![]() |
zo maar over van alles en wat lulle!
ag laten we is gek doen en laten we is lulle over wat we vandaag gedaan hebbe of wat je van het weekend gedaan heb of wat het allerleukste is dat je deze week hebt gedaan of weet ik het!?
LUL maar raak dus*) * agja iNiMiNiMuIsJe verveeld zich dusja je moet tog wat doen* :9 :p |
Het allerleukste wat ik dit weekend gedaan heb, was met mijn vriend:p
En het allerleukste deze week was ook met mijn vriend.. Maar de gymles vandaag was ook wel erg leuk:p |
allerlelukste wat nog komt is dat ik morgen de 1e 6 uur vrij ben, wat betekent dat ik maar 1 uur les heb :)
|
Ik ga vrijdagavond zuipen en optreden en daar ben ik trots op :7
|
Citaat:
|
Leukste wat ik deze week gedaan heb was zondag een pot Axis and Allies waarbij ik rooie Bartje zijn ass kickte 8-)
|
van 't weekend moest ik van 8 tot werken, en dan had ik 'sochtends een inpakcursus ivm sinterklaas... euhm die avond hardcore monopoly gespeeld:7
Mijn vriend bleef slapen en de volgende dag zijn we naar de Power unlimited Gameplay geweest :D en maandag ben ik de hele dag naar school geweest, dinsdag had ik me verslapen en gisteren had ik tot half 6 school. Wat ik vandaag ga doen? als de wiederweerga weg nu, want anders kom ik te laat op school doeg :+ |
*slapt cock topic in* :?
|
afgelopen vrijdag reed ik met een paar anderen een slagboom kapot en vandaag ben ik schoolziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga zo uit eten, daarna party
en morgen uitslapen, dan weer naar het werk, daarna op stap :9 zondag slapen en huiswerk :+ |
ik heb vandaag m'n mammie geholpen met schoonmaken thuis, en lekker geshopt. vanavond langs vriendje, morgenochtend naar sinterklaas kijken die aankomt in rijswijk :+, savonds vette party :7
en zondag de hele dag verslagen schrijven voor school... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.