![]() |
De mannenpil
Citaat:
|
pfft nou ik weet t zo net nog niet hoor, deze geeft toch maar 70% zekerheid, dus dan zullen de vrouwen er toch altijd nog aan moeten geloven, om het zo maar even te zeggen.
Maar als er een pil komt die er voor zorgt voor 99% zekerheid, en zonder bijwerkingen, dan zou ik het zeker overwegen |
lijkt me maar niks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik neem aan dat dit een foutje in het stuk is, hoe kan je anders weten dat het op 7/10 (Europese) mannen werkt. |
Citaat:
Ik heb ze net allemaal geleerd voor biologie, als je een uiteenzetting wilt, geef ik ze wel ;). De (éénfase)pil werkt op drie gebieden: 1. voorkomen ovulatie en rijping van follikel door het onderdrukken van de aanmaak van FSH en LH ten gevolge van de hormonen oestrogeen en progesteron in die pil 2. innestelling voorkomen doordat de baarmoederwand er zich niet op voorbereidt: hij wordt afgebroken door de progesteron 3. verdikken cervicaal baarmoederslijmvlies Dusch. Trouwens, er bestaat, naast de mannenpil nu, maar 1 anticonceptiemiddel voor mannen, al de rest is voor de vrouwen en geloof me, dat zijn er veel meer! Ik vind dit trouwens meer een onderwerp voor seksualiteit. |
Citaat:
|
Waarom in HEMELSNAAM hoort dit thuis in seksualiteit? Het heeft niks met vragen over de pil, seks of noem maar op te maken. Het is een discussiepunt. Het betreft hier toevallig een anticonceptiemiddel, maar om het dan meteen in seksualiteit te droppen? :? Sorry, maar ik zie die logica niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
wat een gelul zeg |
Citaat:
Mannenpil > anti-conceptie > veilige seks > neuken > seksualiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsof jullie (vrouwen) gaan stoppen met de pil slikken als wij (mannen) die pil slikken :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moet er niet aan denken!
vrouwen zijn gewend aan ongemakken... zittend plassen, tijd van de maand, zwanger worden, pil slikken, wij hebben die ongemakken niet... moesten we maar niet aan beginnen ook :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.