![]() |
De Leerlingen.com Awards 2005
Tudududuuutuduuu!
Langzaam maar zeker kruipt 2006 dichter naar ons toe. De kerstinkopen worden al gedaan, Sinterklaas zal binnen een week weer in Nederland aan het werk gaan, kortom, het einde van 2005 staat voor de deur. En hoe kunnen we dat niet beter afsluiten dan met de Leerlingen.com Awards 2005? Ik vraag u allen om suggesties voor categoriën in deze zogenaamde ideeënbox te doen. Om u een eindje op weg te helpen heb ik er een aantal bedacht: * Leukste forummer * Grootste taalpurist * Meest bijzondere kapsel Maar u allen kunt dat vast vele malen beter. Brand los! *) |
stomste
domste irritantste lelijkste bruutste smerigste nerdste naïefste hoerigste etc. :z |
beste enquete of quizmaker *)
|
leukste exFB+ :7
|
Citaat:
|
vervelendste FCGroningen fan :yes: haha! :d
|
grappigste
slimste irritantste geilste lekkerste pffff best moeilijk om zo ff te bedenke |
best geklede
slechtst geklede meest niet grappige grootste filmgek |
Grootste muziekliefhebber
User met de beste humor Grootste schijt-aan-alles user |
Misschien moeten we de awards een beetje positief houden om het jaar in schoonheid te eindigen?
meeste geluk hebbende forummer meest enge forummer meest evil forummer meest serieuze forummer meest aantrekkelijke forummer best te vertrouwen forummer meest gerespecteerde forummer meest pratende forummer forummer met de meeste wijsheid meest creatieve forummer forummer die het meest kans heeft om dictator te worden |
wie is de grootste azijnpisser
|
Citaat:
dus alles 3rd boetah zei hoeft niet zo van mij dus :zzz |
en een beetje slijmen, daar zit echt iemand op te wachten
|
en ik wil ook kans maken genomineerd te worden...
Dus doe die negatieve er maar lekker bij! :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
kijk meest irritante of ergernis opwekkende oid kan natuurlijk wel, maar het hoeft niet lomp te worden ofzo |
Zolang 't maar geen cliche goednieuws-show wordt waarbij zelfs de debielste droeftoeter veren in de kont gestoken krijgt... :+
@kriem, ik geloof niet dat ik ll.com nodig heb voor zelfbevestiging ofzo. ;) |
Woei!
Grootste domme boerenlul/trien :7 :Y) :thumbsup: |
hehe ik kijk nu al uit naar de uitslag :D
Misschien een leuk idee om lootjes te trekken... tsja gaat lastig maar...een leuk gedicht/stukje/gewoon iets grappigs schrijven voor degene die hebt getrokken. Volgens mij kunnen hier echt de meest fantastische stukken tekst uit komen :d |
Citaat:
|
Verder gaand op het idee van frox:
Als we voor elke cathegorie nu eens iemand aanstellen die de resultaten op officiële manier bekend mag maken? :p |
Citaat:
|
beste post plaatsert
beste foto's plaatsert beste Quotert beste archivist beste MF-lek beste heteroforummert beste homoforummert beste mannelijke forummert beste vrouwelijke forummert forummert met het beste verhaal forummert met het langste verhaal etc. |
meest zeikerige forummer
meest lieve forummer meest talentvolle forummer meest die-gaat-het-maken forummer meest die-eindigt-in-de-goot forummer meest modebewuste forummer :x |
Citaat:
|
Wanneer mogen wij mensen gaan nomineren voor al deze prachtige categorieen? En wie bepaalt al de uiteindelijke categorieen eigenlijk?
|
Citaat:
nog meer ideeen ? :D |
Citaat:
|
de malle babbe wannabe
de alto wannabe de hardcoreliefhebbert wannabe de wannabe homo de wannabe hetero de wannabe man/wijf de forum wannabe de be wanna etc. |
wanna wa nigga
|
jaha het word toch is tijd dat de categorien bekend gemaakt worden,, want het sneeuwt alweer.
|
Citaat:
|
IK MOET LEUKSTE FORUMMER WORDEN!:D
|
Citaat:
|
wanneer kunnen we nou stemmen?? :'(
|
Citaat:
|
vanaovnd ga ik categorien kiezen dus als je nog een uber idee hebt graag posten :Y)
|
wie zou de beste sinterklaas zijn
|
zowiezo het jaarlijkse Quote van het jaar en Topic van het jaar he :)
|
nominaties voor het topic vh jaar kunnen hier ook terecht (die verkiezing wil ik wel blijven doen :9)
|
Citaat:
en de andere verkiezingen die we hadden? |
Dank voor jullie inbreng.
8-) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.