Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   voortdurend wisselende stemmingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56457)

thali 23 November 2005 19:25

voortdurend wisselende stemmingen

Ik heb er de laatste tijd wel vaker last van. Het ene moment loop ik zingend door het huis en het andere moment voel ik me gewoon leeg, lijkt alles tegen te zitten en heb ik zin om zonder reden te wenen.
Het ene moment ben ik echt blij met het leven dat ik leid(/lijd), het andere moment verwijt ik mezelf ergens in het verleden foute keuzes te hebben gemaakt en zie ik mijn hele toekomst in deugen vallen, omdat ik mezelf denk te overschatten.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of (denken te) weten hoe je zoiets kan oplossen?

SpiNe 24 November 2005 17:42

Minder denken meer doen.

met doen bedoel ik leuke dingen sporten en algemene afleiding en zo:*

K@rima! 24 November 2005 22:11

Re: voortdurend wisselende stemmingen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Ik heb er de laatste tijd wel vaker last van. Het ene moment loop ik zingend door het huis en het andere moment voel ik me gewoon leeg, lijkt alles tegen te zitten en heb ik zin om zonder reden te wenen.
Het ene moment ben ik echt blij met het leven dat ik leid(/lijd), het andere moment verwijt ik mezelf ergens in het verleden foute keuzes te hebben gemaakt en zie ik mijn hele toekomst in deugen vallen, omdat ik mezelf denk te overschatten.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of (denken te) weten hoe je zoiets kan oplossen?

Ik heb momenteel precieeeeeeeeees hetzelfde! Alsof ik mezelf hoor! Echt heel vervelend. Echt precies hetzelfde..

AmbyPur 25 November 2005 14:25

Re: Re: voortdurend wisselende stemmingen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ik heb momenteel precieeeeeeeeees hetzelfde! Alsof ik mezelf hoor! Echt heel vervelend. Echt precies hetzelfde..
ik ook, maar ik moet ongesteld worden :$

het heeft misschien ook wel met de weersverandering te maken denk ik soms.

thali 25 November 2005 18:58

Re: Re: Re: voortdurend wisselende stemmingen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ik ook, maar ik moet ongesteld worden :$

het heeft misschien ook wel met de weersverandering te maken denk ik soms.

Normaal heb ik er ook alleen last van de dag voor mijn menstruatie, maar dat is momenteel onmogelijk, daar ik net tussenin zit.

koekje 25 November 2005 21:02

Ik herken mezelf hier ook in. Op dit ogenblik weet ik niet goed hoe ik me moet voelen. Infeite moet ik me goed voele, aangezien ik zeker geen reden heb om me slecht te voelen. Alles gaat goed, school is prima, vrienden eveneens, en het is morgen mijn verjaardagsfeest. DUs gelukkig moet ik zijn !!!

Het kan best zijn dat ik me na dit weekend weer wat rot voel. Misschien omdat ik terug zal reflecteren naar die leuke momenten , die voorbij zijn. Waardoor ik dan weer aan van alles zal gaan denken , waardoor mijn zelfzekerheid weer verbroken is. Ik weet het niet juist, maar een feit is, dat het komt door me teveel aan te trekken van alles. Te vaak staan piekeren over alles.

MissDuplex 28 November 2005 14:54

Ik heb er (helaas) ook wel eens last van. erg vervelend. het kan ook aal de pil liggen (als je die slikt hehe)... en ja alsk ongesteld ben/moet worden heb ik er ook vaker last van..

Kwak 30 November 2005 21:57

speciaal voor jullie dames heb ik een nieuwe avatar genomen...

een lichtpuntje in de duisternis :thumbsup:

Forza 1 December 2005 06:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak
speciaal voor jullie dames heb ik een nieuwe avatar genomen...

een lichtpuntje in de duisternis :thumbsup:

eej kwakkie jou vriendin heeft daar toch ook last van

n0sf3ratu 5 December 2005 07:02

de topicstartster lucht ff haar hartje en meteen heeft elke dame hetzelfde, wat is dat voor overdreven,, als ik het had zou ik idd gewoon wat minder nadenken en wat meer leuke dingen ondernemen, of gewoon veel ouwehoeren..

Sanne 5 December 2005 12:30

omdat dit iets is wat nou eenmaal veel voorkomt bij meisjes..

silverchair 5 December 2005 19:45

Ik heb het zooooo erg!! en vaak is iedereen in mn omgeving er de dupe van.. Mn vriendje waar ik dan ineens boos op word. ruzie.. :( ga ik weer janken. . het is zó irritant.
Of thuis ofzo.
Maar nu gaat het wel iets beter..

koekje 5 December 2005 19:56

vandaag is zo een dag waar mijn stemming niet top is.
:(

eniT 6 December 2005 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekje
vandaag is zo een dag waar mijn stemming niet top is.
:(

:aai:

die stemmingswisselingen heb ik ook wel. Nouja, ze zeggen toch dat dat bij de puberteit hoort, niet?

thali 6 December 2005 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
:aai:

die stemmingswisselingen heb ik ook wel. Nouja, ze zeggen toch dat dat bij de puberteit hoort, niet?

Puberteit, beetje laat niet? Die ligt toch vroeger?

koekje 7 December 2005 08:32

Citaat:

Puberteit, beetje laat niet? Die ligt toch vroeger?
Dacht ik even ook :{ , anderzijds moest het de pubertijd zijn dan zou het maar tijdelijk zijn. Nu weet ik het dus ook nietmeer

Sanne 7 December 2005 09:07

volgens mij is dat gewoon vrouweigen hoor...als hoop ik dat het toch een keer stopt :d

Melisss 7 December 2005 18:54

Ik geloof dat Elec daar ook wel is last van had :thumbsup: kwam door de pil :yes: :x

thali 7 December 2005 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Melisss
kwam door de pil :yes: :x
Lijkt me sterk, aangezien ik de pil niet pak ;).

Melisss 7 December 2005 19:55

Citaat:

Lijkt me sterk, aangezien ik de pil niet pak ;).
Heb ook noooit gezegt dat ik het met san eens was ;)

Ik denk dat het gewoon iets eigens is voor vrouwen ja, alleen de een heeft het meer dan de ander.

Lila88 12 February 2006 00:13

Ik herken mezelf daar ook in..

Zijn er dingen die je nog neit hebt verwerkt misschien dat je daarover teveel nadenkt/piekerd?

X

fresh_lobster 28 May 2006 16:27

Ik heb het ook best wel erg, ik probeer er gewoon mee te leven. Ook al valt dat niet mee.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:07.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.