi gedraaid gaat worden met Have A Nice Day wat haat ik dat nummer echt te irritant:[ en Black Eyed Peas - Anxiety ofzo is wel lekker nummer BEP kan ik zowiezo wel beter hebben als JBJ... |
godverdomme ze moeten dit soort topics inderdaad in klaagcorner houden zeker gezien replies van non-music forummers weinig interessant. bon jovi stond in m'n waar gaat je leuter van hangen lijst, dus tja mijn ding is het niet!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.