Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Elkaar veel zien? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56471)

Ienke 24 November 2005 21:54

Elkaar veel zien?

Vinden jullie het nodig dat jullie je partner veel zien?

Ik zie mijn vriend enkel in het weekend en dan 's avonds en daar heb ik het soms wel moeilijk mee. Ik vind dat je op die manier makkelijker langs elkaar heen leeft.

niemand 24 November 2005 22:40

mwa mijn vriendin komt over een half uur ofzo terug uit Egypte, dus die heb ik nu 10dagen moeten missen, vonk wel lang zat eigenlijk..
Normaal zie ik der redelijk vaak, ze zit namelijk ook bij mij op school, dus dan loop je nog wel is tegen elkaar op en kom vaak zat bij der thuis. dus ik zie mijn vriendin genoeg :

MissDuplex 24 November 2005 22:44

ik zie mijn vriend van vrijdag middag tot zondag middag... dus alleen int weekend. en ja soms is dat door de weeks wel kut. je kan niet zomaar eventjes bij elkaar langs gaan omdat de afstand gewoon te groot daarvoor is.
we missen elkaar erg door de weeks, maar dat maakt het weekend altijd ook weer extra fijn :)

Jamiel 24 November 2005 23:30

Mijn vriend en ik zien elkaar zowieso wel iedere avond, met het geluk dat we 2 straten van elkaar vandaan wonen.
Ik bedoel waarom ook niet ;) ?
En we zijn ook nooit uitgepraat dus wat dat betreft :p

ash-hôôle 25 November 2005 13:34

Als ik verkering zou hebben.. ;) dan WIL ik em niet eens zow heel vaak zien.. dan wordt ik echt helemaal gek! gewoon paar keer per week ofzow..:+

chica 25 November 2005 14:24

Ik zie hem zowiezo elke donderdagavond, en van zaterdag eind van de middag tot zondagavond laat.

En meestal komt ie dan nog op dinsdag of woensdagavond langs.

black sheep 25 November 2005 15:49

k zie mijn vriend ook (meestal) alleen int weekend.. en ook veel 's avonds.. maar we praten wel veel over msn enzo..
dus ik vind niet dat we langs elkaar heen leven..
maar dat is voor iedereen anders denk ik;)

biffyclyro 25 November 2005 18:52

ik zie mijn vriend minstens 2 keer per week :)
we vinden het allebei leuk om veel bij elkaar te zijn en we vermaken ons altijd prima saampjes of met anderen. als ik hem alleen in het weekend lang kan zien kom ik toch door de week nog ff met de auto, al is het maar voor een uurtje :)

MrInsane 25 November 2005 22:03

Ik zie mijn vriendin alleen in het weekend, en dat vind ik op zich wel jammer maar het is nu eenmaal niet anders.
Had ze maar dichterbij moeten wonen :p

patriesje 27 November 2005 10:33

ik zie mn vriend alleen in het weekend.
opzich is het wel lekker maar aan de andere kant ook weer neit.
want als je e hele dag bij elkaar bent dan ga je te veel opelkaar letten en daar kan je ruzie van krijgen.
en aan de andere kant wil ik hem natuurlijk zo vaak mogelijk bij me hebben.

helaas komt hij dit weekend niet ik heb afgebeld.
omdat ik moet leren voor mijn tentamens.
maar ja ik vind dat school nog altijd voor de liefde gaat!
en als hij daar niet mee eens zou zijn ( gelukkig is hij dat wel) had hij echt pech want ik vind school nu eenmaal belangrijker dan een relatie.

niet dat ik dan in het weekend als hij bij me is dan achter mn boeken zit maar als het om leren en je examen gaat vind school toch echt belangrijker.
gelukkig komt je examen maar 1 keer voor op de middelbare school dan hoef ik hem ook niet zo lang te missen.

en natuurlijk wil ik ook wel dat hij vaker zou komen maar door de afstand kan dat gewoon niet en we hebben allebei onze eigen sociale leven die we tocht moeten onderhouden.
we hebben allebei school en ons werk dus we hebben wel afleiding als we erlkaar heel erg missen.

maar daarom mis hem hem toch wel iedere week ik mis hem al als hij in de bus zit om naar huis te rijden en als het dan weer zaterdag is dan wou ik dat de tijd even stil wil blijven staan. :d:p:love:

silverchair 27 November 2005 20:27

We zien elkaar 3 a 4 keer in de week. Verschilt super vaak want de eens is drukker dan de anders op sommige momenten.. maar vaak het hele weekend en dan nog 1 of 2 dagen door de weeks.

