Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Party Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=178)
-   -   Studentenavond (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56345)

bartje518 16 November 2005 18:20

Studentenavond

Welke avond(en) is/zijn in jou stad vaste studentenavonden? In Heerlen en Tilburg is dat vooral de donderdag. Morgen ga ik me weer eens op Heerlen-city storten, best gezellig. Gewoon wat andere mensen dan vrijdag/zaterdag. Tilburg is de dinsdag trouwens ook gezellig.

Welke avonden zijn het bij jou? En wat vind je ervan? :o

3rd boetah 16 November 2005 19:47

In Alkmaar is na zaterdag, donderdag de drukste dag van de week. Dus zal dat het wel zijn. Verder zit ik soms op dinsdagavond in de Lax.
Het is wel leuk in de lax dan omdat je als lid op dinsdagen gratis avondeten krijgt :z En het is dan best druk en gezellig. :7

chica 16 November 2005 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
In Alkmaar is na zaterdag, donderdag de drukste dag van de week. Dus zal dat het wel zijn. Verder zit ik soms op dinsdagavond in de Lax.
Het is wel leuk in de lax dan omdat je als lid op dinsdagen gratis avondeten krijgt :z En het is dan best druk en gezellig. :7

Ik ga aankomende zaterdag uit in Alkmaar:7 Hij heeft gezegd waar.. De Joey's ofzo? Geen idee hoe je het schrijft:p

Maar studentenavond, ik heb op donderdagavond altijd repetitie dus dan ga ik er nooit heen.. Maar hier is het de donderdag.

3rd boetah 16 November 2005 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
Ik ga aankomende zaterdag uit in Alkmaar:7 Hij heeft gezegd waar.. De Joey's ofzo? Geen idee hoe je het schrijft:p
Persoonlijk vind ik dat een balletent, beneden is het altijd hutjemutje (en dan het 10-voudige). Alleen boven bij de bar met de boom is het soms leuk, maar dan moeten die gasten die ruzie zoeken en stelen er niet zijn. :+
Maar er zijn wel meer kroegen dan dat op Waagplatz, en dan heb je ook nog eens platte stenenbrug. :7 Volgens mij is Joeys ook de enige tent waar je moet betalen om binnen te komen. :z

chica 16 November 2005 21:08

Citaat:

Persoonlijk vind ik dat een balletent, beneden is het altijd hutjemutje (en dan het 10-voudige). Alleen boven bij de bar met de boom is het soms leuk, maar dan moeten die gasten die ruzie zoeken en stelen er niet zijn. :+
Maar er zijn wel meer kroegen dan dat op Waagplatz, en dan heb je ook nog eens platte stenenbrug. :7 Volgens mij is Joeys ook de enige tent waar je moet betalen om binnen te komen. :z

Dus er staat me nog heel wat te wachten:p Moet je zoveel betalen dan? En de Extase? Zit dat daar in de buurt of niet?

Jammer, dacht ik Phitje te gaan meeten;)

bartje518 16 November 2005 21:49

Als je een week later was gekomen was ik er ook geweest 8)

3rd boetah 16 November 2005 21:50

omg extase.... :D :D
Kom ik nooit meer. Het was vroeger een goede reden om langer uit te gaan, maar de conclusie was vaker dat ik me er niet thuis voel (publiek, muziek), en dat het gewoon een avondje stappen tot een kutavond maakt. Maarja, misschien vindt jij het wel leuk meid. Extase heeft totaal niks anders te bieden dan nadrinken in een klotesfeer met klotemuziek. Pak dan de taxi om een uur of 2 richting de bob's in Uitgeest. Dat vond ik altijd wel leuk eigenlijk. Maar daar ben ik eigenlijk al te vaak geweest. 8)

TheGroovMaster 17 November 2005 12:05

dinsdag beetje, maar vooral donderdag.... maarja aangezien haarlem niet zo vette studenten stad is :notgood:

AMF 17 November 2005 12:37

Donderdagavond is de vrije avond van de marine-studenten van het KIM enzo in Den Helder..als je als meisje een goedkope avond wil hebben moet je dan uitgaan :')

Ienke 17 November 2005 14:34

Hier ook de donderdagavond!!

appelshampoo 17 November 2005 16:54

In Groningen de donderdag en in Leeuwarden meer de vrijdag. (owja, mijn stad is geen studentenstad dus daarom doe ik maar de andere steden waar ik wel regelmatig te vinden ben, en ik mis een WWWWWWW)

dext0r 17 November 2005 21:04

donderdagavond hier in zwolle.

hoewel dat geloof ik officieel gezien de dinsdagavond zou moeten zijn, maar het eigenlijke verhaal daar achter ken ik niet.

