![]() |
Met slotjes los je alles op!
:thumbsup:
Gooi dan aub een slotje op het hele forum! :') |
dude kap nou ff, ik moet reacties verwijderen maar dat wordt mede onmogelijk gemaakt door jullie leden.
slotje gaat er zo weer vanaf. |
Citaat:
|
Tjezus, jij bent langzaam dan.. Ik had bewust nog gewacht of er iets zou gebeuren... (maarja, het is bij who's online ook niet te zien dat jij bezig bent he ;))
|
we zijn even met veel dingen tegelijk bezig :p
|
Ik volg het nu niet meer, maar zal wel aan mij liggen.
|
Citaat:
ll.com in een notendop, heerlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gast, we waarderen het enorm dat je je uitermate inzet voor het forum (kritiek vat ik goed op eerlijk gezegt) Maar jij weet niet wat er komende week gaat veranderen. En NEE dit wordt niet een maandenlange quest scene, want als dat gebeurd komt er daadwerkelijk een crisis. Ik begrijp dat het forum dood is, maar geef MIJ eens even een kans? 8) |
Ja, van negers horen we bullshit, die wij als geëvolueerde blanke mens niet eens meer begrijpen...
En mijn inzet voor dit forum is te minimaliseren tot nul hoor, maar ik hou er wel van om wat zinnige of onzinnige discussies aan te wakkeren en mensen te irriteren. Maar oke, ik ben razend benieuwd, maar heb er nog steeds nul vertrouwen in. :z |
Citaat:
Vertrouwen kan ik je helaas niet geven en ga daar iig geen moeite voor doen 8) WEL ben ik benieuwd wat je reactie is na de grote revolutie (:z :D) Je kan uitleg verwachten van vrijwel alles, nieuwe regeling enz wat ontbreekt komt erbij. Wij besluiten nu een staff te vormen en DAARNA het forum op te pompen. In de tussentijd mag je gerust klagen, graag zelfs! |
Citaat:
|
je weet toch wel wat de WE is? Kledingzaak, gast.
|
Citaat:
|
Ik ben trouwens van mening dat dit forum niet op te pompen is.. :z
Maar o grote negerlul, pompt u er maar rustig op los. :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Ik respecteer je mening maar ik weet dat ik voor een moeilijk klus sta (vrijwel onmogelijk?) maar een klein beetje steun is niet verkeerd :p Ik weet iig dat ik er wat aan ga doen en je weet hoe diep negers gaan he? Voor nu sluit ik even dit topic, verder in andere topic a.u.b (en serieus graag) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.