Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   koude voeten, iets vrouwelijks? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56470)

K@rima! 24 November 2005 21:49

koude voeten, iets vrouwelijks?

Ik heb in de winter 9 van de 10 keer koude voeten, terwijl de mannen in mijn omgeving daar geen last van hebben:?. En ik vind het altijd leuk om mijn koude voeten op te warmen tegen mijn vriend z'n lichaam.. Wordt ie boos8| 8)

Tyskie 24 November 2005 21:51

Nee, want ik heb t ook. :)

Ienke 24 November 2005 21:52

Heb ik ook!!! Maar eigenlijk heb ik dat ook in de zomer:$ .
Gewoon als ik naar bed ga, krijg ik koude voeten. Niet te begrijpen maar toch is het zo.:+

K@rima! 24 November 2005 21:52

in de zomer heb ik het ongeveer 5 van de 10 keer. En tijs, misschien ben je wle een beetje vrouwelijk:$

Stevie 24 November 2005 21:56

ik heb het nu toevallig ook. :+

Tyskie 24 November 2005 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
En tijs, misschien ben je wle een beetje vrouwelijk:$
Zou ik nu toegang kunnen aanvragen voor het meidenforum dan? 8)

Stevie 24 November 2005 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
heb je dat nodig om te weten wat erin staat dan?

K@rima! 24 November 2005 21:59

Citaat:

probeer maar 8)

dext0r 24 November 2005 22:06

ik heb ook altijd koude poten hoor :+
en amber net zo :P

The6thgate 24 November 2005 22:14

had er vandaag ook last van, maar dat komt volgens mij ook omdat mn schoenen nogal versleten zijn:p

bartje518 24 November 2005 22:16

Ik heb altijd ijskoude voeten :(

bootje 24 November 2005 23:22

--> gezondheid

ik heb altijd koude voeten. echt altijd! zelfs in de zomer. is wel vrij vervelend, ook wanneer ze niet opwarmen met sokken aan.

Atjeuh 25 November 2005 07:55

Hmm.. ik heb er alleen last van als ik lang buiten ben als het koud is, maar dat is logisch. Of als ik met blote voeten over onze tegelvloer loop...

Maar neee eigenlijk niet zo heel vaak last van :)

CharmedOne 25 November 2005 08:23

Ik heb er (bijna) nooit last van, heb wel 8 van de 10 keer ijskoude handen :(

nevaeh1987 25 November 2005 11:53

ik heb er ook al last van :( maar ook koude handen, en soms dan sterven een paar vingers gewoon af :p

ash-hôôle 25 November 2005 13:35

Koude handen en koude voeten jaa! errug vervelend ;)

AmbyPur 25 November 2005 14:05

ik kan me niet herinneren dat ik er in de zomer ook zoveel last van had, maar de laatste tijd heb in altijd onmeunig koude voeten :p al is martijn de enige die er last van heeft :+

appelshampoo 25 November 2005 14:49

Ik denk meer dat het met een slechte doorbloeding te maken heeft dan met man of vrouw zijn :+

Mama88 13 December 2005 11:46

Re: koude voeten, iets vrouwelijks?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ik heb in de winter 9 van de 10 keer koude voeten, terwijl de mannen in mijn omgeving daar geen last van hebben:?. En ik vind het altijd leuk om mijn koude voeten op te warmen tegen mijn vriend z'n lichaam.. Wordt ie boos8| 8)
Ik heb het ook!!!

Melisss 13 December 2005 12:08

ik heb Bijna nooit koude voeten :$

MissDuplex 13 December 2005 12:36

Ik heb ook altijd koude voeten... :(
Gelukkig vind mijn vriendje het niet erg om te op te warmen :p

biffyclyro 13 December 2005 13:55

ik heb bijna altijd last van koude voeten en handen :notgood:
beetje slechte doorbloeding..

eniT 13 December 2005 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ik heb bijna altijd last van koude voeten en handen :notgood:
beetje slechte doorbloeding..

heb ik ook...

Cataclysm 13 December 2005 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Ik denk meer dat het met een slechte doorbloeding te maken heeft dan met man of vrouw zijn :+
Inderdaad, het heeft niks met geslacht te maken. Ik heb er zelf ook vaak last van.

Chrizlybeer 13 December 2005 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cataclysm
Inderdaad, het heeft niks met geslacht te maken. Ik heb er zelf ook vaak last van.
Heeft wel degelijk iets met geslacht te maken.
De eicel en eventueel later het ongeboren kind zijn nogal gevoelig voor temperatuur schommelingen, deze regio heeft dan ook prioriteit in de warmte huishouding, voeten (en handen) zijn van een minder hoge prioriteit dus worden daarom soms nogal wat kouder om de rest van warmte te voorzien

Cataclysm 13 December 2005 20:07

Dat hebben mannen niet nee. Maar koude voeten op zich kan meerdere oorzaken hebben.

Chrizlybeer 13 December 2005 20:26

Citaat:

Dat hebben mannen niet nee. Maar koude voeten op zich kan meerdere oorzaken hebben.
Ik zeg toch ook niet dat het niet meerdere oorzaken kan hebben.
T is dus alleen wel een vrouwen ding

Cataclysm 13 December 2005 20:34

In het door jouw genoemde geval wel. Maar mannen kunnen ook last hebben van koude voeten, alleen is de oorzaak dan slechte doorbloeding. En dat is dus geen vrouwending.

Chrizlybeer 13 December 2005 20:48

Citaat:

In het door jouw genoemde geval wel. Maar mannen kunnen ook last hebben van koude voeten, alleen is de oorzaak dan slechte doorbloeding. En dat is dus geen vrouwending.
Ja maar vrouwen hebben dus ook last van slechte doorbloeding, zal wel zon beetje fifty fifty liggen dan. Maar vrouwen hebben dus ook wat ik al eerder noemde, ze hebben dus meer oorzaken
dan de man, dus is t een vrouwen ding

bloempjuh 13 December 2005 22:36

Citaat:

Nee, want ik heb t ook. :)
No shit, Sherlock! Jouw pootjes zijn altijd net (t)ijsklontjes! :(

Mijn voetjes zijn ook altijd vreselijk koud. Mijn handen ook trouwens. Duurt vaak een minuut of tien voor ze (onder mijn warme dekbedje) warm zijn.

Cataclysm 14 December 2005 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Ja maar vrouwen hebben dus ook last van slechte doorbloeding, zal wel zon beetje fifty fifty liggen dan. Maar vrouwen hebben dus ook wat ik al eerder noemde, ze hebben dus meer oorzaken
dan de man, dus is t een vrouwen ding

Dat vind ik nogal kort door de bocht.

Jamiel 14 December 2005 14:33

heb geen last van koude voeten, ja in het begin als ik net mijn bed in duik...heb wel vaak last van koude handen en ze drogen ook heel snel uit waardoor er wondjes ontstaan auw :(

patriesje 15 December 2005 20:00

haha ja dat ken ik ja volgends mij is het echt iets vrouwelijk maar mijn vriend vind het niet zo erg dat ik mn koude voeten tegen hem aan leg (of hij laat het niet merken). maar ik heb altijd of meestal koude voeten.:yes: :yes:

puer1 18 December 2005 14:15

Ik heb ook heel vaak koude voeten.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:23.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.