![]() |
Eén wens!
Je mag één wens doen, welke kies je? Wensen als "ik wens dat ik tien wensen heb" tellen niet.
|
dat iedereen op de aarde gelukkig is...:z :yes:
|
een ongestoord leven?
volgens mij dekt dat namelijk de hele lading wel. |
Citaat:
|
dat iedereen in mijn omgeving en toekomstige omgeving tot zijn of haar dood geen ziektes zal kennen
|
dan wens ik maar een goed leventje met veel geld, mooie vrouw en kinderen en een mooi huis ergens in L.A. :7
|
Citaat:
|
Citaat:
oh, ik wens ook absolute wereldvrede (of is dat ook 'vaag'? ;)) |
Citaat:
lees nog maar een keer goed |
Ik wens dat ik succesvol word in de muziek 8)
|
Dat alles weer wordt zoals 6 maanden geleden :)
|
Ik wens dat mijn omgeving(including me:+) gezond en gelukkig oud wordt.
|
zonder dat iemand anders het door heeft, miljardair zijn.
|
Ik wil eigenlijk iets anders zeggen dan dat iedereen die mij dierbaar is gezond en gelukkig blijft, maar iedere andere wens is eigenlijk minder goed :o
Eentje voor jullie: als je moest kiezen in je wens; gezond óf gelukkig, wat kies je dan? Is gezond belangrijker dan gelukkig of andersom? |
Citaat:
je kunt ongezond (ziek) en gelukkig zijn of gezond en ongelukkig ik ga voor de eerste :) wat heb je aan je gezondheid als je niet gelukkig bent? |
een probleemloos leven
|
schoolvrij leventje!!:9~
|
Citaat:
|
Als je gezond bent zou je gelukkig moeten zijn!!
Gelukkig, dat je gezond bent! Mijn wens zal zijn NO WAR 4-EVER En dan komt de rest vanzelf:') |
... be careful what you wish for ...
|
Citaat:
|
juist.
ow ... is that a wish? :p |
Oké, dus wensen als vrede op aarde en een gelukkig en gezond leven tellen niet mee?
Dan zou ik willen dat de situatie Kevin-thuis anders zou zijn.:yes: |
Oneindig veel wensen wensen? :Y)
|
later gelukkig zijn met een persoon (bij jullie niet bekend, bij mij wel) met gewoon een leuk huisje ergens waar het warm is
|
De wens op een mooie toekomst is ook erg populair
|
me hele leve lekkere sletjes neuken, omdat ik gwoon een keiharde superrijke bussiness kloot ben die doet wat hij wil
|
Dat ik eerder dood ga dan mijn geliefde?
|
nix wereldvrede, nix een geneesmiddel voor alle ziekten
doe mij maar een onbewoond tropisch eiland + boot |
Citaat:
|
haha er is niemand die als eerste denkt: WERELDVREDE!!
iedereen denkt automatisch eerst aan zichzelf... en ik weiger gewoon om verder te denken O-) |
Citaat:
PLEASE, READ MY FIRST WISH! GRAÇIAS "No war 4-ever" |
Veel geld later zoals mijn droom is, met daarbij macht, heel veel macht.
|
Als ik opnieuw een wens mocht doen, zou ik wensen dat ik voor altijd gelukkig bleef met mijn vriend:love:
Ja, vandaag ben ik even overoververliefd:+ |
een dag Peter North mogen zijn.
|
Off-topic reacties ff weggehaald :z
|
Maak even een paar miljoen over naar mijn rekening ok?
Dank u 8-) |
doe mij maar een gelukkig bestaan in een lekker land.. ben ik tevreden..
zonder nieuws zenders als het kan, hoef ik dat gekloot in de rest van de wereld niet te aanschouwen |
Citaat:
|
ik wens een heel leuk vriendje waar ik de rest van me leven mee ga delen en leuke kinderen krijg en gelukkig leven heb:D
|
Ik wens dat ik af en toe de tijd terug kan draaien
|
Ik wens dat alles verloopt zoals ik het wil :p
|
Citaat:
|
Enkele reis naar land met veel zon.. en geen gekloot, geen bagger en lekkere jongs:yes:
|
Ik wens dat iedereen het perfecto maakt, en zelf 10 00000000000000000000000000000000000000000000000000 00000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000
euro, dollar, kroon, yen. |
Citaat:
|
Ik wens een leven waarin alles verloopt zoals ik het graag zou willen.
|
( 2de wens :$ ) Ieder jaar de mogelijkheid om naar Disneyland te gaan (gratis, onbeperkt aantal dagen)
|
Ik en mijn gezin gelukkig mogen zijn :)
|
Levenslang gratis bier :7
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.