![]() |
's Ochtends of 's avonds?
Sexen jullie liever in de ochtend of in de avond??
ik kies voor 's avonds na het douche; allebei lekker fris. en op zn tijden een keer in de ochtend... |
t enige probleem met 's morgens is de ochtendadem die zo af en toe niet helemaal fris is! :O
|
savonds de lange sexrituelen en dan sochtends nog een keer wat korter :p
|
Meestal gebeurt het s'avonds, maar ik ben eigelijk op elk moment wel beschikbaar voor sex :p
Alleen overdag als ik bij me vriendin ben, dan zijn haar zusjes meestal thuis dus en aangezien de deur niet op slot kan kunnen ze heel makkelijk binnenlopen. Vandaar dat de sex meestal s'avonds gebeurt :) |
bij voorkeur 's avonds, maar dat zit er lang niet altijd in dus dan in 's ochtends ook wel prima ;)
|
eerder in de morgen dan in de avond, moet 's avonds nog rijden 8)
|
's Avonds..'s ochtendsvroeg draai ik me liever nog een keertje om :+ (wat een instelling :d) Tenzij ik gewoon lekker kan uitslapen, dan maakt het me niks uit.
|
Allebei.
|
Allebei.. het heeft allebei z'n leuke kanten:p
En MrInsane, patriesje wist niet dat jij je scheerde.. dus moeten we het geloven?;) |
Citaat:
|
allebei, gewoon wanneer het uitkomt :p
|
Eigenlijk altijd 's ochtends. Dan hebben we dr de tijd voor en 's avonds wil ik slapen!
|
De hele nacht door, dus 's ochtends en 's avonds :d
|
Citaat:
|
s avonds en s ochtends, maar niet snachts na het uitgaan, want dan ben ik altijd zo lam en moe dan ik toch in slaap val ofzo.
|
's avonds heeft de voorkeur :yes:
|
Citaat:
Dan heb ik echt geen zin om te slapen:p En na het uitgaan heb ik er ook zin in, vooral als ik teveel op heb:+ |
ligt er aan wanneer ik zin heb,,
Kan niet van te voren zeggen van, goh morgen avond ben ik geil, kom je ff? ;) Maakt mij niks uit.. |
op beide tijdstippen kan wel fijn zijn, 's avonds omdat je dan alle tijd hebt en 's ochtends omdat je dan nog helemaal duf bent :p
|
Persoonlijk doe ik het vaak in de middag: na schooltiijd
ff de stress er af neuken! |
Citaat:
gewoon der mond dichtplakke met tape, zorgt ook voor een andere demensie tijdens de sex |
je krijgt toch niet voor niets een odol?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.