![]() |
Hand in hand..
Loop jij met je geliefde hand in hand of arm in arm over de straten?
Ik betrap mezelf erop dat ik dat wel altijd doe, graag zelfs. :p |
hmmm ik deed het ook, je mag toch ook wel beetje trots zijn op de gene met wie je loopt
|
jep, dat doe ik..
|
Dat deed ik wel ja..
|
Ja hoor!!
|
soms wel, soms niet :)
|
alleen loop ik wel voor lul dan :$ mijn vriendin is langer dan ik :o
|
jaah altijd :yes: of ik zit mijn hand in z'n jaszak, lekker warm in de winter ;)
|
Liever arm in arm. Ik heb namelijk bijna altijd klamme handjes en vind het dan zelf nogal beklemmend om met mijn meisje hand in hand te lopen.
|
ja :)
|
ja :love:
|
ik vind dat dit naar liefde mag :)
|
mn vriendin wil dit niet altijd, dus vaak niet hand in hand
|
haha ja jamiel mn hand in zijn jaszak..deed ik ook altijd :+
ennn ik vind hand en hand lopen meestal wel leuk alleen soms vind ik het echt zo klef staan :p |
ja hand in hand of arm in arm....altijd wel eigenlijk :love:
|
Citaat:
|
soms een arm om elkaar heen maar dat loopt soms wat ongemakkelijk, soms arm in arm, maar meestal hand in hand :)
sowieso noooit los van elkaar eigenlijk. |
ik ook bijna altijd, en ook vaak met een arm omelkaar :love:
|
Hand in hand of idd arm om elkaar heen... :love:
|
jep :yes:
|
Ja hoor vind het super fijn :) zijn grote handen warme handen in mijn kleine koude handjes :p
|
Hand in hand of de armen om elkaar heen:love:
En heel soms, als we in een ruimte zijn waar het druk is loopt hij achter me met zijn armen om mijn buik. |
doe het niet zo vaak..
maar alsk t doe vink t altijd wel erg leuk :d |
hand in hand of arm om elkaar heen.
|
Ja, als we met z'n 2en zijn wel.
Alleen niet als we met een hele groep vrienden uitgaan oid, dan is het irritant voor de rest en heb ik er zelf ook niet de hele tijd behoefte aan. |
liefst toch hand op het kontje
|
Het verschilt eigelijk bij ons, de ene keer doen we het wel de andere keer niet.
Ik vind het ook niet super belangrijk om te laten zien aan iedereen dat we verliefd op mekaar zijn :p |
Soms
|
Inderdaad alleen als je met zijn 2-en bent. Met anderen erbij eigenlijk nooit zelfs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mn vriend en ik lopen soms hand in hand.
maare als het ergends druk is of zo dan laten we elkaar wel los want dat loop zo moeilijk. en als we uit gaan hebben we de handen ook meestal wel vast maar dan lopen we schuin achter elkaar. soms pakt hij me dan om me middel heen als we uit zijn maar de hand komt het meste voor bij ons. of arm in arm dat is vooral lekker als het koud is dan blijf je toch lekker warm;):d |
altijd :love:
|
Citaat:
Wil je je liefde aan mekaar laten zien op straat of om andere redenen ?? |
Als we hand in hand lopen, is het omdat ze er steeds naar zit te aasen. En liefst hou ik gewoon lekker me handen in de jaszakken ofzo, wil ze arm in arm :z
|
Citaat:
|
Dat kan ook natuurlijk :p
|
Altijd,, En ik vind dat ook niet erg:p :p
|
Citaat:
|
meestal wel :)
|
Citaat:
Bij ons gaat het eigenlijk gewoon automatische, mischien voelen we ons zo "veiliger" samen en willen we laten zien dat we van elkaar houden. |
ik voel me idd ook lekker veilig bij hem. vind het fijn als zijn grote handen over mijn kleine handjes heen gaan. voelt beschermend :p
en ja vind het gewoon fijn om te laten zien van kijk dit is mijn vriend! |
....
Jaah hand in hand heerlijk
|
ja meestal wel soms ook niet. Of mijn vriend slaat een arm om me heen dat kan ook. Voelt lekker vertrouwt. :p
|
"heb op het moment geen geliefde" aangezien ik het even te druk heb met school, werk etc.
maar normaal zou ik waarschijnlijk hand in hand lopen |
meestal wel
|
nooit, eigenlijk.
Vervelend |
Ja tuurlijk waarom niet? Je moet toch trots zijn op je geliefde?
|
waarom?
|
doe ik eigenlijk altijd.. ook bij gewone vriendinnen
wel meestal arm in arm ofzo |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.