Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   wat voor bh maat is ideaal? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56251)

patriesje 9 November 2005 17:44

wat voor bh maat is ideaal?

wat is de mooiste cup?
of als je handen vol zijn is het ook best?
ja sorry ik ben een meissie maar ik wil weten wat jongens nou precies van tieten vinden

chica 9 November 2005 17:45

Tieten? Ben je echt een meid?:p

Ligt aan het totaal plaatje, cup D bij iemand die extreem mager is, is lelijk, maar bij iemand die gezet is mooi.

Vind ik:+

Doperwt 9 November 2005 19:08

cup d vind ik nooit moo. Doet me aan me oma denken :p:kots:

een b/c cup is mooi. Zolang ik er maar mee kan fluffen :p

luie-donder 9 November 2005 19:16

Re: wat voor bh maat is ideaal?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patriesje
wat is de mooiste cup?
of als je handen vol zijn is het ook best?
ja sorry ik ben een meissie maar ik wil weten wat jongens nou precies van tieten vinden

dat ligt denk ik aan de bouw van de vrouw en het verschilt per jongen.

Melisss 9 November 2005 19:50

Ligt toch ook aan hoe groot iemand is enzo, iemand van 1.60 m met cup D is niet normaal, iemand van 1.80 met D ziet er niet groot uit

tieky 9 November 2005 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Melisss
Ligt toch ook aan hoe groot iemand is enzo, iemand van 1.60 m met cup D is niet normaal, iemand van 1.80 met D ziet er niet groot uit
zou niet weten wat ik hier aan toe zou moeten voegen.
Klopt precies, ligt helemaal aan de bouw.
Bij 'normaal' postuur vind ik gewoon 2 handjes vol het mooiste. Het moet allemaal gewoon n beetje in verhouding zijn

Ti_Mu84 10 November 2005 10:11

alle borsten zijn mooi!

groot of klein,
als het maar borsten zijn :P

maar ff serieus:

er is geen ideale grootte voor je borsten, het mooist is als het in proportie is met de rest van je lichaam.

MrInsane 10 November 2005 14:09

Ik zelf vind cup B/C wel mooi op zich, is niet te groot en niet te klein.

Cup D vind ik niet erg, maar de kans dat ze eerder gaan hangen is dik aanwezig dus geef mij maar B of C :9~

n0sf3ratu 10 November 2005 15:02

als je sperma er maar op blijft liggen

patriesje 10 November 2005 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
als je sperma er maar op blijft liggen
haha ja dat is ook een goeie ja;)

patriesje 10 November 2005 15:40

Citaat:

nou een vriendin van mij is 1.52 en heeft D maar ziet er goed uit hoor:D

iNiMiNiMuIsJe 16 November 2005 20:16

Citaat:

ik ben zelfs 1,52 en heb cup D:'( beetej groot

_madeliefjah 19 November 2005 11:08

in mijn klas zit e meisken, en volges mij eeft ze zeker nen e cup en das behoorlijk voos, bij lo wachelen die tetten op en neer, en als ze gewoon in de klas zit, denkik dat haar borsten tot aan haar navelbuikkomen:s echt voos!:kots:

ik zou graag een c hebben, het is ietsje meer als een handje vol, maar ook niet overdreven

thali 19 November 2005 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door _madeliefjah
ik zou graag een c hebben, het is ietsje meer als een handje vol, maar ook niet overdreven
Ik vind het raar dat je zoiets zegt eigenlijk :p. Ik heb nooit echt gezegd dat ik die of die cup wil ofzo. Ik ben allang blij dat ik niet voorover val door het gewicht en dat ik toch iets van boezem heb.
Ik heb trouwens vriendinnen die klagen dat een C te groot is omdat je dan moeilijk een gewone t-shirt aankan.
Ik merk wel dat heel veel kledingstukken daar al op voorzien zijn: als ik een shirtje/jurkje/... pas, dan is het vaak zo dat het overal goed zit en dat het bovenaan te wijd is.

iNiMiNiMuIsJe 19 November 2005 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Ik vind het raar dat je zoiets zegt eigenlijk :p. Ik heb nooit echt gezegd dat ik die of die cup wil ofzo. Ik ben allang blij dat ik niet voorover val door het gewicht en dat ik toch iets van boezem heb.
Ik heb trouwens vriendinnen die klagen dat een C te groot is omdat je dan moeilijk een gewone t-shirt aankan.
Ik merk wel dat heel veel kledingstukken daar al op voorzien zijn: als ik een shirtje/jurkje/... pas, dan is het vaak zo dat het overal goed zit en dat het bovenaan te wijd is.

ik krijg me shirtjes meestal niet over het boven stukje das dus een nadeel:'(

3rd boetah 19 November 2005 18:50

gewoon een lekkere volle C ofzo :)

patriesje 18 December 2005 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
gewoon een lekkere volle C ofzo :)
dat kan ook ja:yes:

K@rima! 18 December 2005 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja

Neejoh, met cup C heb je echt geen last met t-shirts halen. Cup C is toch best een gangbare cupmaat?

MissDuplex 18 December 2005 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Neejoh, met cup C heb je echt geen last met t-shirts halen. Cup C is toch best een gangbare cupmaat?
jah dat dacht ik ok..

iNiMiNiMuIsJe 19 December 2005 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MissDuplex
jah dat dacht ik ok..
is ook zo:D

L_angeldc 20 December 2005 14:39

Citaat:

is het ook gewoon, kijk als je nu cup F hebt ofzo ja dan kan dat wel vervelend zijn lijkt me :zz

thali 20 December 2005 14:59

Citaat:

We hebben het er vandaag nog over gehad :p.
Een vriendin met een C paste een jurkje en het was te smal bovenaan, dus zei ze dat ik het maar eens aan moest en voor mij was het dan weer te groot.
"Als ik nu eens een beetje van mij aan jou geef", zei ze.

iNiMiNiMuIsJe 20 December 2005 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thali
We hebben het er vandaag nog over gehad :p.
Een vriendin met een C paste een jurkje en het was te smal bovenaan, dus zei ze dat ik het maar eens aan moest en voor mij was het dan weer te groot.
"Als ik nu eens een beetje van mij aan jou geef", zei ze.

dat zeg ik ook altidj tegen mij vriendinnen moet je wat van mij hebben graag:D dan ken ik ook weer normale shirtjes aan:D

prinskoekje 20 December 2005 18:42

B of C. Dat vind ik het mooiste...

D vind ik veel te groot.

Stevy 21 December 2005 18:37

B is egt te klein, C of D zeker... mensen die D te groot vinden hebbe D cker nog niet in de handen gevoelt :9~ :yes:

TheGroovMaster 2 January 2006 13:52

Me meisje had eerst cup F maar nu laten verkleinen naar cup C en vind dat nog steeds even mooi! Kijk cupje A moet het natuurlijk niet zijn.

Maar ja ik ben gevalletje appart, val meer op ass dan op tieten :D

tieky 2 January 2006 22:04

ik heb nu een hele lieve vriendin, en dan mag ze dan 'slechts' een cup A hebben, er zit meer gevoel in dan bij een van mn exen met een C, dus ik ben zeer tevrede :9

MrInsane 2 January 2006 22:22

Ach a of d het maakt me niet zoveel uit als het maar niet hangt :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:21.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.