![]() |
Ouders
Ouders zijn soms zó vervelend. Wil je naar Parijs gaan ze helemaal zeuren wat het kost enzo. En of ik geld teveel heb. Ik mag verdorie toch zelf weten waar ik mn geld aan uit geef? Ze vind het belachelijk dat de jeugd het geld over de balk smijt en alleen maar leuke dingen doet volgens mij.
Maar ik heb toch geboekt :d |
Parijs is dan ook duur. tussen de 3 en de 4 euro voor een colaatje.
|
ligt eraan waar je hem koopt ... wat Stevie ook al zal weten ...
|
Ja idd koop je eten & drank altijd in een supermarkt ofzo !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zouden je beter kunnen steunen in jouw initiatief om de wereld te gaan ontdekken dan zo moeilijk te doen.
Het is goed om je horizon wat te verbreden en kom op, Parijs is toch dichtbij. Mijn ouders gaven mij de kans om naar Australië & Nieuw-Zeeland te gaan (nee, ze wilden mij niet afvoeren :')) en ik ben ze nog steeds dankbaar. De hele ervaring heeft er voor gezorgd dat ik nu heel anders tegen de wereld aan kijk (minder bekrompen) Echt, ga ervoor! Ga anders eens in discussie met ze. Dat ze jouw ouders zijn betekent niet dat ze altijd gelijk hebben. |
Citaat:
|
Moeder,
ja ? Zou ik even naar Barcolona mogen gaan ? Tuurlijk !...Wees voorzichtig. Ja hoor :rolleyes: |
Mam, mag ik dit weekend naar Patricia toe?!?!?! :?
Wat alweer ?! :[ |
je moet nu ook wel niet gaan overdrijven vind ik !:{
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geweest, gister terug gekomen en het was echt super!! Tis alleen wel wat duurder dan hier ja :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.