Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   humor? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56295)

ash-hôôle 11 November 2005 14:38

humor?

zou jij het lang met iemand uit kunnen houden die hele andere humor als jou heeft?

vind namelijk iemand super luek.. ma ksnap z'n humor niet!:no:

tieky 11 November 2005 15:03

tja ligt eraan hoe groot humor een rol speelt, ik zou het alleen wel lastig vinden. vooral als je steeds moet lachen terwijl de andere t helemaal niet grappig vind, maar je kan t altijd proberen toch??

ash-hôôle 11 November 2005 16:31

ja okey.. maar als ik het zo ni lang met em uithou dan heeft het toch ook niet zo veel zin..

Atjeuh 11 November 2005 16:56

Ik zou me daar echt aan ergeren, vooral als die gene dan om zijn eigen grappen gaat lachen ofzo. Maar best lullig maakt die gene een grap lacht de ander niet.. dat is pas humor 8)

AMF 11 November 2005 17:24

Nee ik zou dat echt niet kunnen volhouden, een van de belangrijkste dingen in een relatie vind ik dat je samen kunt lachen..en dat gaat een beetje moeilijk als je niet dezelfde humor hebt :p

Ik heb het wel eens andersom meegemaakt trouwens..ik maak wel eens van die superonaardige opmerkingen (zo van 'jezus wat zie jij eruit'), maar de meeste mensen snappen wel dat dat niet serieus bedoeld is, en zien dat ook wel aan mijn gezicht. Maar een keertje zei ik van 'He loop niet eens zo voor m'n voeten'..zegtie 'Oh sorrie sorrie' en liep ie helemaal rood aan :d Ik moest zo hard lachen toen :D Maarja dat was verder ook niet een vast vriendje ofzo :p

biffyclyro 11 November 2005 17:34

mwoah denket niet.. als ik bij elke 'grappige' opmerking denk van wtf dan gaat het snel irriteren denkik :+

ash-hôôle 11 November 2005 17:47

soms is et wel hetzelfde.. dus dan kunne we wel samen lachen..

L_angeldc 11 November 2005 18:46

ik hou er van als mensen mijn sarcasme niet snappen, daar moet ik altijd stiekem om gniffelen :$

en nee ik zou dat niet kunnen, humor is heel belangrijk en als ik bij elk ding wat ik zeg zou moeten verklaren of ik wel of niet serieus ben en of het wel of niet grappig bedoelt was gaat dat snel irriteren lijkt me.

bartje518 11 November 2005 18:47

Ik vind t juist super stom als mensen mijn grap niet snappen :+ Als dat voorkomt en ik leg m dan erna uit dan vinden ze m wel leuk, maar dan isie nog maar half zo grappig :+

CharmedOne 11 November 2005 21:53

uhhhm nee :+

K@rima! 11 November 2005 22:55

Voor mij is lachen in een relatie heel belangrijk! :D Dus voor mij dit niet werken. Op een gegeven moment ga je je gewoon aan elkaar irriteren. En das ook niet de bedoeling.

Tyskie 12 November 2005 02:17

Nee, als je mijn humor (of wat daar voor door moet gaan) niet kunt waarderen zul je het waarschijnlijk niet langer dan een week met me uithouden.

MrInsane 12 November 2005 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Nee, als je mijn humor (of wat daar voor door moet gaan) niet kunt waarderen zul je het waarschijnlijk niet langer dan een week met me uithouden.
Ik ga hierin mee, ik denk dat je toch humor moet hebben binnen een relatie en als je de humor van mekaar niet snapt loopt het stuk.
Ik denk als mijn vriendin mijn humor niet snapte had ze onderhand allang een hekel aan me :p

ash-hôôle 13 November 2005 16:02

Okey;)
das ook duidelijk..:+
ma kga em denk ik wel nog een kans geven..:love:

eniT 13 November 2005 19:31

ik zou het ook super irritant vinden als we een verschillende humor hebben.
Humor, dat is gewoon het leven

MissDuplex 13 November 2005 21:39

ik zou het misschien een tijdje vol kunnen houden. maar later zou ik me er toch behoorlijk aan gaan irriteren :yes:

Jamiel 14 November 2005 15:20

nee ik zou dat heel moeilijk vinden. Sommige mensen snappen sarcastische humor bijvoorbeeld niet, en als je dan zo'n grapje maakt beledig je ze haast. Dat is al 1 voorbeeld waarom het niet zou werken.

Me-little-girl 16 November 2005 16:08

denk wel dat ik dat moeilijk zou vinden ja, ik hou namelijk wel van een beetje humor, sterker nog ik kan niet zonder lachen en een beetje gek doen, maar het ligt eraan, als je iemand echt leuk vind zou dat mij iets minder kunnen schelen als ie maar lief is;)

iNiMiNiMuIsJe 16 November 2005 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Ik ga hierin mee, ik denk dat je toch humor moet hebben binnen een relatie en als je de humor van mekaar niet snapt loopt het stuk.
Ik denk als mijn vriendin mijn humor niet snapte had ze onderhand allang een hekel aan me :p

heeft ze ook:9 hahaha

humor is gewoon mega belangrijk in een relatie je moet egt mega goed met elkaar kunne lache enzo enja idd als je de humor van de ander niet snapt nope das verkeerd ga dan niet goed:')

patriesje 19 November 2005 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane

ik zou nooit een hekel aan je krijden lffie(K)

iNiMiNiMuIsJe 19 November 2005 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patriesje
ik zou nooit een hekel aan je krijden lffie(K)
dat zeg je maar maar diep in je hart dnek je nie eikel;) ;) ;) whahhahahah:D nee hoor erwin:D

MrInsane 20 November 2005 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNiMiNiMuIsJe
dat zeg je maar maar diep in je hart dnek je nie eikel;) ;) ;) whahhahahah:D nee hoor erwin:D
Nee is goed, ik zal het onthouden als ik volgende keer weer een grap maak :p ;)

xLesjuhx 20 November 2005 16:01

Hum0r speelt een hele grote rol...Voor mij dan tenminste wel..
Ik vind lachen met iemand heel belangrijk.En als dat niet kan en je elkaar nooit begrijpt, wordt het never nooit wat..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.