![]() |
Theo van Gogh
|
Ik heb gister weer een leuke interview van hem gezien op at5. Er zijn veel leukere geweest, maar deze was alleen al leuk omdat ik THeo al een hele tijd niet meer had gezien. :)
|
In de metro stonden allemaal quotes, heb me rot gelachen :d
|
r.i.p.
|
Dat Theo van Gogh dood is doet me eigenlijk helemaal niks. De reden waarom hij vermoord is echter wel. Het is belangrijk om dat niet te vergeten, maar of het nou pietje, klaas of theo was die de dupe is geworden interesseert me dan echt helemaal niks..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb afgeklopt.
|
Rest in Peace Theo onze hollandse trots :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:{ Waarom een topic speciaal voor hem? Sorry, maar die gast heeft voor mij totaal niets betekend.
En daarom vind ik het absoluut geen reden om hem te herdenken. Dat neemt niet weg dat ik, net als Bazzemans, de reden waarom hij vermoord is wel verschrikkelijk vind. |
Als filmregisseur was het een welliswaar een rotgeval maar ik vond zijn denkwijze tegenover de allochtoonse jeugd geweldig. Toch mensen ervan verleiden dat hij racist zou zijn en juist om die reden vermoord worden. Laat maar weer eens zien hoe dom mensen zijn en hoe weinig mensenkennis de meeste hebben
|
Ach, als je weet dat je hele bevolkingsgroepen tot in de ziel beledigt met je collumns en uitspraken dan vind ik je geen knip voor de neus waard...
Maar woorden mogen nooit een reden zijn voor een moord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel heel erg dat zo'n 'mafkees' vermoord is..Zeker de manier waarop, maar ook dat het betekent dat je niet eens meer kan zeggen wat je vindt..
En Columns zijn er soms voor om te katten.Sommige mensen laten zich alleen een beetje snel opnaaien.En dat is dan weer precies zijn bedoeling én de bedoeling van een Column=>reacties.. :] jaja 8{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha , deze vent durfde te zeggen want de nederlander denkt,, maar goed soms moet je ook es liegen en zeggen dat allochtonen goede mensen zijn, anders wordt je vermoord, dat had theo kunnen weten.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@stevie: zeker wel! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.