Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   waarom doet hij zo? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56100)

k0ekje 28 October 2005 22:19

waarom doet hij zo?

hoi,

ik weet eik niet of ik hier goed zit bij liefde & dating, maar ik vraag me gewoon af wat jullie mening bij mijn verhaal is:S

In april is het uitgegaan met mijn ex. Een paar dagen later heeft hij me gewoon van msn verwijdert..ik had hem gemailt met de vraag waarom hij dat nou doet:S Hij mailde niks terug.. op een feest zag ik hem weer, en ik vroeg of hij me weer toe wilde voegen (ja mssn wel dom van me mjah) toen heeft ie me weer toegevoegd, en we hebben een paar gesprekken gehad..En hij heeft zijn excuses aangeboden omdat hij me verwijdert had..
Nu zie ik dat ie me weer verwijdert heeft.. ik snap t niet..waarom doet ie dat? Ik vraag me nu af of ik hem gewoon moet laten barsten, of vragen waarom hij me iedere keer verwijderd..wil hij aandacht ofzo?:S (ik zit trouwens bij hem op school, en sta in hetzelfde groepje als hem)..:?

Bask 28 October 2005 22:24

misschien interesseert hij zich niet meer voor je. of hij vindt het nu het uit is niet meer nodig jou in msn te hebben. of hij wil aandacht. proberen daar eens fatsoenlijk over te praten zou geen kwaad mogen kunnen.

k0ekje 28 October 2005 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bask
misschien interesseert hij zich niet meer voor je. of hij vindt het nu het uit is niet meer nodig jou in msn te hebben. of hij wil aandacht. proberen daar eens fatsoenlijk over te praten zou geen kwaad mogen kunnen.
ja maar hij heeft mijn vriendinnen nog wel in zijn msn lijst:S dat is toch raar.. of niet?:S..

Bask 28 October 2005 22:34

met jouw vriendinnen heeft hij vermeodelijk geen relatie en niet zo'n binding gehad. de breuk met jou wil hij misschien op deze manier nog verduidelijken, wellicht om jou te kwetsen of omdat hij het eventuele verdriet niet verdraagt.

k0ekje 28 October 2005 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bask
met jouw vriendinnen heeft hij vermeodelijk geen relatie en niet zo'n binding gehad. de breuk met jou wil hij misschien op deze manier nog verduidelijken, wellicht om jou te kwetsen of omdat hij het eventuele verdriet niet verdraagt.
ja je kan gelijk hebben;s maar t lijkt me niet dat hij verdriet heeft, hij doet nl altijd een beetje bot:s. maar ik ga nu ook veel met een jongen om op school, en dat ziet hij..mssn dat hij die jongen niet kan uitstaan ofzo..:?

3rd boetah 28 October 2005 22:41

Is voor sommige mensen dat MSN gedoe nou echt een groot deel van het leven? Je lijkt Jdiezrekliko wel, die begint ook te janken en te mekkeren als je hem uit je lijst kickt.

Bask 28 October 2005 22:42

ook al doet hij bot kan hij nog verdriet hebben maar dat op die manier verbergen. jaloezie is natuurlijk ook een mogelijke optie.

Jamiel 28 October 2005 23:03

Ik denk dat je je daar beter niet om druk om kunt maken. Hij wil gewoon verder met zijn leven, maar kennelijk -hard gezegd- niet met jou. Hij is zeg maar niet meer zo geinteresseerd. Loat goan!
Ga lekker op zoek naar een jongen die wel interesse in je toont :)

K@rima! 28 October 2005 23:08

''He's just not that into you''
De Oprah kijkers onder ons weten wat ik bedoel. ;)

bartje518 29 October 2005 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
''He's just not that into you''
De Oprah kijkers onder ons weten wat ik bedoel. ;)

Maar ik kijk nooit oprah, dus leg uit, Gordijn!

K@rima! 29 October 2005 10:52

Gewoon, dat hij haar niet ziet zitten en dat hij geen contact meer met haar wil. En dat moet ze accepteren.

bootje 29 October 2005 11:02

Misschien duwt hij je weg om pijn te vermijden?

MrInsane 29 October 2005 18:24

Niet over doorzeiken tegen hem, dat is voor hem ook niet al prettig om daar over lastig gevallen te worden.
Ik snap het van jouw kant wel, maar als hij je steeds verwijdert geeft dit volgens mij duidelijk aan dat hij liever geen contact meer met je wil hebben.

k0ekje 29 October 2005 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Gewoon, dat hij haar niet ziet zitten en dat hij geen contact meer met haar wil. En dat moet ze accepteren.
maar hij zegt tegen me, dat hij graag vrienden met me wil zijn

CharmedOne 29 October 2005 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k0ekje
maar hij zegt tegen me, dat hij graag vrienden met me wil zijn
enn omdat hij vrienden met je wilt zijn.. blockt hij je?

k0ekje 29 October 2005 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
enn omdat hij vrienden met je wilt zijn.. blockt hij je?
hij blokt me niet, hij verwijdert me alleen uit zijn lijst..en hij weet dat ik dat kan zien

MrInsane 30 October 2005 09:07

Citaat:

hij blokt me niet, hij verwijdert me alleen uit zijn lijst..en hij weet dat ik dat kan zien
Misschien een voorzichtige hint ?!?!?!?! :?

k0ekje 30 October 2005 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Misschien een voorzichtige hint ?!?!?!?! :?
waarvoor dan:$
wat moet ik doen denk je?:?

ash-hôôle 30 October 2005 12:03

waarom vind je het zo erg dat hij je uit zijn lijst kickt? jullie zitten in hetzelfde vriendengroepje dus je ziet mekaar nog steeds toch? misschien kan hij er niet mee omgaan dat zijn ex in het zelfde groepje zit.. of hij probeert je te vergeten en daarom gooit hij je uit zijn lijst..

