![]() |
Snelle muziek vragen.
Hoe heet dat ene nr ookal weer, wat is er precies gebeurd met 2Pac?, of wat is nou echt de betekenis van emo?
Fuck de aparte topics, alles hierin dumpen a.u.b. :) Ten eerste een leuke voor L_angeldc en biffyclyro: Is die gast van de Jeugd van Tegenwoordig (P.Flabber, P.Dronq, Pepijn) nou een emo of niet 8) |
nee, geen emo, maar wel een lekkere ehmm dude ofzo? :p
|
vragen als waar kan ik mando diao normaal downloaden (limewire is echt shit met deze band) zijn zeker illegaal ofnie? 8)
|
Citaat:
Heb je geen leuke programmatjes om te downloaden :'( |
Citaat:
|
Citaat:
1022 resultaten :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is gospel eigenlijk 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
btw ND areslite vindt helemaal niks van mando :no:
|
Citaat:
|
Waar zijn de mensen met echte muziek smaak?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu het populair is om ''Metal" te zijn begint dat een beetje te vervagen. Oude bands van vroeger beginnen ''nu metal'' te worden(in flames bijvoorbeeld) Niemand weet wie Chuck Schuldiner was of waar black metal zijn naam verdaan heeft gehaald. Zelfs bands die nu enorm populair zijn kunnen ze niet eens opnoemen(Opeth, Nile, Nevermore) :x |
Children of Bodom
|
ten eerste goede muziek is een kwestie van smaak
wat de een goed vind vind de ander bagger. ik ben over het algemeen niet gebonden aan 1 genre. ik luister metal maar t is niet mijn favo ding. Mastodon is wel een ubervette band maar voor Opeth loop ik minder warm hoewel t niet slecht is. ik zit denk ik meer in de Psychedelic Rock/Post Rock kant van het spectrum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wie zn schoonmoeder in t opvanghuis?
nee ken geen dream theater. das een beetje te veel show en te weinig inhoud maar dat hoor je te weten Roy ;) |
maar dreamtheater is toch gecomponeerde muziek?
t is volgens mij een van de weinige bands waarin iedereen conservatorium afgestudeerd is..of wat was het ook alweer?8) |
Citaat:
dat iedereen aan t conservatorium is afgestudeerd betekend niet dat t goede muziek is he ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zitten we op de same wavelength you know ;) maar ik bedoel die oude Funkadelic-platen. Zelfs een beetje dat prog gebeuren. maar t moet wel ergens op slaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SoaD ook, zei iemand laatst tegen me. Ik lachte hem in zijn gezicht uit en zei dat je dat niet kan horen :')
Die gast werd kwaad, pfooeeee :D |
Citaat:
|
Snelle vraag: Weet iemand of er ergens op het internet een site is waar je lyrics bij ondewerp kunt vinden?
|
Citaat:
|
Wat is er precies gebeurd met 2pac?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.