![]() |
Xbox verkopen
Ik had een advertentie op marktplaats gezet voor me xbox maar omdat ie omgebouwd is is de advertentie verwijderd weet iemand anders nog een betrouwbare site waar ik hem wel kan verkopen?
|
deze gaat naar the lounge
|
ebay?
|
Die zijn nog strenger en ebay en ik ga me xbox niet opsturen en ebay en voor een 1 of andere reden vertrouw ik ebay niet.
|
je moet er ook niet bij zetten dat hij omgebouwd is :z
|
Citaat:
|
ja niet bijzetten dat hij omgebouwd is, maar dan gewoon erbij zetten 'mail voor meer info'...
|
je moet hem neerzetten op xboxforums,
adverteren voor een bepaald sterk product moet je altijd doen waar de doelgroep ook het sterkst vertegenwoordigt is. wat moet die kosten en wat zijn je mods? :+ |
Citaat:
|
hardware of softmodded?
|
Citaat:
|
Harde schijf ofzo er bij in?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind t dure mik :$
ik heb voorkeur aan hardware modded inderdaad, maar aangezien softmodded tegenwoordig dus ook kan , zonder enige echte moeite, een nieuwe xbox ook geen drol meer kost, en er dus verder niets aan je xbox is veranderd...:/ kijk als er nu een samsung drive, IDE cable upgrade, en andere HD in had gezeten, dan was het andere koek 8) |
Maar toch, 30 spellen :o
|
Citaat:
|
Zei die via msn ;)
|
Citaat:
en ik had 400 snes en sega spellen emu's erop staan dat waren nog eens tijden. |
Heb je die snes spellen er nu nóg opstaan? En heb je toevallig ook een N64 emulatortje erbij? O-) Als je dat kan regelen voor me denk ik zo dat je hem snel verkocht hebt als ik het geld ervoor heb :7
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.