L_angeldc 17 November 2005 21:31

Ja in leiden ook donderdag denk ik?

Ik doe niet aan studentenavonden dus ik weet het niet zeker.

Ar-Tuur 17 November 2005 22:07

Donderdagavond in Utrecht, maar eigenlijk is er elke avond wel wat te doen. Bepaalde tenten proberen zich bijvoorbeeld ook op de maandagavond te richten.

Bazzemans 17 November 2005 22:32

In Enschede ook donderdagavond. Is volgens mij wel bijna in elke studentenstad?

Borrels van studieverenigingen zijn echter meestal op dinsdagavond. Volgens mij is dat ook dè avond van de studentenverenigingen, een verplichte avond te spenderen aan de sociëteit..

dext0r 18 November 2005 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Borrels van studieverenigingen zijn echter meestal op dinsdagavond. Volgens mij is dat ook dè avond van de studentenverenigingen, een verplichte avond te spenderen aan de sociëteit..
ik denk dat dat ook is wat ik bedoel ja :+

3rd boetah 22 November 2005 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
Dus er staat me nog heel wat te wachten:p Moet je zoveel betalen dan? En de Extase? Zit dat daar in de buurt of niet?

Jammer, dacht ik Phitje te gaan meeten;)

En nog heen geweest dan? :+

chica 22 November 2005 13:45

Als ik komend weekend was geweest had ik Bart (weer) en Phit een keer gezien?:o

Had ik dat geweten:9

Maar het was goedkoop hoor, 4 euro 2 muntjes.. Viel me eigenlijk erg mee! Niet meer naar de Extase geweest, maar in de Joey's was het best gezellig. Redelijke muziek:p

3rd boetah 22 November 2005 14:12

ben blij voor je dat je die balle tent in de molenbuurt heb overgeslagen :D. Maar joeys kan leuk zijn, bij de bovenbar dan :+

Bazzemans 22 November 2005 14:29

2 euro per muntje goedkoop? :huh:

AmbyPur 22 November 2005 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
donderdagavond hier in zwolle.

hoewel dat geloof ik officieel gezien de dinsdagavond zou moeten zijn, maar het eigenlijke verhaal daar achter ken ik niet.

dinsdagavond is bier voor een euri :p

chica 22 November 2005 14:54

Citaat:

ben blij voor je dat je die balle tent in de molenbuurt heb overgeslagen :D. Maar joeys kan leuk zijn, bij de bovenbar dan :+
Haha, ik had wel wat beters te doen:+ Wij stonden ook in dat halletje voor de trap boven:D Beneden was het echt stervens druk..

En Bazzemans, goedkoop.. Het valt niet tegen, in Hillegom betaal ik al 5 euro om er alleen maar in te komen en mijn jas op te mogen hangen:z

Bazzemans 23 November 2005 17:43

Mjah.. Bij de Achterhoek Arena betaal je ook 5 euro entree, maar de muntjes kosten vervolgens € 1,50..

edit: das helemaal geen studentengelegenheid natuurlijk..
Maar goed.. Bij de tent hier in Enschede betaal je ook echt geen 2 euro voor een munt hoor :{..

PFP 23 November 2005 17:44

donderdag leiduh de gekste! maar ook op dinsdag de vaste borrel en soms op vrijdag een naborrel met wat vrienden

chica 23 November 2005 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Mjah.. Bij de Achterhoek Arena betaal je ook 5 euro entree, maar de muntjes kosten vervolgens € 1,50..

edit: das helemaal geen studentengelegenheid natuurlijk..
Maar goed.. Bij de tent hier in Enschede betaal je ook echt geen 2 euro voor een munt hoor :{..

Ik heb geen idee wat ik in Club Doublers betaal.. 9 euro voor 5 muntjes, dus dat is 1,80, hetzelfde als in de zaak.

