![]() |
Het kind is er
alle weblogs hebben het erover johhhh
:z |
mja ..
de vraag natuuurlijk welk kind? :+ |
Jocelyn Savanna!
dat je dat niet weet.. :rolleyes: deze melding vind ik nog wel het leukst. :D http://retecool.com/index.php?id=P11302 |
jaja, het is zo boeiend onderwerp in dat huis, dat ze het maar over oploskoffie hebben :z
|
wat zal dat kind het na BB moeilijk hebben zeg, met zo'n moeder :kots:
|
ohja dat kindje :+
las het net :p |
Hehehe, dat stukje van retecool was idd best grappig :d Maar het was op Talpa dus heb t zelf niet gezien 8)
|
Citaat:
Ah, ik zag het al staan in dat verslag van retecool. Kansloos verslag trouwens:+ |
Re: Het kind is er
Citaat:
en ik vertik het ook :+ |
pff vanmiddag in de Efteling hadden zelfs mensen het er al over :|
|
hahahha, wat een onzin
:z |
Lief hè:love:
Ik heb net BB gekeken, de bevalling. Ik moet zeggen, ze deed het wel goed. Ik wil oooooook!:p |
hehe, was een beetje bezig met zappen, was dat wijf aan het persen, en op eens, FLOEP!!! schoot dat mormel dr uit :+
|
Het ging best snel:p
Joscelyn Savanna en ze wil er misschien Karlijn en Linda ook nog bij doen:{ |
ik vind het maar een domme zooi daar :z
|
Ik heb 't niet gezien. Maar was alles echt te zien? Keken jullie er recht tegenaan? :huh: Wat een domwijf.. Wie kiest daar nou voor?
|
Citaat:
Nou.. ze zit diep in de schulden, en kreeg voor BB een startbedrag van 10.000 euro:Y) En dan nog een dagvergoeding van 75 euro om de hele dag geen reet te doen.. Redelijk goede deal:p |
Dan nog ga ik niet bevallen op tv :no:. Zoek ik wel een andere manier om aan geld te komen.
|
Ook best wel lullig.. ze wilde daar niet bevallen ofzo omdat andere haar dan hoorde schreeuwen in het huis.. die moeder zegt dat ze niks zullen horen
Zie je iedereen daar staan luisteren :d en dit niet staan te luisteren horen het ook gewoon |
wat een feest voor een kind :+
|
big brother is helemaal leuk :)
En tanja heeft het goed gedaan.. |
Beetje jammer dat de bewoners nu het kindje ook niet meer mogen zien..
|
Ik las het gisteren in de krant :{. (De Morgen dan nog wel.)
Ik vind het ronduit schandalig dat ze zoiets laten gebeuren om meer kijkcijfers te verkrijgen. Maarjah, dat ben ik dan weer. |
ach, kind, er zijn zoveel bevallingsprogramma's op tv waar je wel het kind uit de kut zit komen, dan valt dat bij big-brothert in het niks.
|
Ik vind het alleen jammer dat John de Mol nu succes heeft :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.