MissDuplex 27 November 2005 20:32

Zijn er ook mensen die hun vriend/vriendin elke dag zien?? Ik zou het niet kunnen :no:

biffyclyro 27 November 2005 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MissDuplex
Zijn er ook mensen die hun vriend/vriendin elke dag zien?? Ik zou het niet kunnen :no:
mmm ik ben blij dat ik wat met mijn vriend kreeg toen de examens bijna afgelopen waren, ik zou het minder vinden om hem echt elke dag te (moeten :p) zien.
ik weet niet, het voelt wel speciaal als je elkaar soms moet missen en gewoon kunt uitkijken naar het moment dat je elkaar weer ziet.

chica 28 November 2005 10:20

Deze week zie ik hem donderdag pas weer..

Het is heerlijk om hem dan weer helemaal dood te kunnen knuffelen:love: Maar ik merk dat ik hem wel heel erg mis, ik ben zo gek op hem dat ik hem het liefste iedere dag even wil zien, al is dat ook weer zo veel.

MissDuplex 28 November 2005 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
mmm ik ben blij dat ik wat met mijn vriend kreeg toen de examens bijna afgelopen waren, ik zou het minder vinden om hem echt elke dag te (moeten :p) zien.
ik weet niet, het voelt wel speciaal als je elkaar soms moet missen en gewoon kunt uitkijken naar het moment dat je elkaar weer ziet.

idd :yes: dat geeft tog weer wat speciaals

AmbyPur 28 November 2005 13:40

Mijn vriendje moet me elke dag zien, of hij het nu leuk vindt of niet :Y)

MissDuplex 28 November 2005 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
Mijn vriendje moet me elke dag zien, of hij het nu leuk vindt of niet :Y)
haha gaat het niet vervelen?

x-lizz-x 29 November 2005 18:51

Omdat wij allebei een druk leven hebben, hebben we afgesproken dat we de woensdag voor elkaar vrij houden.. Dan zie ik hem dus, en natuurlijk in het weekend..

AmbyPur 1 December 2005 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MissDuplex
haha gaat het niet vervelen?
nope ;)

Fluittella 3 December 2005 17:11

Ik zie mijn vriend altijd vrijdag avond, zaterdagavond en zondag meestal de hele dag. En dan zie ik hem ook nog op maandag avond en woensdag ga ik meteen naar m toe als ik uit school kom!!:) :$

Is dit veel??

ViveLaFète 3 December 2005 18:37

We wonen samen, dus iedere dag.

sprankle 8 December 2005 13:52

...

In het weekend, en soms doordeweeks, maar hoeft ook niet te vaak, anders maak je mekaar helemaal gek...

Cataclysm 8 December 2005 21:25

Ik zie mijn vriendin bijna elke dag. We hebben alleen nu allebei veel te doen voor school, dus dan hebben we minder tijd voor elkaar. Jammer, maar ergens ook weer goed. Het voorkomt verveling, je hebt elkaar wat te vertellen en je bent extra blij als je elkaar weer ziet. Dus.

kreej-z 11 December 2005 14:12

ik zie mijn vriendje sinds ik op kamers ben gegaan op woensdagavond en in het weekend (meestal op zaterdag en zondagavond). Daarvoor zag ik heb ongeveer elke dag. In het begin was dat heel erg wennen, maar nu gaat het prima. Hoewel we wel veel te veel bellen :p

Mama88 11 December 2005 20:38

Re: Elkaar veel zien?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ienke
Vinden jullie het nodig dat jullie je partner veel zien?

Ik zie mijn vriend enkel in het weekend en dan 's avonds en daar heb ik het soms wel moeilijk mee. Ik vind dat je op die manier makkelijker langs elkaar heen leeft.

haay

Ik en me vriend hebben zowat 2jr een relatie met me kaar.
Ik woon in het Noorden(drenthe) en hij woont in Gelderland! We wonen zo'n andere half uur van me kaar vandaan! En het houd nog steeds stand...We bellen elke dag(soms wel vaker op een dag:) ) en we zien elkaar bijna elk weekend,op dit moment niet meer zo vaak omdat hij druk bezig is met een verbouwing aan zijn huis!! Maar dadelijk hebben we weer 2 weken kerstvakantie en dan zie ik hem weer gewoon!:) super blij natuurlijk!
Als jullie allbei achter jullie relatie staan en samen verder willen kun je van me kaar vandaan wonen of me kaar alleen in het weekend zien of s'avonds! Ik heb het gevoel dat je dan een veel hechtere band opbouwt met die gene

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:22.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.