![]() |
Anders...
...sneeuwt het ff :| Ik kan nergens heen, ben nu op mijn school om op te drogen :p De bussen, treinen en taxi's rijden niet en als je met de auto gaat ben je een uur bezig voordat er een beetje beweging in komt.
3 cm per uur damn ! 10 cm in Gelderland en helemaal niks in Drenthe...is het bij jullie slecht weer? -edit- en mijn sintkadootjes zijn doorweekt :( |
Ik was net doorweekt en hier staat windkracht 9, ik had tegenwind:(
|
pff hier is het ook verschrikkelijk! het heeft vanochtend flink gesneeuwd, daarna heel lang geregend en nu komt de sneeuw ook weer met bakken uit de lucht vallen. nu kan ik lekker binnen blijven, dus vind ik het niet meer zo heel erg. lekker knus op de bank met een warme kop chocomel ;)
|
bluuh kwou dak thuis was :(
|
ja echt vaag
in sommige provincies sneeuwt het, hier regent het aan 1 stuk door, en in friesland is de hemel gewoon strak blauw :o |
Smerige, gore, natte, miezerige sneeuw hier... Bah.
|
hier zon en droog.. :)
nauwelijks een wolkje aan de lucht.. :D |
het heeft wat gedwarreld hier, maar het was ook snel weer weg... wel fijn om te zien van 3hoog :love:
de lucht is trouwens niet echt om vrolijk van te worden dus misschien komt het nog :p |
1 Bijlage(en)
sneeuw en harde wind?
|
Hier is et net droog! ;) haha.. in Almelo ligt 20 cm sneeuw!:o en bij ons was iedereen vrij omdat er een sneeuwstorm aan zou komen.. :+ was er niet;)
|
het nattesneeuwt hier wel hard
|
Niets te zien hiero. Alleen veel wind!!
|
pfft sneeuw lucky bastards hier doet het de hele dag al niks anders dan regenen, en alleen maar regenen... pfft doe mij maar dan maar sneeuw...
|
hier ontstaan na een windstille dag, met een strakblauwe lucht nu enige sneeuwwolken.
|
1 Bijlage(en)
check dit :love: zolang je binnen bent geniet je wel van de sneeuw...! Je zit hier trouwens wel bijna tot je knieen in de sneeuw
|
Wauw! Wat mooi zeg:love:
Ik word spontaan verliefd op de sneeuw! |
koud nat kut weer, je kon niet op het perron op de trein wachten
|
Hier sneeuwt het al sinds half 5..
|
Er ligt hier 30 cm regen tegen mn deur aan... We zijn ingeregend :'(
|
Nou hier in het hooge noorden (Groningen) heb ik wel wat sneeuw gevoelt toen ik terug naar huis ging vanuit de 3 maar zo erg als bij jullie is het niet :p
|
Wij hadden gister windkrachtweetikveelhoeveel.. Maar is niet gek ook, woon paar meter van de kust af dus dan krijg je dat he..
|
ik wil ook sneeuw tot mijn knieen, dan kan ik morgen mooi een grote sneeuwpop maken :love:
als iedereen dat nou doet, maken we er een wie-maakt-de-mooiste-sneeuwpop-wedstrijd van 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.