Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Even dutje doen ? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56600)

koekje 2 December 2005 23:26

Even dutje doen ?

Ooit al eens overkomen, dat de les zodanig interessant is, dat je zo door je stoel zakt en je moeite hebt om wakker te blijven of zelfs in slaap valt ?

Stevie 3 December 2005 01:10

moeite om wakker te blijven vaak zat, maar echt in slaap vallen is mij nog nooit overkomen

Nightwolf 3 December 2005 01:16

moeite om wakker te blijven....ja. ik heb elke woensdagmiddag workshop en degene die dat geeft, doet dat echt zo fucking sloom en saai, dat ik t totaal niet interessant meer begin te vinden en dan veel al moeite heb om wakker te blijven

heeft anderzijds ook met t feit te maken te hebben dat ik te weinig slaap :z

Sjanoow 3 December 2005 11:49

Komt vooral na het weekend voor :+
Maar bij sommige leerkrachten bij ons mag je alles doen in de les zolang je maar niet stoort,, daar mag ik dus gewoon slapen :d

AmbyPur 3 December 2005 11:52

ik had het altijd bij economie.. echt moeite om mn ogen open te houden :O

koekje 3 December 2005 11:54

Voor de 1ste x in slaap gevallen tijdens fysica. t' Is nl zo een saai vak.

:o

eniT 3 December 2005 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
moeite om wakker te blijven vaak zat, maar echt in slaap vallen is mij nog nooit overkomen
bij mij ook

meis 7 December 2005 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Komt wel voor ja :p vooral tijdens statistiek.
zelfde hier.. stomme statistiek :O

iNiMiNiMuIsJe 7 December 2005 18:49

dat heb ik altijd sochtend want dan ben ik zowiezo nog niet helemaal wakker dus dan kan ik echt wel even me ogen dicht doen en een dutje doen maarja dan krijg je weer gezeik van ja en nu let je op enzo....blablablabla...... dom gelul!

Melisss 7 December 2005 18:55

Tijdens scheikunde :')

appelshampoo 7 December 2005 18:58

nou wel eens gehad dat de hele nacht doorgehaald had, en toen ff wegviel bij mijn wiskundeles ofzo..

MissDuplex 7 December 2005 21:21

ehm ja... we moeten bij nederlands soms hele stukken tekst lezen. die zijn zoo saai dat ik dan wel eens wil wegvallen.

maar wij leerlingen zijn niet altijd de enigste die in slaap vallen ;) vorig jaar viel zelf een leraar in slaap tijdens een film die we moesten kijken over het onderwerp wat we aan t behandelen waren;)

Impressions 7 December 2005 21:34

Hm, ik probeer altijd juist wakker te blijven omdat ik weet dat ik in mn slaap praat en rare dingen zeg. Ook als ik heel moe ben heb ik dat weleens, dan ga ik gewoon dingen zeggen die heeeelemaal nergens op gaan en in mn gedachten reageert er dan iemand op maar dat is niet zo 8)

Meer koffie graag

Doperwt 8 December 2005 06:40

vorige week nog, gedurende het college bedrijfsadministratie. oogjes even 5 minuten dicht doen. waarom waren die stoelen zo lekker zacht :p

Atjeuh 8 December 2005 07:49

wakkerblijven heb ik vaak de eerste 2 uur erg moeite mee.. in slaapvallen is alleen nog nooit gelukt :+

CharmedOne 8 December 2005 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie

DarkAngel 8 December 2005 09:11

Mijn broer op de basisschool. Hij viel precies in slaap toen de krant aanwezig was :+ Dat stuk hebben we volgens mij ook nog ergens :p Jarenlang is hij ermee getreiterd.

Ikzelf kan me niet herinneren dat ik ooit in slaap ben gevallen tijdens de les. Wel duf omdat het saai was, maar niet slapen.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:02.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.