![]() |
Waar was jij vroegah helemaal gek van?
Was jouw hele kamer behangen met foto's en posters van de Backstreet Boys? Of was jij helemaal gek van de Teenage Mutant Turtles? En heb je je verzameling nog?
|
Backstreet Boys :')
Ja ik heb de verzameling nog, naja de 'zeldzame dingen' Heb een paar gesigneerde cd's die heb ik nog en een reclamebord van 1 bij 2 meter heb ik ook nog op zolder staan. Mijn concert foto's. Natuurlijk heb ik ook nog de cd's. |
alles dat met ridders, geschiedenis of oorlog te maken had en nog wel
|
' The power rangers' en Jurassic park
Al die speeltjes daarvan. Ik moet wel zeggen dat ik er erg veel geniet van had.:) |
BSB ja :$
oh en Leo :love: |
http://80scartoons.co.uk/mask9.jpg
was echt de shit vroeger!!! Vraag je die vette veranderbare truck aan sinterklaas, geeft die eikel alleen dat ene lullige motortje!!!:[ |
Dinosaurussen, fossielen en voetbal uiteraard.
|
Spice Girls 8-)
|
Citaat:
en daar bestaat beeldmateriaal van! :o |
vroegah was ik altijd buiten.
|
Citaat:
|
ring raiders,captain planet, gi joe, thundercats, he-man, maple town,
euh..commodore64 <3 |
|
spice girls ook :o Van spiegel tot potlood, you name it, I got it
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
die schoenen :d
|
iedereen droeg ze op gegeven moment
|
mij is serieus nooit opgevallen dat ze er als sloeries bijliepen :D
|
Citaat:
|
Zie 3rd Boetah :yes: En Ayrton Senna!
|
paarden, terwijl ik er eigenlijk hyperallergisch voor ben, lekker logisch dus...:Y)
|
transformers O-)
|
zelfde als 2-D eigenlijk :o
|
Niet echt op iemand eigenlijk. Kreeg de kans ook niet, mocht geen posters ophangen van mijn ouders! :'(
:F |
Citaat:
|
|
Elton John :o ( stiekem nog wel een beetje) Maar ik heb nooit posters opgehangen van iemand :p
|
Citaat:
(Wanna make love to ya baby) I had a little love, now I'm back for more (Wanna make love to ya baby) Set your spirit free, it's the only way to be Be a little wiser baby, put it on, put it on, 'Cause tonight is the night when two become one :+ |
Citaat:
Spice girls! En verder nog een beetje toybox en aqua, maar vooral de spice girls.. En Britney8) |
leooooooooo
en de hele titanic rage daarom heen :+ |
Citaat:
Daar met jou :z Nog iets waar ik vroeger helemaal gek van was: Rollercoaster Tycoon achtbanen laten crashen 8) En Yu-Gi-Oh |
Citaat:
wij hadden ook zo'n geweldig spel op de computer (diskette 8)) vroeger , Hunter 8-) |
't A-team :yes:
|
backstreetboys, dolfijnen, paarden, backstreetboys, dinobabies, backstreetboys
|
Citaat:
HOE OUD WAS JE?:{ |
backstreet boys en leonardo dicaprio :D ik had toendertijd een penvriendin die ook helemaal gek was van de bsb en we stuurden elkaar altijd posters enzo :+
|
BSB idd :$
Posters enzo.. vreselijk.. En ik was, samen met een vriendinnetje, zelfs fan van B*E*D.. En we vonden Peter André leuk.. :notgood: Ik kwam laatst een vriendinnenschrift tegen van dat vriendinnetje en mij. Echt te erg.. Jongens, jongens en jongens. Dat was echt alles waar we over na dachten.. (Toen ik een jaar of twaalf was dan hè..) |
vanalles dat met het leger te maken had ... en met schepen ...
|
Citaat:
|
DJ Cat (was met linda de mol op sky channel).
kunnen jullie vast niet ;) |
Britney Spears
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Peter André:9 Mysterious Girl ofzo? |
Citaat:
Alain was onze favoriet.. En dan had je nog een donker harige gast met een scheiding.. Als je die koppies nu ziet... GAY! :D No offence, gays zijn niet verkeerd. Maar hij was echt über. Opgezocht: "Welles" (verliefd geweest) en "Voor Jou" (ik spring van de hoogste berg) waren de grootste hits. En Gerald werkt nog aan een solo-album :| |
1 Bijlage(en)
Ik heb de single gevonden:'(
Die middelste gozer was zo lelijk.. die buitenste zijn wel leuk, ik vond die donkerharige toch leuker. En nu ga ik hem even luisteren:love: Dat nummer duurt gewoon 4 minuut 53:{ Dat intro valt nog wel mee.. Maar dat duurt al langer dan een minuut! De tekst: 'Ik spring van de hoogste berg, en sterven voor jou is niet erg. En alles wat ik ook doe, ja dat doe ik voor jou! Ik mis je Ik wil je Wil altijd bij je zijn Een dag of tien geleden, liep ik door de stad alleen En ik heb toen gebeden voor iemand zoals jij om me heen Als in een droom verscheen jij toen aan mij en na die eerste blik was de pijn voorbij En ik weet nog precies wat ik zei Ik spring van de hoogste berg, en sterven voor jou is niet erg. En alles wat ik ook doe, ja dat doe ik voor jou! Ik mis je Ik wil je Wil altijd bij je zijn De dag heeft geen enkele zin, als die zonder jou begint. En alles wat ik ook doe, ja dat doe ik voor jou! Voor jou.. De wereld is heel anders, Nu je bij me bent Voorgoed En iedere seconde Heb ik vlinders in mijn buik En in mijn broek :D:'(:D :d Als in een droom verscheen jij toen aan mij En na die eerste blik Was de pijn voorbij En ik weet nog precies wat ik zei Ik spring van de... Je snapt hem nu wel:+ De zon gaat onder, en de zon komt op.. Joh:? Jij blijft bij mij en ik bij jou! De zon gaat onder, en de zon komt op Elke dag laat ik zien dat ik van je hooooouuuuuuhooooouuuu En daar gaan we weer: Ik spring van de hoogste berg.. blabla:z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.