![]() |
hoelang ga ik het volhouden?
ik heb zo juist net voor 12en mijn laatste sigaret opgerookt en ga nu stoppen...
Maar voor hoelang? A) Denk je net zoals mijn vriendin nog geen half uur? :+ B) of net zoals mijn pa nog geen uur? :') of denk je wat anders? C) toch wel een dag D) een week E) een maand F) die begint niet meer |
ik heb even mijn positieve krachten gebruikt. je begint niet meer :7
|
Een paar dagen, hooguit :')
|
C
|
Hoogstens een paar dagen. :yes:
|
al 10 uur :'(
|
c :p
sorry buddy maar ik weet hoe het is.. ik moet zeggen dat ik gisteravond hetzelfde dacht.. van NU ga ik stoppen.. en ik heb toevallig om 00:00 mijn laatste sig uitgemaakt. zal ik meedoen? ;) gister toevallig ook die reclame gezien? :p zitten der 2 anita's te paffen in een café, zeggen ze dat ze de metro niet meer indurven enzo.. kwam er zo te staan 'als je bang bent voor terreur, wees dan als de dood voor roken'.. en dan jaarlijks sterven er 100000 mensen in nederland als gevolg van roken. vond ik stiekem toch wel weer heftig ook al weet ik dat al zo lang. |
Citaat:
|
Ik ga voor tussen C en D in. Geen week, maar wel iets langer dan een dag..
|
Een paar dagen moet je toch makkelijk kunnen redden. :z Totdat je met een groepje staat die rookt of uit gaat. Dan zal jij er ook een opsteken. 8)
|
je moet al het geld dat je bespaart in een potje stoppen! misschien heeft dat nog enig effect..
ik denk 3 dagen |
Citaat:
helaas, heb er vandaag alweer 4 op :+ maar inge op zich is dat wel een ideetje, want ik denk wel es hoeveel zou ik nou besparen als ik stop met roken.. hmhm toch wel zo'n 60 euro per maand ongeveer :+ omg best wel ernstig. ik heb vandaag gezegd tegen een paar vriendinnen dat ik 1 januari wilde stoppen. maar denk niet dat ik daar de wilskracht voor heb :+ mss wel minderen. van 3 á 4 pakkies naar 1 pakkie per week ofzo? (: EN DENNIE HOE GAATIE ERMEE? |
al bijna 20 uur clean :7
|
well done lad
im with you all the way ik ga voor f |
Ik denk dat je het nog ongeveer 4uur volhoudt.
|
Gogogogo!
Je kan het! Lees: niet meer doen, ok. |
Cremeren
|
Ik geloof in jou, niemand. Nooit meer.
Maar ik ben soms een beetje te naïef. Zaterdag in de kampioenen: "Elke keer als je naar een sigaret verlangt drink je gewoon een glas water." |
Citaat:
wie zei dat? kampioenen is wel leuk :$ |
Citaat:
Kadère Gürbuzz of zoiets. De gefrustreerde psychiater die Boma ooit eens van zijn seksverslaving heeft moeten afhelpen. |
Degene die A,B en C hebben gestemd... jullie zijn de zwakste schakels :7
Dat is me al gelukt! Heb nog nie eens de neiging gehad om te roken en heb net een pakje sigaretten weg gegooid (zaten er niet veel meer in, maar toch) Heerlijk :7:7:7:7 |
Citaat:
ik ben ooit eens een maand gestopt. en toen was ik wel trots op mezelf. maar niet trots genoeg om niet meer te beginnen helaas :p |
Go niemand!
*cheerleaders(?)dansje doet* Ik ga nog gelijk krijgen :). |
Dude, het is duidelijk. Je bent er nu al te veel mee bezig en zo ga je het nooit halen 8)
|
Citaat:
|
en?
|
Citaat:
Ik rookte maar soms, maar begon laatste tijd steeds meer te doen en was bang dat ik verslaafd werd.. Vind het wel lekker, maar is zo duur & slecht voor me.. Dus ik heb ze vannacht gewoon weggegooid!!:7 |
Citaat:
|
:7
|
Citaat:
maar zal je mijn gevoelens vertellen zodra het nieuwe jaar begint en ik ben uitgeweest..8) |
er waren maar 2 mensen die het goed hadden :7
|
Citaat:
een maand dus gok ik? vinnik nog best goed ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar jaaaaaaaaaaa toen begon er weer iemand over :'( |
En nu rook je weer een pakkie per dag?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.