Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Teletop (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56216)

luie-donder 7 November 2005 15:52

Teletop

Wij hebben een nieuw iets op school/internet. Daar kan je info opzetten en leraren zetten daar de cijfers op. Je hebt een eigen account en ook email enzo, je kan zien wie online is.
Op school hebben we het nog maar een maand, maar het schijnt al vrij lang te bestaan.
Kent iemand anders dit ook?

DarkAngel 7 November 2005 17:07

Wij hebben blackboard en een Portal :? volgens mij is dat ook zoiets. We hebben ook email daar ja

dext0r 7 November 2005 17:17

wij hebben ook blackboard en portaal, maar op die dingen wordt alleen maar gescholden :')

Stevie 7 November 2005 17:20

osiris online, solis mail en webct hebben wij

chica 7 November 2005 17:27

Wij hebben ook Blackboard, maar het is 10 keer niks:')

DarkAngel 7 November 2005 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
wij hebben ook blackboard en portaal, maar op die dingen wordt alleen maar gescholden :')
bij ons is de portal nog in ontwikkeling, maakt niet uit want ik snap er toch geen ene reet van :+

En blackboard is bij ons heel handig. Alle mededelingen staan erop, de powerpointpresentaties, modulen enz. Die vind ik dan weer wel handig :Y)

dext0r 7 November 2005 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DarkAngel
bij ons is de portal nog in ontwikkeling, maakt niet uit want ik snap er toch geen ene reet van :+

En blackboard is bij ons heel handig. Alle mededelingen staan erop, de powerpointpresentaties, modulen enz. Die vind ik dan weer wel handig :Y)

true,. maar tegelijkertijd zeggen ze ook weer dat veel mededelingen op het portaal staan, ne module specifieke mededelingen dan weer op BB,
anyway er is totaal geen uniciteit. portaal is bij ons ook continu in ontwikkeling. En het is gelukkig al iets beter dan vroeger, maar nog steeds niet alles is fijn.
Zo hebben ze bijvoorbeeld het papieren INFO blaadje afgeschaft en zijn we verplicht alles te moeten opzoeken/volgen in het doolhof wat portaal heet..

misschien is 't gewenning, maar ik ben er nog niet echt blij mee.

MrInsane 8 November 2005 07:37

Nou ik heb van al die dingen dus nog nooit gehoord :p

Atjeuh 8 November 2005 09:47

hebben wij ook op school, mail enzo waar je zo alle adressen van heel de school op kan vragen.. en eigen pagina waar je je documenten van school thuis kan openen, roosterwijzigingen zien, alle roosters van iedereen zin, je eigen inschrijven voor cursussen, zien wie er dat moment op school is, bij jouw school dossier komen enzo.

DarkAngel 8 November 2005 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
true,. maar tegelijkertijd zeggen ze ook weer dat veel mededelingen op het portaal staan, ne module specifieke mededelingen dan weer op BB,
anyway er is totaal geen uniciteit. portaal is bij ons ook continu in ontwikkeling. En het is gelukkig al iets beter dan vroeger, maar nog steeds niet alles is fijn.
Zo hebben ze bijvoorbeeld het papieren INFO blaadje afgeschaft en zijn we verplicht alles te moeten opzoeken/volgen in het doolhof wat portaal heet..

misschien is 't gewenning, maar ik ben er nog niet echt blij mee.

Bij ons bestaat de portal pas 2 weken. Wij hebben dus ook nog geen prikbord of wat dan ook. We kunnen ons wachtwoord daar wijzigen en snel naar onze email gaan, en met economie meelezen :p meer niet :Y)

edit: ik zie net pas dat het prikbord werkt :'( ik snap er geen zak van :+

luie-donder 8 November 2005 10:41

volgens mij is TT wel hetzelfe als bb

Bask 8 November 2005 15:30

wij hebben zowat alles op de site van de school staan, al best lang.

appelshampoo 8 November 2005 16:58

blackboard, al sinds ik in de tweede fase zit, 4 jaar dus

biffyclyro 8 November 2005 16:58

blackboard is bij ons wel relaxt.

thali 8 November 2005 17:21

Wij hebben nu smartschool. Alleen zit het vol met fouten en is het niet echt gebruiksvriendelijk :').

We hebben drie jaar lang een forum gehad waar we al onze vragen enzo op konden plaatsen. Dat oorspronkelijk enkel toegankelijk voor onze klas, later voor alle klassen van het vijfde jaar. We hebben in de zomervakantie rond tafel gezeten om het open te trekken naar de hele school, maar de directie heeft nog steeds niet de goedkeuring gegeven.

ash-hôôle 9 November 2005 16:02

heb ook Teletop!! :? heb er nooit een flikker van gesnapt! en toch 1 voldoende gehaald op het gezelwerkstuk dat we er mee moesten maken!:z

luie-donder 9 November 2005 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ash-hôôle
heb ook Teletop!! :? heb er nooit een flikker van gesnapt! en toch 1 voldoende gehaald op het gezelwerkstuk dat we er mee moesten maken!:z
zo moeilijk is het niet

Alpha 9 November 2005 23:14

wij hebben N@Tschool, waar dan ook gelijk webmail bij zit.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:10.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.