![]() |
hoi allemaal
hej
Ik ben Mathias. Kom uit west-vlaanderen. Kben 17 jaar en studeer handel in Torhout. Later zou ik graat iets doen in de aard als ICT manager of leerkracht informatica, boekhouden. Mijn hobbies zijn vooral bezig zijn met computers, internet en websites. Verder speel ik ook nog badminton en ga graag uit met vrienden. Zijn er hier nog mensen aanwezig van West-Vlaanderen? Zou wel tof zijn :) Mss nog een klein vraagje aan de beheerders van dit forum, mogen er ook advertenties geplaatst worden om mensen beter te leren kennen via msn bijvoorbeeld? Of is dit verboden? groetjes mathias. |
Welkom!
Ben ook van West-Vlaanderen. En we zijn geen dating-site :p. Je kan mensen altijd pm'en als je hun e-mailadres wil. |
aaah, ok
van waar ergens in west-vlaanderen ben je? Ik ben van zedelgem |
de kust
|
Hai!
Eén tip: wordt nooit leerkracht, want dan moet ik je haten ;). *zich verstopt voor de reactie van bootje* |
Citaat:
|
Citaat:
|
hm, leerkracht :). Het zegt me iets. maar ook niet zo veel hee. wat moet een mens anders doen in zijn leven? Neen, ICT manager zie ik wel zitten. Het zijn wel zware studies, maar dat heb ik ervoor over :)
|
Nou welkom op het forum :p
|
welkom! :)
|
welkom welkom :yes:
|
Hoi nog een west-vlamingkje!!!!:thumbsup:
welkom!! |
Citaat:
|
Re: hoi allemaal
Citaat:
|
Citaat:
Neen, ik zie da wel zitten zu :) Maarja. Dat is nog niet voor direct hee :) eerst men secundair afwerken :) das al moeilijk genoeg |
welkom*)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.