![]() |
Flop van het jaar 2005
nomineer hier uw flops van het jaar 2005. dit kunnen nieuwe leden zijn, maar ook acties van de staff of subfora. denk bijvoorbeeld aan het battle forum of woudjuh. of het aanstellen van stevie als fb. of de ll.com awards :z
ik zal de 10 leukste nominaties uiteindelijk in een poll zetten waarna jullie ook zelf dé FLOP van 2005 mogen kiezen! nomineren kan tot 14 december 12:00 |
Jamiel als forumbaas :+
|
leuk idee :+
|
dáár denk ik nog es ff over na, wel leuk idee idd :+
|
komt er ook nog een quote en een thread van het jaar verkiezing? zitten ook altijd wel leuke dingen tussen :love:
|
Citaat:
|
_Starlet was een regelrechte flop 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bannen van Tyskie, oa.
|
de aftreding van Koelkast, eeuwige zonde.
|
Re: Flop van het jaar 2005
Citaat:
|
Melisss :'(!!
Onee, die was er vorig jaar al :') Doe dan maar Woudjuh :') |
De PSP.
|
Citaat:
|
OMG! Missmasje ja! Daar heb ik me toch echt rot om gelachen :D Ook als je op google zocht ofzo, kreeg je van die site met van die fotos van haar en over dat ze model wou worden :wave: :thumbsup:
|
Mas was wel lekker gespierd :yes:
|
MissMasje inderdaad
|
ej tis niet de bedoeling dat de winnaar nu al bekend is he :+
|
Tienermama was ook dit jaar toch?
|
nee joh missmasje was echt cool, dat is tenminste een soort van sensatie enzo, ik zou dat niet als flop bestempelen? (:
|
Ik nomineer de ll.com awards, omdat nu al duidelijk is dat dat niets gaat worden.
Ook nomineer ik "het nieuwe beleid", zelfde reden als hierboven. |
oh de tijd is verstreken :z hmm nouja hier heb ik dus geen flikker aan he
|
flop van het jaar...de flop van het jaar verkiezing 2005 ;)
misschien moeten we nog een weekje tijd krijgen |
Ik vond het wel een flop dat Lizz gewoon langs mijn huis is gereden, zonder ook maar effe iets te zeggen of een koppie te komen drinken. :(
|
maar jullie posten ook helemaal niks :[
|
woudjuh
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.