Goedkoper ben ik het nog niet tegen gekomen.

meis 29 November 2005 16:24

In Leuven heeft de donderdag ook wel de naam om 'studentenavond' te zijn. Maar zondags, smaandags, dinsdags en swoensdag is er ook wel altijd heel wat te doen hoor! (feest:yes: )

bartje518 29 November 2005 17:25

Wat vinden Belgen trouwens zo leuk aan de maandagavond :?

x-lizz-x 29 November 2005 17:56

de donderdag avond in eindhoven is de gezelligste avond van de week.:)

Forza 29 November 2005 17:59

vroeger toen joey en ik de studenten kroeg nog inmochten gingen we altijd op donderdag ff biertje drinke

joeyB 30 November 2005 13:27

1 Bijlage(en)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forza
vroeger toen joey en ik de studenten kroeg nog inmochten gingen we altijd op donderdag ff biertje drinke
Ja dat waren nog eens tijden :z

Nu mogen we er niet meer in en staan ze met ze alle voor de deur.

L_angeldc 30 November 2005 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
donderdag leiduh de gekste! maar ook op dinsdag de vaste borrel en soms op vrijdag een naborrel met wat vrienden
zit je bij een vereniging?
zo ja welke? zeg alsjeblieft niet minerva :')

anemic 1 December 2005 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
zit je bij een vereniging?
zo ja welke? zeg alsjeblieft niet minerva :')

inderdaad PFP

:{

PFP 1 December 2005 21:31

wat is er mis met minerva?

anemic 3 December 2005 19:55

is dit om te fokken??? :rolleyes:

L_angeldc 4 December 2005 13:38

Citaat:

wat is er mis met minerva?
het zijn stomme corpsballen?

kreej-z 5 December 2005 10:46

zit jij bij minerva? :')

PFP 5 December 2005 15:49

Het is een hele leuke en warme vereniging, waar iedereen respectvol met elkaar omgaat

The6thgate 5 December 2005 16:47

volgens mij zit ie er niet bij:z

anemic 5 December 2005 16:48

Citaat:

Het is een hele leuke en warme vereniging, waar iedereen respectvol met elkaar omgaat
ik geloof dat best, maar dat is dan alleen als je lid bent en helemaal de grond ingetrapt bent de eerste week

L_angeldc 5 December 2005 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
anders zou het echt te erg zijn :z

biffyclyro 6 December 2005 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
nee dat lijkt me heel sterk ja :+

PFP 6 December 2005 14:01

denken jullie soms dat ik niet "decadent" genoeg ben

kreej-z 6 December 2005 14:20

decadent? :+

dext0r 6 December 2005 14:20

Citaat:

by pfp:
- Lijkt me een redelijke ballenstad ---> maar dat is helemaal niet zo.. behalve als je bij minerva gaat natuurlijk. Er zijn ook andere leukere studentenverenigingen die niet ballerig zijn.

maar ik meen ook ergens (redelijk recent) gelezen te hebben dat PFP er over nadacht om bij minerva te gaan ...

maar laten we eigenlijk even ontopic gaan wat betreft studentenavonden :+

meis 10 December 2005 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wat vinden Belgen trouwens zo leuk aan de maandagavond :?
zelfde vraag, wat is er zo leuk aan donderdagavond?
Ach, het is gewoon dat er in leuven altijd wel wat te beleven valt.. maar het is wel zo dat donderdag (zoals overal) er bovenuit steekt hoor :)

L_angeldc 14 December 2005 10:20

Nou donderdag avond is relaxt want het is al dichtbij het weekend en meeste mensen hebben een weekendbaantje dus lang doorhalen op vrijdag zit er meestal niet in. Een uurtje college missen op vrijdagochtend dan weer wel :z

bartje518 14 December 2005 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Nou donderdag avond is relaxt want het is al dichtbij het weekend en meeste mensen hebben een weekendbaantje dus lang doorhalen op vrijdag zit er meestal niet in. Een uurtje college missen op vrijdagochtend dan weer wel :z
Hey, vrijdagavond is mijn favo avond ja! Liever zaterdag thuisblijven dan vrijdag :yes: (Liefste allebei weg zijn natuurlijk, das hip :Y)). Een zaterdagbaantje kun je trouwens makkelijk ook zat uitvoeren 8)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:05.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.