![]() |
Vanavond ga ik
...naar de bioscoop :)
en jij? |
Vanavond komt mijn vriend misschien langs:) En anders ga ik msnen, en aan mijn schoolwerk.
|
presentatie maken en tv kijken
|
ik heb geen idee wat ik ga doen :|
|
observatie plegen bij de overburen met de telescoop
|
Hangeee!! :d
|
Ehm ja... opdracht engels afmaken :[ daarna lekker badderen :)
|
vanavond ga ik mijn vriendin missen die pas over 10 dagen terug komt uit Egypte :(
|
chcolaatjes zoeken die martijn verstopt heeft :$
|
thuis hangen :o
|
desperate housewives kijken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ging de herhaling kijken van expeditie robinson :p
en dalijk Jensen! |
Citaat:
En ledenadministratie van Fanproject bijgewerkt 8-) |
ik heb trouwens in het Jensen topic van ND eens gezegd dat ik er niet veel aan vind, maar mijn mening ga ik even bijstellen want ik vind hem toch wel grappig :o
|
gistere avond heb ik gesport, vanavond ga ik naar mn oom en tante 8)
|
Vanavond saxles.. Stagelessen voorbereiden en msnen.
|
Vanavond ga ik naar Loy toe, om een leuke radio uitzending te maken van Sluttiefm! samen met Kampie en Gerard (de Weerman)
|
Vanavond ga ik naar Loy toe, om een leuke radio uitzending te maken van Sluttiefm! samen met MrInsane en Gerard (de Weerman)
en natuurlijk gruwelijk mrinsane de mondsnoeren.. :p |
cocktailavond vanavond.
|
vanavond ga ik sporten
|
Vanavond ga ik eerst met wat mensen eten en daarna met oud-huisgenoten Kolonisten :7
|
leren, eten, leren, eten, leren, slapen.
|
Voetballee!! ;)
|
Hmm zelfde als elke avond..verhaaltjes voorlezen tot ik een ons weeg, eten en friends kijken :p
|
vanavond komt mijn boyfriend en moet ik hw maken
|
vanavond ga ik lekker rustig op de bank voetbal kijken :) jong oranje :)
|
Algemene ledenvergadering op stal vanavond :z
|
niks meer doen, ff tv kijken, hopelijkniet to 12u ofzo en dan lekker naar bed toe.
|
heb geleerd geleerd geleerd geleerd voor vaderland! Maar ik heb maar weinig opgestoken. Tja komt ervan als je half met andere dingen bezig bent. :{
|
moet eigenlijk ook leren :') 8|
|
Citaat:
|
heb wel huiswerk gemaakt maar dacht je dat ik ging leren :D :rolleyes: :'(
|
Citaat:
'Hoe krijg je het voor elkaar om deze bloedmooie vrouwen aan de haak te slaan'? :') |
radio gemaakt :yes:
trouwens? DEX???? je mix? :9 |
zit nu op focking school tot kwart voor 4 te wachten voor me les en ben dan zo half7 thuis. dan is het eten koken, leren en slapen. 8|
|
vanavond jingles maken :thumbsup:
|
Ik weet niet wat ik vanavond ga doen, heb geen plannen gemaakt. Misschien ff een biertje pakken met mn vrienden, of loos tv kijken, en aan een site werken is ook nog een optie
|
naar me oude school, er is een opendag.. en ze hadden iemand nodig voor bij scheikunde, dus romana kan weer proefjes gaan doen voor de kinders :+
|
studeren en tv kijken
|
... naar een concertje :thumbsup:
|
Naar mn vriend mezelf klem zuipen en kapot blowen ;)
|
ik ga nie veel doen denk ik..:O
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.