Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Muziek Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   [voorstel] is het misschien weer leuk (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56169)

dext0r 3 November 2005 14:12

[voorstel] is het misschien weer leuk

is het misschien weer leuk om een topic te maken waarin iemand die zich geroepen voelt steeds weer een aantal cdtjes te reviewen? In het verleden bestond er een dergelijk topic maar op een gegeven moment werd de toeloop daar van een beetje weinig.

Misschien een kans om het opnieuw te proberen? er is immers in de tussentijd ook alweer heel wat nieuws uitgekomen en kent dit forum ook een aantal andere users..

?

L_angeldc 3 November 2005 14:18

sure waarom niet? :thumbsup:
en zijn er andere users hier dan? Ik heb er neit zoveel van gemerkt of ik let gewoon niet op :z

dext0r 3 November 2005 14:20

sinds dat dat topic is gestopt wel ja, dat is nogal lang geleden ;)

misschien dat het andere gebruikers ook kan aanmoedigen om het muziekforum te bezoeken.

AMF 7 November 2005 16:24

ja leuk!

en misschien zou het leuk zijn als er niet alleen maar 'alternatieve' cd's gereviewd worden!

2-D 7 November 2005 18:39

ja maar ik luister niet echt veel top40-muziek :(

appelshampoo 7 November 2005 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2-D
ja maar ik luister niet echt veel top40-muziek :(
het hoeft toch niet alleen top40 te zijn, maar kan ook een combi zijn van top40 en underground shit toch?

yor 7 November 2005 20:09

ja!
Ik wil me er ook wel voor beschikbaar stellen, als dat tenminste wordt gewaardeerd, maar ik review wel platen die bij mij in de kast staan (dus vaak wel 'alternatief')

AMF 9 November 2005 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yor
ja!
Ik wil me er ook wel voor beschikbaar stellen, als dat tenminste wordt gewaardeerd, maar ik review wel platen die bij mij in de kast staan (dus vaak wel 'alternatief')

ik zei ook niet dat er helemaal geen alternatieve reviews moeten komen :p

Stellastarr 9 November 2005 12:37

ja dat is wel leuk. maar wel iemand die verstand heeft van muziek :)
of helemaal niet

3rd boetah 9 November 2005 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stellastarr
of helemaal niet

Wanneer heeft iemand verstand van muziek volgens jou?

AMF 9 November 2005 14:00

Citaat:

of helemaal niet

Zolang je je mening over een cd maar op een leuke/goeie manier kunt verwoorden :p

Bazzemans 9 November 2005 15:19

Citaat:

of helemaal niet

Het gaat toch juist om de meing van jan modaal toch?

dext0r 9 November 2005 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
tuurlijk, want iemand die, laten we even de term "zogenaamd" gebruiken veel van muziek af weet, of denkt te weten weet altijd goed zijn persoonlijke mening in een review te leggen. (een aantal weten daadwerkelijk een objectieve review te schrijven..). Het is juist interessant om bevindingen van zowel kenners, als niet-kenners mee te nemen of zelfs recensies toe te laten door verschillende personen...

Impressions 9 November 2005 17:05

Lijkt me leuk! Ik doe mee :thumbsup:

anemic 9 November 2005 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
ja, maar iemand die papa roach met slayer gaat vergelijken slaat de plank zo ver mis dat ik zo';n review liever niet zie...

@ anne
ik denk dat iedereen die dingen reviewed, dingen reviewed waar hij of zij verstand van heeft. Blijkbaar zijn er hier geen mensen met een mainstream smaak die zich geroepen voelen om reviews te schrijven. Alles wat van mij afkomt zal hardcore zijn met een uitstapje naar punk/metal. Dit simpelweg omdat ik niet in staat ben om een review te schrijven over de nieuwe NERD of weet ik wat. Dan komt er namelijk zo'n slayer/papa roach verhaal.

In alle bladen heeft elk genre ook zijn eigen recensist, kijk maar eens goed daarnaar.

Impressions 9 November 2005 18:16

Wat een prachtig voorbeeld geef je toch weer :')

QQQ 9 November 2005 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anemic
@ anne
ik denk dat iedereen die dingen reviewed, dingen reviewed waar hij of zij verstand van heeft. Blijkbaar zijn er hier geen mensen met een mainstream smaak die zich geroepen voelen om reviews te schrijven. Alles wat van mij afkomt zal hardcore zijn met een uitstapje naar punk/metal. Dit simpelweg omdat ik niet in staat ben om een review te schrijven over de nieuwe NERD of weet ik wat. Dan komt er namelijk zo'n slayer/papa roach verhaal.

inderdaad, iedereen schrijft over muziek waar hij/zij naar luistert (logisch), en er zijn niet zoveel muziekforummers (of iig mensen die hier regelmatig komen) die veel mainstream luisteren.

Maar wat mij betreft mag iedereen die dat wil een recensie schrijven, volgens mij was dat voorheen ook altijd zo. Ik denk trouwens dat de meeste recensies toch wel van "vaste" muziekforummers komen, en die hebben allemaal wel genoeg verstand om papa roach niet met slayer te vergelijken ;)

L_angeldc 10 November 2005 09:11

maar papa roach en slayer is toch zowat hetzelfde :?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:54.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.