![]() |
Telefoon simlock-vrij
Ik heb vandaag een Engelse simkaart gekocht, maar kwam er net achter dat mij telefoon niet simlock-vrij is, terwijl ik dacht dat alle telefoons met abbo simlock-vrij waren. Nouja niks aan te doen, maar weet iemand of het 'veilig' of slim is om je telefoon simlock-vrij te laten maken bij de Turk? Of kan het ook op een andere manier? (vanuit het buitenland dus)
|
Geef ff een antwoord voordat we er een slot op hangen, Anne :+
|
Als je je telefoon langer dan een jaar heb, moet je een mailtje sturen naar de provider waarvan je het mobieltje hebt. Dan krijg je een unlock code. Tenminste, zo ging dat bij kpn :z
|
bij mijn vorige toestel moest ik hem simlockvrij laten maken door te bellen.. kreeg je een code toegestuurt per post en die moest je dan invoeren....was wel prepaid en met T-mobile
maar nu is de mijne gewoon simlockvrij.. een abbonement toestel.. |
gewoon naar die Turk gaan :yes:
|
Ik ken een toko hier in de buurt waar ze voor een tientje in een kwartier bij je aanwezigheid je foon simlockvrij kunnen maken, maar ja... daar heb jij natuurlijk verder vrij weinig boodschap aan... :(
|
Als je je telefoon langer dan een jaar hebt, dan kun je gratis een code opvragen bij je provider... heb je m ng niet een jaar, tsja dan toch naar de turk ;) paar mensen die ik ken hebbe om zo ook laten unlocken en voor zover ik weet hebben hun er nooit problemen mee gehad...
|
je kunt ook gewoon naar de Turk gaan.. is ni gevaarlijk ofzow.. maar dan wel pas naar een jaar.. anders krijg je je provider achter je aan! |:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.