![]() |
Permanent behandeling
Heey
Okee ik weet het de meeste meiden die nog lekker jong zijn nemen geen permanent! tenmiste die ik ken niet! Maar ik heb een permanentmodel nodig voor de kappersopleiding. Op 19 januarie 2006 om half 2 tot 4 uur ongeveer. € 20,- (valt niet te onderhandelen dit moet je op school betalen) Lengtes van het haar moeten zijn: Voor en boven partij minimaal 8 cm maximaal 15 cm achter en zij partij minimaal 7 cm maxiamaal 10 cm nek partij minimaal 6 cm maximaal 8 cm Denk jij dat je een geschikte kandidaat bent, MELD JE AAN... stuur me een bericht naar me mama88 Je moet wel in de ongeving Klazienaveen,Zwartemeer,Emmen,Weiteveen,Erica wonen De school staat in Emmen, Alfa college Misschien zijn er mensen die mee willen. Help me aub.. Groetjes mama88 |
ik wil wel
|
jij bent kaal zeker :p
|
doet keihard veel pijn ...
|
dus je moet 20 euro betalen om er voor lul bij te lopen?
|
Mwa, bij mij was het wel mooi hoor, The6thgate. Beter dan dat platte gedoe, maarjah.
Citaat:
|
blijkbaar moet je betalen...
van mij was het gratis en ik kon de pijn al niet aan ;) |
heb al krullen ;)
|
?
|
Citaat:
|
Citaat:
ben een goede kapster hoor!:) |
Citaat:
|
Citaat:
bij mij moet je het zelf betalen! en het doet neit zeer |
Permanent
Wat zijn jullie allemaal uit de tijd!
Jullie weten er nisk vanaf Als je en goede kapster bent doet het geen pijn het permanenten.En de vloeistoffen stinken helemaal niet,je ruikt de chemische stoffen die erin zitten net zo als bij verven! En 20 euro is niet duur,als je het bij de kapper laat doen ben je meestal 60 euro of nog duurde kwijt. En je loopt niet voor lul!!! 1 derde deel is vrije keus en de keuze van de wikkels mag je ook zelf kiezen, dus je wordt geen schaap!!! ik wou alleen serieuse reactie en niet wat jullie nu doen!! |
heb van mezelf al krullen :p :)
|
Citaat:
ook al zou je het misschien wel willen,als je krullen hebt en je gaat jou haar permanenten dan weet ik niet of de krul goed pakt en of het eind resulaat is wat jij wou, om de haarvorm bepaalt hoe het wordt.en gaan gezien jij een drukke texuur hebt van je zelf zou ik het altijd af raden om een permant bij jou te zetten. Groetjes mama 88 |
Citaat:
het is niet nodig zeg je net, dus waarom nog dat stuk eronder? als je krullen hebt is het toch logisch dat je geen permament zet? |
Ik ben blij dat m'n vorige permanent eruit is.
|
Citaat:
|
Ik doe niet aan permanenten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.