Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   probleem #25235 (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56303)

willekeruig 12 November 2005 20:01

probleem #25235

Heb wel gezocht maar niks gevonden wat op mijn probleem leek dus vergeef me als dat wel zo is. :x

Ik heb een probleem. Ik ben altijd erg verlegen en niet zo open naar andere mensen. Ik ben ook meerdere keren verliefd geweest op meisjes maar ik heb het ze nooit durven te vertellen.

En laatst op een schoolexcursie ben ik smoorverliefd op een meisje geworden. Maar ik zit op een grote school, en ik weet niet eens hoe ze heet. Wat ik wel weet van haar is dat ze in buiten de stad waar ik woon woont en dat ze waarschijnlijk een klas hoger dan mij zit.

Maar mijn gevoelens voor dit meisje zijn sterker dan ooit en ik zou haar echt beter willen leren kennen. Maar ik heb al niet zo'n sterk zelfbeeld van mezelf en ik ben bang dat ze me zal afwijzen. Dat is mijn eerste probleem. Maar stel dat het dan door een een of ander wonder wel wat zou worden. Zou het dan wel mogelijk zijn een relatie te hebben als ze in een dorp 20km hiervandaan woont en een klas hoger zit?

help..:no:

AmbyPur 12 November 2005 20:18

welkom op het forum :)

het is helemaal niet onmogelijk iets te hebben met iemand die ouder is en wat verder weg woont.
ik zou gewoon proberen uit te zoeken wie ze is en met haar in contact proberen te komen.
kans is er natuurlijk dat ze jou niet leuk vindt zoals jij haar maar er is maar 1 manier om daar achter te komen. en anders nog genoeg anderen ;)

luie-donder 13 November 2005 17:07

1 klas hoger is toc hniet zoveel, zal ze misschien 1,2 jaar ouder zijn. En 20 km valt op zich ook wel mee. Je kan het altijd proberen natuurlijk.

AMF 14 November 2005 14:16

Probeer meer over haar te weten te komen, via via. Check waar ze vaak uitgaat, of misschien komt ze wel heel vaak in een bepaalde sportschool, of in de bibliotheek ofzo, en dan kun je makkelijk eens een praatje maken. Hou er wel rekening mee dat je haar karakter niet echt kent, maar alleen verliefd bent op de buitenkant, dus het zou wel kunnen tegenvallen :)

willekeruig 17 November 2005 23:25

Bedankt voor reacties allemaal. Weet ondertussen hoe ze heet, ik kom er wel ;)

MrInsane 18 November 2005 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
1 klas hoger is toc hniet zoveel, zal ze misschien 1,2 jaar ouder zijn. En 20 km valt op zich ook wel mee. Je kan het altijd proberen natuurlijk.
Dat hoeft nog niet eens, als hij blijven zitten is is de kans groot dat hij zelfs ouder is ;)

Vulcanor 19 November 2005 17:46

Probeer haar eerst beter te leren kennen voordat je grote stappen neemt ;).

Volgens mij is het geen prob dat ze 20km verder woont, want verliefd zijn geeft je vleugels ;) :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:51.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.