Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Amsterdam Lelylaan (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55934)

PFP 12 October 2005 15:34

Amsterdam Lelylaan

Ik besef altijd dat ik heel erg blij ben dat ik in Nederland woon als ik op Amsterdam Lelylaan sta te wachten op de tram of trein. Hordes luid brullende en gillende hoofddoekjes die maar al te graag laten merken dat ze geen Nederlands spreken. Jochies van 12 die denken dat ze de man zijn met die arrogante smoelen. Sorry maar dat is echt te veel voor mijn hollandse maag, ik zal me wel moeten aanpassen:kots:

dext0r 12 October 2005 15:46

stoer hoor :')

PFP 12 October 2005 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
stoer hoor :')
nee het is om te janken

Ar-Tuur 13 November 2005 12:34

Wie houdt je tegen dan?

PFP 13 November 2005 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Wie houdt je tegen dan?
Ja dat ken je natuurlijk niet in zuid-bloemknollenveen waar homo's en moslims nog worden opgejaagd door de plaatselijke lonsdalers

Ar-Tuur 13 November 2005 17:06

Klopt ja, ik kom inderdaad niet verder dan mijn boerderij.
Maar dat neemt niet weg dat je gewoon lekker kan emigreren

PFP 13 November 2005 17:47

Citaat:

Klopt ja, ik kom inderdaad niet verder dan mijn boerderij.
Maar dat neemt niet weg dat je gewoon lekker kan emigreren

Ik (en met mij ongeveer 33 % van de bevolking)laat me niet uit eigen land verjagen, maar ik nodig je graag uit om rond 15.30 op een werkdag een kijkje te komen nemen als net alle vmbo scholen in de regio hun deuren openen. Dan kan je niets anders concluderen, ik weet alleen niet waar je daar de tractor kan parkeren

Ar-Tuur 13 November 2005 19:06

Als ik mijn traktor kwijt ben geraakt en met mijn klompen en boerenkiel aan de scholen binnen stap, wat zal ik me dan inderdaad verbazen over alle niet geintergreerde moslims die naar elkaar roepen in een voor mij als simpele boer vreemde taal. Wat gek dat mensen van buitenlandse komaf naar elkaar schreeuwen in zo'n rare taal en ja wat zijn die jongetjes brutaal he, zo is dat be'j ons thuus niet. Wat glijdt Nederland af! Er wordt nu zelfs al over straat geschreeuwd in vreemde talen, ik trek me weer terug in zuid-bloemknollenveen waar homo's en moslims nog worden opgejaagd door de plaatselijke lonsdalers.

PFP 13 November 2005 19:18

Citaat:

Als ik mijn traktor kwijt ben geraakt en met mijn klompen en boerenkiel aan de scholen binnen stap, wat zal ik me dan inderdaad verbazen over alle niet geintergreerde moslims die naar elkaar roepen in een voor mij als simpele boer vreemde taal. Wat gek dat mensen van buitenlandse komaf naar elkaar schreeuwen in zo'n rare taal en ja wat zijn die jongetjes brutaal he, zo is dat be'j ons thuus niet. Wat glijdt Nederland af! Er wordt nu zelfs al over straat geschreeuwd in vreemde talen, ik trek me weer terug in zuid-bloemknollenveen waar homo's en moslims nog worden opgejaagd door de plaatselijke lonsdalers.
Zoals iedere boerenlul weet is lelylaan een tram metro en trein station op het kruispunt van vele scholen en geen school.

Maar zijn er ook daadwerkelijk mensen bekend op dat station, die weten waar ik het over heb.

Ar-Tuur 13 November 2005 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Zoals iedere boerenlul weet is lelylaan een tram metro en trein station op het kruispunt van vele scholen en geen school.

Maar zijn er ook daadwerkelijk mensen bekend op dat station, die weten waar ik het over heb.

Tja de gemiddelde domme boer kent Amsterdam natuurlijk niet op z'n broekzak. Maar of ik nou uitgenodigd word op een station of in een school, het zal me een worst zijn. Ik lees integratieproblemen niet af aan onderling communicerende allochtonen.

Doperwt 13 November 2005 19:53

of als je in de haag in de schilderswijk bij een postkantoor binnen loopt om iets te posten, dat ze er neit eens Nederlands spreken.
Of dat ze hun geloof gebruieken om hun daden goed te keuren. Laatst nog gehoord:"ik heb die hoer verkracht, want ik moest der laten weten dat ze een hoer was"

Dan ga ik echt mee met PFP. Er is dan echt iets mis met ons land.

En waarom zouden wij moeten emigreren? Het is makkelijker als zij emigreren.

bartje518 13 November 2005 19:55

Als ik me stoor aan mijn buren dan gaan zij toch ook niet opeens verhuizen? :z

thali 13 November 2005 20:07

Racisme hoort niet thuis op dit forum.

Laat dit een waarschuwing wezen.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:50.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.