![]() |
Hoor wie klopt daar kinderen...
Wie komt er bij jou langs?
Of vier je dat niet? Krijg je dan cadeautjes of snoep? of verlang je iets anders? En wie zet zijn schoentje ? :p (jaja, geef maar toe!:+) |
Sinterklaas vier ik niet meer.. en op Sint maarten komt er niemand langs, want die koters zijn allemaal te lui om de trappen op te lopen naar 3 hoog.. 8)
|
wij vieren het allebei :love:
mijn eerste sinterklaascadeautjes heb ik al gekocht, zijn er nog mensen die hier naar de officiële intocht komen kijken? |
Bij ons komt de Kerstman langs
|
Sinterklaas komt binnenkort bij ons, met cadeautjes *) wel kleine, maar dat maakt nie uit tis gezellie ! En schoentjes zet ik altijd, je weet maar nooit!
|
Sinterklaas doen we wel aan :) Meestal lootjes met surprises eerst en nu lootjes met kadootje en groot gedicht, omdat ik zo keigoed ben in dichten :x :rolleyes:
|
sinterklaasje.
en ik doe 2 avonden en 1 middag omg :+ zaterdagavond met vriendje+onze ouders met lootjes trekken, cadeautje kopen en gedichtje, zondagmiddag is traditioneel bij mijn oma, lekker borrelen en pepernoten eten enzo, en maandag met m'n tante zo'n dobbelsteenspel, stuk of 8 cadeautjes kopen en hooguit 5 euro uitgeven en dan met een spel die cadeaus verdelen. altijd vet gezellig de sint bij ons! |
geen sinterklaas voor mij dit jaar, want dat wordt hier niet gevierd :(
maar de kerstversiering hangt al in alle drukke winkelstraten en alles is al in kerstsfeer in de winkels, dus ik vier kerst gewoon 10x zo goed ;) en oud & nieuw bij de big ben 8-) (ja ik wil graag dat jullie jaloers worden) |
Sinterklaaaaas! Ik ben dól op Sinterklaas. Knus, lol, etc.. En veel snoep :)
|
Citaat:
|
Allebei natuurlijk, al mijn hele leven lang. Alleen neem ik geen snoep aan overmorgen, maar deel ik het uit. Ik vind namelijk dat de grens voor het ophalen van snoep bij 12 jaar en jonger hoort te zitten. ;)
|
dit jaar even niet ...
|
Geen Sinterklaas maar kerst :love:
|
1 x sinte maarten, 3 x sintertklaas, 3 x kerst :z
|
Verrek! morgen is het btw Sintmaarten o_O kutje moet de deurbel weer uit ;)
|
we doen wel pakjesavond maar sinterklaas komt niet meer langs.. hoewel.. je brengt me op ideeen O-)
|
Ik vier bij me vriendin thuis Sinterklaas dit jaar, thuis doen we er eigelijk niet echt meer aan we geven mekaar alleen kado's af en toe.
|
bij ons thuis deden we alleen aan sintewrklaas toen we nog klein waren
maar nu we groot zijn doen we meestal aan kerst... |
Geen van beide :(
|
Normaal Sinterklaas, alleen zal het er dit jaar niet van komen vrees ik. Jammer, want ik denk dat Maarten er nog in gelooft.
|
ook sinterklaas
vroeger altijd cadootjes en snoep ik denk dat het dit jaar nog enkel snoep wordt sint maarten niet, hoewel het vandenavond sintemettevuur is. groot vuur, hier niet zo ver van daan eignelijk is dat maar een saaie boel, buiten het vuurwerk opt einde |
ga dit jaar weer voor zwarte piet spelen :d
En daar hebk weer rete veel zin in!!! |
sinterklaas
|
ik geef toe ik ga morgen avond weer me schoen zetten!!:love: :$
|
Citaat:
|
Bij ons komt Sinterklaas langs, vooral voor m'n kleine zusje :p
En als m'n zusje dan cadeautjes krijgt, krijg ik meestal geld :) (van ouders en grootouders, aangezien de Sint ook bij m'n grootouders komt voor de jongere nichtjes). En natuurlijk krijgen we ook snoep, vooral chocola :9 Vroeger zette ik mijn schoentje, vond ik altijd geweldig leuk en spannend :d en nu, als ik thuis ben, ook wel (samen met m'n zusje dus ;)). |
Citaat:
|
St-Maarten ken ik niet, dus ik veronderstel dat hij nog nooit langs is geweest.
Sinterklaas komt wel. Alleen niet voor mij. Mijn kleine zusje is de geluksvogel |
Citaat:
|
Intocht van sinterklaas...Blijft leuk :+...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
even zonder gein: http://nl.wikipedia.org/wiki/Martinus_van_Tours |
ik heb vannacht in een creatieve bui 2 a4tjes aan gedicht volgetypt :love:
|
wij doen alleen aan kerst :{
|
Citaat:
|
zal degene voor wie het gedicht is leuk vinden
|
Citaat:
maar wel voor 2 personen en in totaal 4 cadeautjes hoor :) ahjoh lange onzingedichten zijn toch cool :+ |
vandaag lootjes getrokken :p heb mijn papa...
haha word ook een lang gedicht, en ga m lekker in de zeik zetten (deed ie vorig jaar ook bij mij :p ) bij me vriend hebbe ze ng allemaal jonge kinderen die nog geloven...dus daar doen we nog gewoon 'pakjesavond' met een heel verhaal eromheen :) super leuk altijd!! |
Geen van beide, en gelukkig! Vieze westerse verwennerij van die kinderen :O Ik weet niet hoe het bij de meeste is, maar die cadeau`s die sommige krijgen, complete parkeer garages :| De echte sfeer is er vanaf.
Dit is persoonlijk. Ik ben niet tegen. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.