![]() |
Lievelingseten deel 12345
Ja de topic-titel spreekt voor zich, maarrr wat is jullie lievelingseten? :)
|
- Macaroni met hesp & kaassaus
- Pannenkoeken:Y) |
-mmm macaroni met tomatensaus, veel champignons, vega gehakt en veel geraspte kaas :9
-pizza funghi :+ -meergranenrijst met thaise groenten, vega blokkies en veeel champignons, en een omeletje erop -kaaspannenkoeken -aardappeltjes met een vega quornfilet en champignons en sla :+ |
heb ik niet
en biffyclyro ...gadverdamme!!!!!! kaas pannekoek , dat moest er even uit dank u :+ |
Citaat:
en..mijn lievelingseten is lekker chinees... pannenkoeken vind ik ook erg lekker, meestal degene die zelf gemaakt zijn :p met kaas ja..hmmmm lekkerr |
Ik heb niet echt een favoriete maaltijd. Ik eet een aantal dingen graag, maar het zou kunnen dat ik over een half jaar dat helemaal niet meer lekker vind. Het is niet dat ik elke dag dat gerecht zou willen eten en dat het na een maand nog niet mijn oren zou uitkomen.
|
Ik denk.. cous-cous (gekruide, uit een pakje ;)) met groentes en quorn. Geen vreemde sausjes ofzo, gewoon lekker puur.
Of pasta met tofu & aldi-tomaat-olijvensaus. Of.. of.. ik vind eigenlijk heel veel dingen lekker..! |
Pizza Taco van de El Pasha op de Akerstraat Noord in Heerlen :9
En verder :+ Nassi Gehaktballen :9 |
- Gyros met extra knoflook
- Turks eten is altijd lekker - vis (zalm, mosselen, garnalen) jum jum jum :9 |
Wel schattig dat de vegetariërs (bijna) allemaal heel duidelijk vegetarische ingrediënten noemen en de niet-vegetariërs vlees ;)
|
nog steeds portugese tomatensoep:9
en lasagne |
chinees, italiaans, zolang er maar niet teveel groentes in zitten :P
EAT MORE MEAT |
Spruitjes! :9
Macaroni Zalm en kibbeling Italiaans, Argentijns zoiets :+ |
- Pizza hawaii
- spek- of kaaspannekoek - Stampot andijvie :$ |
' New yorkers' koekjes, die ken je wel, het zijn nl van die bruine zandkoekjes met stukjes chocolat.
marsepijn. snoep , spruitjes |
- pasta met zalm :love:
- salade van bladspinazie en gerookte zalm en tofu en een heerlijk sausje:9 - beef shanghai (knorr wereldgerecht) :9 -macaroni met ham en lekkere groenten en die tomaten/olijven saus van de aldi idd :D en veeeeeel kaas 8-) |
Ik heb zo trèèèèèèk in Brabantsche Stamp (spruiten :z) vanavond zèg. :7
verder ben ik mal van; witlof bloemkool bietjes boerenkool erwtenzoep bami nassie van lassie pizza (mozzarella, funghi, quatro station etc) lasagne :9 boursainspinagie met een lekkere dikke ommelet en nog wel meer. Ik hou helemaal niet van frituur trouwens. Behalve kaaskroket en fallafel is wel soms goed te kánen. 8) |
phitje is een boer 8)
|
japans! jum jum
Grote gamba's met lekker veel knoflook van de grill. boerenkool vind ik ook heerlijk! |
De oud-Hollandsche keuken.
Goed Italiaans eten. Goed Oosters eten. |
Citaat:
|
PIZZZAAAA:+ _0_
|
goeie ouwe boerenkool met worst ja :9
|
mexicaans :love:
chinees en zuurkool :+ (maar dan wel die die m'n moeder maakt :p) oja en de moeder van mijn gastgezin hier kookt veel thais en ik had van de week ontzettend lekkere kokossoep gegeten :9 |
phitje heeft echt geen smaak :'(
|
Citaat:
verder mis ik qua vlees alleen de mckroket maar ja je hebt tegenwoordig ook groentekroketten dus zo'n ramp is het niet :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Macaroni en tomatensaus met garnalen
Boerenkool met worst Witlof met honing en blauwe kaas in de oven Aardappelpuree |
broodje van de subway, tonijn met tomaten, kaas, sla, hete pepers, paprika, ui, augurk en orregano.
En pasta met zalm is ook heerlijk!:9 En natuurlijk een heerlijke zalmsalade met nog feta, olijven, pijnboompittenen en cherry tomaatjes, . |
spinazielasagne
maar het aller aller aller lekkerste blijven nog steeds de frietjes!! :Y) daar kan ik zo geweldig van genieten he :9 |
Gelijkspel tussen oosters en pizza (hawaii *kwijlt*)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.