Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   waarom is msne zow verslavend?! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56369)

iNiMiNiMuIsJe 17 November 2005 19:53

waarom is msne zow verslavend?!

waarom is msne eigenlijsk zow verdomt verslavend?!
ik ken egt niet meer zonder egt zow vaag dan heb je je vrienden al de heledag gezien en gesproken en dan savond dan lul je weer tegen ze eigenlijks is het hele vaag maar mega verslavend:D me ouders worden er gek van als ik een avond niet op msn heb gezeten benk saggo :D rara he:p

Piraatje 17 November 2005 20:15

Ik weet niet hoe het komt dat msn verslavend op jou werkt, ik heb er niet zo'n last van. Bijv. op vakantie kan ik makkelijk 3 weken zonder. En ik word er ook niet chagerijnig van als ik niet kan msnen.

thali 17 November 2005 20:26

Ik denk dat zoiets heel erg afhangt van persoon tot persoon. Ik vind het vervelend om met mensen die ik IRL ken te praten op msn. Die gesprekken vallen na een kwartiertje vaak gewoon stil.
Verslavend werkt het niet echt op mij. De laatste maanden ben ik er veel minder te vinden dan voorheen.

ash-hôôle 18 November 2005 14:33

Die zit! ;)

ennee waar is trouwens de telefoon ook alweer voor uitgevonden?? gaat veel makkelijker! ;)

Banaan 18 November 2005 14:43

Gelieve geen verbeteringen of opmerkingen te geven aan topicstarter. Niet leuk? Reageer dan lekker niet :wave:

Chrizlybeer 18 November 2005 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ND
Gelieve geen verbeteringen of opmerkingen te geven aan topicstarter. Niet leuk? Reageer dan lekker niet :wave:
Laat me voortaan even weten dat je een post verwijdert, straks krijg ik nog het idee dat het aan mn computer ligt:z
En zow, benk en saggo, blijft vervelend, en daar mag best wat over gezegd worden

Bazzemans 18 November 2005 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer

En zow, benk en saggo, blijft vervelend, en daar mag best wat over gezegd worden

Alleen niet door jou.. :wave:..

Tyskie 18 November 2005 14:56

Misschien moet je het als onze morele taak zien dat wij dit soort taalverloedering blijven corrigeren...

Jammer alleen dat dit mensen wegjaagt en derhalve wellicht terecht dat de staff er tegen optreedt.

iNiMiNiMuIsJe 18 November 2005 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piraatje
Ik weet niet hoe het komt dat msn verslavend op jou werkt, ik heb er niet zo'n last van. Bijv. op vakantie kan ik makkelijk 3 weken zonder. En ik word er ook niet chagerijnig van als ik niet kan msnen.
nee oke ik ook niet omdat ik dan andere aan het doen ben maar als ik geen vakantie heb bv doorde weeks enzo dan ben wel saggo:P

patriesje 19 November 2005 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ash-hôôle
Die zit! ;)

ennee waar is trouwens de telefoon ook alweer voor uitgevonden?? gaat veel makkelijker! ;)

ja maar dan krijg je weer zown lange telefoon rekening en met msn niet want je betaald toch een vast bedrag per maand. oke dat dan ook alleen maar als je binnen je buget blijf:p

iNiMiNiMuIsJe 19 November 2005 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patriesje
ja maar dan krijg je weer zown lange telefoon rekening en met msn niet want je betaald toch een vast bedrag per maand. oke dat dan ook alleen maar als je binnen je buget blijf:p
ag het is ook leuk met msn dat je elkaar ziet met camme das ook leuk:D:P bellle is btw ook heel erg leuk:d allen de rekening nie:D

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:10.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.