![]() |
Creatieve oplossingen cd-probleem..
Goed, het is zo ver, al mijn cd-rekjes zitten vol, alle laden met minder gedraaide cd's liggen vol, en er liggen nu nog zo'n vijftig losse cd's.. heeft iemand een creatief idee hoe ik ze zo handig mogelijk op kan ruimen? Meer cd-rekjes is geen oplossing want die kunnen nergens meer staan, en de rest van het huis is ingenomen door de cd-collectie van paps..
|
verkopen? ;)
Bij ikea hebben ze leuke cd-rekken voor aan de muur.. als je nog ergens een kale muur hebt, kan je er twee ophangen, ben je toch alweer 200 cd's kwijt. |
De cd's die niet meer in mijn rek passen, staan gewoon op een plank tussen twee boekensteunen.
En de meest gedraaide liggen op een torentje op mijn cd-speler. |
een map? :+
en stop de doosjes in een doos en zet die op zolder? :+ |
Citaat:
maar die ophangcd-rekjes lijkt me wel een plan, binnenkort maar ff naar Groningen dan. |
schoenendozen... heel veel schoenendozen :+
|
slechte cd's die je wel wil hebben, maar niet zo vaak draaid, zet je om in MP3. En daarvan kun je er een heleboel op een dvd zetten. Biedt je orginele cd's aan op Marktplaats ofzo. :z
|
1 Bijlage(en)
ik ken iemand die heeft een soort kapstok achtig iets waar cd's aanhangen. :+
wacht ik ga het tekenen :+ dit is dus zijaanzicht, dit hang je aan de muur en aan die dingen hang je gewoon je cd's (zonder hoesje dus :9) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.