![]() |
een bril en beugel tegelijk:-(
ik moet binnen kort een beugel:huh: en binne kort al heel snel heb ik een bril omdat ik slechte ogen heb! maar ik ben bang dat ik gepest ga worden omdat de meeste mensen mij kenne van de zaak van me pa en ik lijk al zow veel op me pa maar als ik een bril heb nog meer en dan zometeen ook nog is een beugel zie ik helemaal niet zitten dan benk net zown ja weet ik wat....?:?
hebben jullie tips ofzo kweet nie wak moe doen:? :( |
ach joh vrijwel iedereen heeft zowat een beugel gehad en het is beter voor jezelf.. dus niet zeuren
|
brillen zijn leuk en met een beugel bedoel je vast niet zo'n buitenboord-geval, dus het valt heus wel mee!
|
Citaat:
|
later heb je wel heel mooie tanden en desnoods kun je lenzen indoen.
|
Citaat:
|
een bril kan ook leuk staan. zelf heb ik er een, had daar helemaal geen moeite mee.
|
Citaat:
|
Tegenwoordig heb je al heel hippe modeltjes. Ik was zelf ook niet voor een bril, maar het valt echt mee. Ik weet niet of je hem echt voortdurend moet ophebben?
Indertijd, toen ik al van mijn beugel was, werd de beugel opeens hip. Ik weet niet of die rage al over is :?. |
Citaat:
|
Mensen moeten je maar nemen zoals je bent toch? Maak je er niet zo druk over! Weet niet wat voor beugel je krijgt, maar als je hem consequent draagt dan ben je er ook weer snel vanaf en heb je mooie tanden!
Een bril hoeft ook helemaal niet storend te zijn, ga voor een leuk hip montuurtje! |
Citaat:
|
ahjoh dat went zo snel. mensen gaan je ook raar aankijken als je je beugel weer uit hebt hoor :p
|
Uiteindelijk is het voor je eigen best wil, wat een ander er ook van vindt.
|
Een bril kun je net zo hip maken als je zelf wil! Gewoon een hip montuur halen. En als je een beugel draagt ben je ook echt geen uitzondering hoor. In fact, sinds beugelbekkie is zelfs dat wel hip!8) :7
|
Citaat:
|
man ik ging door de hel toen ik de hele dag met een buitenboordbeugel moest lopen... de robocop van Enschede :D
Ach, zie de humor er maar van in hoor, het is maar tijdelijk die beugel en je wordt er alleen maar mooier op :yes: En brilletjes kunnen best sexy staan hoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
beugels vallen wel mee, zijn heel normaal op het straatbeeld, en een bril kan zelfs deel uitmaken van je lifestyle als je een model kiest dat bij jou past, niet alle brillen zijn harry potter :p
|
Citaat:
|
ik heb het ook allebei tegelijk gehad :+ maarja een beugel dat is niet zo heel erg, is na een tijdje ook weer weg (hoop ik voor je). en een bril valt best mee joh, gewoon een leuke uitzoeken en later kun je idd evt lenzen nemen
|
Citaat:
|
Re: een bril en beugel tegelijk:-(
Citaat:
:7 Edit: alleen jammer dat die Heereveen fan is ;) |
Re: een bril en beugel tegelijk:-(
Citaat:
|
Re: Re: een bril en beugel tegelijk:-(
Citaat:
|
ach meid je komt er ook wel over heen!
ik wed dat iedereen je bril leuk gaat vinden. en die beugel moet je maar op de koop toenemen! en als ze het niet mooi vinden hebben ze pech want de meeste mensen die je uitlachen hebben zelf een scheve bek en die komen er dan later pas achter dat ze zelf een beugel moeten en dat kan je ze zelf uitlachen!!:d en dat van Heerenveen komt ook wel goed iedereen heeft zn eigen ploeg kijk dat is het zelfde van wie is er voor Groningen? |
Citaat:
|
Brillen zijn seksy 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.