![]() |
je eerste post
Waar heb jij je eerste post gepost?
Ik wist het niet meer, maar dacht aan de bar. Blijkt het in seksualiteit te zijn. :o |
zoek maar op... F&P
|
L&D
[edit] Dat dacht ik dus.. Maar blijkt Muziekforum te zijn:o hallo allemaal, ik ga dit jaar waarschijnlijk ook voor mijn b met de saxofoon, maar ik zit bij een drumband en daar kun je na b niet meer verder, nou het kan welmaar dan betalen ze niet meer mee dus kunnen wij het hele zooitje zelf gaan betalen en dat is erg veel. we zoeken nu voor een oplossing. Wie heeft er 1???want ik wil echt ontzettend graag doorgaan voor mijn c+d kussiez Bianca;) Vreselijk, ook totaal in het verkeerde topic: 'Dit gaat over muziek maken met de computer..' Vrouwen:x Maar hier was ik 14 hè! Ik heb mijn C nu gehaald, ze betalen het wel en ben nu bezig voor mijn D. Even ter informatie8) [/edit] |
muziek 100% zeker
|
Re: je eerste post
Citaat:
alle noobs hebben hun fipo in seksualiteit |
adb
|
Nu ik dat terug lees allemaal.. vreselijk:{
|
In Discussie Forum & Actualiteiten :p
|
Hm, ik denk een voorsteltopic in ADB ofzo, misschien in F&P omdat ik er een foto heb bijgezet 8)
Ik vond ook deze trouwens: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...=&pagenumber=1 Was wel een grappige actie en verder een leuk topic 8) Eerste OW van dat jaar :love: :') |
C&I
|
L&D :p
oh dat dacht ik maar t schijnt Games te zijn....klopt dat wel? :+ |
ADB
|
Die is verwijderd toen ze op sport alles verwijderd hadden :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In het meeting forum, gelijk meeten die hap, mooie tijden waren dat op het forum.
|
welk forum geen idee, topic weet ik nog wel 8) ik gok op L&D
|
F&P.. Topic voor de sportforummers..
|
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...=5874#post5874 |
hoe zoek je dat op? :p
|
Ik vermoed dat het in psychologie/fylosofie was.
Ivm het heelal:{ |
AdB:
Citaat:
|
Mijn eerste post bestaat niet meer, er is toen een forumwisseling geweest waardoor een groot aantal topics is gewist.
|
Mijn eerste is er ook niet meer. Dat ging namelijk dat wij poepen op s.com ofzo. :z
|
ik wil het niet weten :9
|
Citaat:
gewoon kijken bij je reacties. ;) |
mijn eerste post met dit acountje was in Slowchat :)
|
Citaat:
helaas is de foto er niet meer, de reacties erop nog wel :') |
No die van mij is not done..:+ :$
|
|
|
nou dit was hem :D
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Adb
|
Discussieforum & actualiteiten 8)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.