SpiNe 30 October 2005 12:06

Misschien neukt ie nu een ander en heeft ie geen tijd meer voor je.

Freakyhead 31 October 2005 12:41

Ik zou zeggen , ga lekker verder met je leven..als je je zorgen maakt om iemand die je niet wilt spreken op msn, laat 'm toch. Er zijn genoeg andere jongens voor je ;)

freakyhead

MrInsane 31 October 2005 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
Misschien neukt ie nu een ander en heeft ie geen tijd meer voor je.

MissDuplex 7 November 2005 11:45

ik zou me er niet zo druk om maken. hij heeft er kennelijk niet zoveel behoefte aan en dan zul jij ook maar moeten respecteren :p en als je er echt mee zit, ga dan een keer persoonlijk met hem praten en niet via msn of wat dan ook..

Me-little-girl 16 November 2005 16:13

je moet hem tijd gunnen, het is nogal wat hoor als het uitgaat, je moet elkaar dan eerst even met rust laten, en het later weer oppakken dan komt het waarschijnlijk wel weer goed

somebody_15 13 March 2006 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Is voor sommige mensen dat MSN gedoe nou echt een groot deel van het leven? Je lijkt Jdiezrekliko wel, die begint ook te janken en te mekkeren als je hem uit je lijst kickt.

Voor mij is msn ook heel belangrijk hoor, ik vind het bijvoorbeeld verschrikkelijk als een meisje die ik leuk vind en zij mij ook in haar MSN naam heeft staan: ..... houvanjouw(L) ofzo

Daegron 15 March 2006 12:26

Re: waarom doet hij zo?

Citaat:

hoi,

ik weet eik niet of ik hier goed zit bij liefde & dating, maar ik vraag me gewoon af wat jullie mening bij mijn verhaal is:S

In april is het uitgegaan met mijn ex. Een paar dagen later heeft hij me gewoon van msn verwijdert..ik had hem gemailt met de vraag waarom hij dat nou doet:S Hij mailde niks terug.. op een feest zag ik hem weer, en ik vroeg of hij me weer toe wilde voegen (ja mssn wel dom van me mjah) toen heeft ie me weer toegevoegd, en we hebben een paar gesprekken gehad..En hij heeft zijn excuses aangeboden omdat hij me verwijdert had..
Nu zie ik dat ie me weer verwijdert heeft.. ik snap t niet..waarom doet ie dat? Ik vraag me nu af of ik hem gewoon moet laten barsten, of vragen waarom hij me iedere keer verwijderd..wil hij aandacht ofzo?:S (ik zit trouwens bij hem op school, en sta in hetzelfde groepje als hem)..:?

Ik denk dat hij het verdriet niet kan verdragen en dat hij je op deze manier een beetje probeert uit zijn hoofd te zetten door niet meer met je te praten of op andere manier te praten.. miss mist hij wel heel erg de leuke tijd met je en nu het uit is wil hij daar niet meer aan denken....

het kan natuulyk ook gewoon zo zijn dat hij gewoon helemaal niks meer met je te maken wilt hebbe of dat hij al een ander ofzo heeft...

zijn jullie via een ruzie uit elkaar gegaan? want dan is hij miss wel gewoon boos op je als dat zo is ;)

Unfearworld 25 March 2006 17:30

Volgens mij ligt het eraan hoe het uit gegaan is. Hebben jullie geen onwijze ruzie gehad of heb je hem ergens voor uitgescholden? Ikzelf snap wel dat hij je verwijderd heeft, ik denk dat je het beste gewoon met hem kunt gaan praten, hij kan achter dat beeldscherm niet jou gevoelens zien en jij de zijne ook niet. Suc6

MrInsane 25 March 2006 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door somebody_15
Voor mij is msn ook heel belangrijk hoor, ik vind het bijvoorbeeld verschrikkelijk als een meisje die ik leuk vind en zij mij ook in haar MSN naam heeft staan: ..... houvanjouw(L) ofzo
Wat the fuck heeft dat er nou weer mee te maken ?!?!?! |:(

Sndr 23 April 2006 08:49

Citaat:

Origineel gepost door MrInsane
Wat the fuck heeft dat er nou weer mee te maken ?!?!?! |:(

Ben dus niet de enige die dat niet helemaal volgde :p

~Sndr

just mii 2 June 2006 14:37

Weet je me ex doet dat ook maar ga niet achter hem aan rennen. Hij heeft je verwijdert denk ik omdat als je een nieuwe vriendje hebt of als je verliefd bent heb je vaak een liefdesnaam op je msn en hij wil dat gewoon niet weten dat je een nieuwe hebt. En als je niks tegen hem zegt of gewoon niet met hem omgaat kom je der wel overheen of hij komt achter jou aan rennen.

little girl 19 June 2006 11:23

Hij vind waarschijnlijk dat je nog wel erg aan hem plakt. Je wil hem zo graag op msn. Hij denkt waarschijnlijk dat je hem nog wel leuk vind ofzo. terwijl hij er totaal overheen is. Om afstand te crieeren heeft ie je waarschijnlijk verwijderd. dat zou iki ook doen. het is over dus geen contact meer.

insanity 19 June 2006 11:53

mischien wil ie je gewoon even niet zien, heeft iedereen wel eens +)

Forza 19 June 2006 12:02

mischien heb je wel zo tegen zijn kop aan lopen zeiken dat hij het HELEMAAL GEHAD HEEFT MET JE

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:43.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.