![]() |
ik heb een probleempje :(
Hallo allen...
ik heb een vraag. ik heb nogal een probleempje. ik ken een meisje. en ze is nogal...Truttig nogal Afrontelijk om mee rond te lopen. en ze heeft een redelijk slechte reputatie. Ze valt nogal mee van uiterlijk en we hebben onlangs nog iets gehad...|:( het is te zeggen, we gingen eens zwemmen, en ze vroeg of ik meeging naar de omkleedhokjes ik ging mee en ze begon me wild te kussen i went with the flow en ze wou *jeweetwel* ( $3X ) maar de dag nadien maakte ik het uit vanwege ik dacht dat ik mijn reputatie zou schaden... het is alsof ik als ik sexueel opgewonden raak, dan heb ik zin om haar op te bellen met mijn ouders uit het huis O-) om eens te *jeweetwel* maar als ik haar gewoon zie op school lijkt het alsof ik haar niet wil kennen. maar als ik 's avonds eens masturbeer en heb ik zin om haar op te bellen om te *jeweetwel*. Anders is het zoals ik al zei alsof ik haar niet ken...of niet willen kennen. Kan iemand me raad geven ? ik ben 15 jaar maja... Bedankt:thumbsup: |
Ben je nog steeds verliefd op haar en heb je het alleen uitgemaakt omdat ze niet zulke leuke kleren draagt?
|
Citaat:
hij is gewoon uit op de seks dat is toch wat ik er uit afleid he |
Niet bellen, je moet haar niet gaan gebruiken!
|
Citaat:
Ik zou het wel weten :$ |
Citaat:
|
Re: ik heb een probleempje :(
Citaat:
Maar je bent duidelijk alleen uit op de seks, want als je van haar hield, zou je niet naar haar reputatie kijken. |
...
Al je redenen kloppen niet, uitmaken vanwege je reputatie :-S als je zin in sex hebt, dan bel je maar een hoertje, maar niet zomaar een meisje dat je de dag erna togh weer dumpt...
|
Citaat:
|
Ik zou haar gewoon bellen als je zin hebt in *jeweetwel* :$ ($6X), ze is zelf ook wel zo'n type aangezien jullie *jeweetwel* in de omkleedhokjes deden:). Misschien voelt ze er ook wel wat voor zo zonder verplichtingen te *jeweetwellen*.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
njah denk idd dat t ook meer om de sex gaat dan om het meisje zelf... vraag eens wat zei van jou vindt :p misschien ziet ze een sexrelatie wel zitten ;)
|
anders ga je naar het bordeel..
jij hebt sex nodig.. :) |
Re: Re: ik heb een probleempje :(
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.