![]() |
Sneeuw
Yes het kan zaterdag gaan sneeuwen.:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) |
ik hoop van niet :p
|
misschien dan ook wel een witte kerst :love:
|
werd tijd. het moet of zomer zijn, of sneeuwen
|
ik haat sneeuw....hoewel het een gezellige kerstsfeer opwekt.
|
Citaat:
Heb ik toch allemaal liever dan een verregende zomer, zoals de afgelopen zomer. :+ (maar dat heb ik dan weer liever dan het weer op dit moment... nat, koud, winderig... vies gewoon). |
sneeuw is alleen leuk als ik binnen zit met een mok warme chocolademelk, een film, en een metgezel :thumbsup:
niet als ik moet fietsen, want dat komt meestal neer op een grote valpartij :( |
ik heb wel weer zin in die gezelligheid, niet in de kou
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga op weekend naar de ardennen, langlaufen!!!!!:thumbsup:
|
dan moet ik toch maar eens opzoek naar een jas :+
|
:'(
Het zou morgen al sneeuwen volgens het weerbericht en in het weekend ook geloof ik. Ik wil geen sneeuw!!! |
jeeej :d gezellig knus op de bank met zn alle, kop warme chocomel en de kachel aan :)
van t weekend dan mooi sneeuwpop maken met me oppaskindjes :p :) |
Citaat:
mooi, zeg maar dat ze een lekker ding is :) |
Citaat:
|
Jammer dat sneeuw op een gegeven moment hard en glad wordt op fietspaden.
|
Citaat:
|
puer1:
August 4, 1991 |
Citaat:
|
natte sneeuw :notgood:
|
Jullie zijn te oud om met sneeuw te spelen, he?
Maar ik kan dat wel :p |
natte sneeuw is echt nep, dat mag de naam sneeuw niet dragen :[
|
Het blijft nu een beetje liggen!! Hopelijk ligt er vannacht een flink pak sneeuw! :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
er ligt hier zo'n 15 cm! |
1 Bijlage(en)
Plaatje van voor ons huis:
dat is toch iets anders dan bij jou he, appelshampoo ;) |
Fuck!! :o is dat egt zow!!!:? hier ligt helemaal niks! ;)
|
Citaat:
zou het in engeland ook gaan sneeuwen zaterdag? :( het schijnt wel een extreem koude winter te worden ofzo en ik had gehoord dat een witte kerst er wel in zit.. |
Het schneeuwt hier nu dus echt te fucking hard he.. ligt aantal centimer en is kut om doorheen te fietsen :notgood:
|
hier schijnt de zonnnn jalalalalaaa ;)
|
hier ligt heeeel veeeel sneeuw
|
Citaat:
Zij moet er niet door met haar fiets eh. |
pff jaa hier ook een flink pak sneeuw :o
|
mijn dwarsfluitlerares heeft een hekel aan sneeuw :no:
|
Tss, sneeuwt het hier eens een beetje, staat er vandaag meteen een file met in totaal een recordlengte van zo'n 900 km. We zijn ook helemaal niks gewend hier... :no: :+
Citaat:
|
wannabe sneeuw
|
kanker sneeuw, heeft alleen maar voor overlast gezorgd, ben zo'n 5 uur bezig geweest om met t openbaar vervoer thuis te komen
|
Citaat:
|
hier in zeeuws-vlaanderen geen sneeuw, alleen veel regen en wind. ben gisteren met keiharde tegenwind naar school gefietst, moest mijn hoofd draaien om adem te halen. vandaag wilde ik eigenlijk naar de randstad, maar dat kan ik dus mooi vergeten: zelfs hier rijden er nu geen treinen meer. bovendien is de westerscheldetunnel dicht. hmf.
|
Hier in Grunn ligt nu wel wat sneeuw op de daken alleen is het niet super veel, dat vind ik op zich wel jammer.
Verder is het hier gewoon kutweer!! :') |
is toch lijp dat het in sommige delen flink sneeuwt, en amper 100 km verderop het net vrolijk zomer leek?
zo groot land is dit toch niet? :z |
Citaat:
Vieze drap laat het dan maar ECHT ECHT sneeuwen |
Ik zal straks de foto's uploaden die ik vanmorgen heb gemaakt. (10 cm sneeuw :{)
Citaat:
Citaat:
|
maak t zelf eens mee, ik had gisteren echt slechte zin en daarnaast begon m'n pa nog eens te zeuren dat ik erg naar wiet rook (ik stond er in de buurt) dus daar werd ik ook gestoord van :z
|
Citaat:
|
Ik vind dat vloeken met kanker moet kunnen. Maar omdat iedereen zich daar zo druk om maakt durf ik het al nauwelijks te zeggen. Vreemd in zo'n vrij land als het onze. Immigreren naar Vanuatu dus, daar kan ik tenminste kankeren wat ik wil, ze verstaan me toch niet. :z
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.