![]() |
wel eens gejat?
ik wel, uit de kast thuis. Bananen.. :$
|
nog nooit van iemand anders, wel eens een postzegel ofzo thuis :+
|
Ben jij dat bananenmeisje karima? :9
En ja, tuurlijk heb ik gestolen. Iedereen vast wel. Ik steelde veelvuldig uit de jamin en blokkert :7. oh oh oh, wat waren we vroeger schoffies :love: En dan niet gepakt worden hè? :D |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: slechte zaak, snel weer editen. :kwaaist: |
|
ze zei idd ja...
maar dan heb ze waarschijnlijk snel gegoogled ofzo, want als je daar bananenpret of bananenmeisje intikt, komt ie meestal bij Lisa uit :7 |
jawel
vroegah was er een drogistwinkel in de buurt waar ik woonde, en daar had je altijd van die mooie knikkers :7 en van die bakken snoep waar je zo lekker in kon graaien :') |
oh ik zei echt geen ja:o
|
Ik zelf heb ooit wel eens een fiets gejat toen ik dronken uit de 3 kwam en er geen bus ging, en ik wou toch beetje op tijd thuis zijn dus maar een fiets gejat waar geen slot op zat :p
Verder niet echt alleen pakje kauwgom toen ik jong was ofzo |
snoep thuis, meer niet denk ik.
|
Op vakantie, asbak uit het restaurant van het hotel voor mijn kamergenoten en een mooi bierglas :o
|
ja :o
|
heb nooit iets gejat waar je voor moet betalen.
Thuis wel snoep, maar das geen jatten. Das gewoon stiekem iets pakken omdat je honger hebt maar het eigenlijk niet mag ;) |
asbak en een dienblad uit een kroeg :)
|
tellen zeepjes uit het hotel ook mee ? :p
bij het schoonmaken van de kamer vernieuwen ze het toch wel voor rest ben ik best braaf, zelfs zo braaf dat als ik een briefje van 20 euri in de taxi vind en het geef aan de chauffeur, misschien dat hij wist van wie het was :$ domdomdom of ik wou iets voor de honden kopen en het kostte 3 euro en hij zei 2 euro... vertelde ik eerlijk dat het 3 euro kost... mja nee mij zie je niet stelen :D |
Snoepjes uit de supermarkt :z Mijn moeder zei vroeger altijd dat dat mocht :+ ze deed het zelf ook :p
|
Citaat:
|
Ik jat alleen glazen uit de kroeg. Mijn hele inboedel kwa glazen bestaat uit kroegspul.
Verder niet.. |
Toen ik klein was , kreeg ik van mijn opa na eten meestal 2 stukjes witte chocola = 2 kleine vierkantjes
Tijdens de vakantie mocht ik een paar dagen bij hem gaan logeren. Terwijl hij na middageten even ging dutten, nam ik er de gelegeheid van om een bezoekje te brengen naar die bijzondere kast in de keuken. Het werden 4 kleine vierkantjes die dag. ( Nu zou ik zo een ganse reep durven opslorpen) |
peper en zout stelletje oid
|
Citaat:
ik was echt een debiel vroeger, ringetjes uit de h&m jatten die zo vreselijk lelijk waren :? en snoepies enzo |
ik heb nog nooit iets gejat uit een of andere winkel. Dat durf ik dus echt niet he...
naja, snoepjes thuis, maar dat is idd geen jatten. |
(Verkeers)borden. De meeste lagen, geloof het of niet, al op de grond.
De verkeerszuil moest ik terug brengen van m`n ouders :z Oja, en 1x zo`n druivig ding met van die stekels op de fruit afdeling :Y) |
Verkeersborden, een stoplicht...:p
en me eigen fiets :$ die was eerst dus gejat, en zag m daarna staan en had m terug gejat.. |
Citaat:
|
Citaat:
En voor de rest al wel eens opstuurkaartjes, vuur, sigaretten, snoep enzow.. |
et is eerder iets lenen en dan niet teruggeven :+ verder alleen nakijkboekkies van school enzow.. ;)
|
Citaat:
|
nooit
|
ja natuurlijk
vuurwerk, sigaretten, aanstekers, drank, gel, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sigaretten, voer, vuurwerk, aansteker, voer :p |
Citaat:
|
pallet bier, tv's, campingartikelen, verkeersborden, straatnaamborden,plaatsnaamborden, fietsen, brommers, auto's, wiet, kleding, pff echt te veel om op te noemen ik ben echt een gelegenheids diefje als ik t kan pakken en niemand zal t zien of merken pak ik het.
|
Citaat:
|
Respect als je een pallet bier meekrijgt :')
|
triest :loser:
|
Citaat:
|
wie download er hier films en mp3's?
|
Citaat:
|
11,99 bij de media-markt voor een CD vind ik niet meer te duur :no:
|
Citaat:
zolang je niet betaald voor producten die door anderen gemaakt zijn en je niet gratis door deze partij aangeboden worden is het stelen. period. hoe je jezelf er bij voelt moet je zelf beslissen. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.